Dla kogo listy dyskusyjne

1. Data: 2001-11-27 17:11:37

Temat: Dla kogo listy dyskusyjne
Od: "quatro" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla kogo listy dyskusyjne są steworzone?? i po co?
Oczywiscie wiem bo korzystam, ale jakie są wasze refleksje na ten temat, i
jak dużo "wiedzy " - o ile w ogóle - czerpiecie panstwo z list..

1. Data: 2001-11-28 18:28:45

Temat: Re: Dla kogo listy dyskusyjne
Od: "Krzysztof Dominko" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik quatro <i...@f...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u0hm8$lie$...@a...webcorp.pl...
> Dla kogo listy dyskusyjne są steworzone?? i po co?
Hm,mm.. dla wszystkich?

> Oczywiscie wiem bo korzystam, ale jakie są wasze refleksje na ten temat, i
> jak dużo "wiedzy " - o ile w ogóle - czerpiecie panstwo z list..

Zależy od poziomu listy ....
Są takie, które niosa wiele wiedzy.. Sa i takie, gdzie jest to tylko miejsce
do pogadanai...

1. Data: 2001-11-28 19:44:53

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla kogo listy dyskusyjne są steworzone?? i po co?

{}Zależy jakie listy. Ale w większości, żeby dać możliwość rozmowy z ludźmi
o podobnych zainteresowaniach, żeby można było dyskutować na różne tematy,
żeby otrzymać mnóstwo odpowiedz, z których wiele zawiera cenne
spostrzeżenia.

> Oczywiscie wiem bo korzystam, ale jakie są wasze refleksje na ten temat, i
> jak dużo "wiedzy " - o ile w ogóle - czerpiecie panstwo z list..

{}Czerpię więdzę, czerpię. I to nie mało. Zreszt często przydają się
praktyczne, nie książkowe, odpowiedzi.

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

"Ten, który walczy z potworami, winien uważać,
by samemu nie stać się jednym z nich...
kiedy spoglądasz w otchłań, ona również patrzy w ciebie..."
/Friedrich Nietzsche/

1. Data: 2001-11-28 21:21:22

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

yyyyyyyyyyyyyyyy.......

1. Data: 2001-11-28 22:51:59

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik quatro :

> Dla kogo listy dyskusyjne są steworzone??

Dla każdego, kto umie mówić, czytać, pisać i myśleć.

> i po co?

Żeby:
1. pogadać
2. powkurwiać ludzi
3. pośmiać się
4. zaczerpnąć rady
5. poderwać laski
6. zaimponować
7. wyżalić się
8. zaszpanować
9. zabić nudę
10. jeden ciul jeszcze wie po co.

> Oczywiscie wiem bo korzystam, ale jakie są wasze refleksje na ten temat, i
> jak dużo "wiedzy " - o ile w ogóle - czerpiecie panstwo z list..

W moim przypadku jakieś 20-30 %
WP

1. Data: 2001-11-29 02:27:53

Od: "Yans Yansen" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willie The Pimp"
> Żeby:
> 1. pogadać
> 2. powkurwiać ludzi
> 3. pośmiać się
> 4. zaczerpnąć rady
> 5. poderwać laski
> 6. zaimponować
> 7. wyżalić się
> 8. zaszpanować
> 9. zabić nudę
> 10. jeden ciul jeszcze wie po co.

Z prywatnych moich obserwacji wnioskuję, iż użytkownik powyżej cytowany najchętniej
stosuje się do punktów nr: 2, 6, 8, 9, 10

Z tym, że co do punktu nr. 8 zastanawiam się: zaszpanować "CZYM" ?????

Yans Yansen

1. Data: 2001-11-29 21:05:36

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yans Yansen :

Użytkownik "Willie The Pimp"
> [...]

Z prywatnych moich obserwacji wnioskuję, iż użytkownik powyżej cytowany
najchętniej stosuje się do punktów nr: 2, 6, 8, 9, 10

2 - nie zależy mi na tym. Jak się wkurwiają, to ich sprawa.
6 - po co? Zaimponowac mogę dziewczynie i bliskim.
8 - sam się zastanawiasz, więc coś kręcisz...
9 - zabijam ją inaczej, na pewno nie pisaniem do grupy
10 - no, fakt.

Wniosek - coś ta Twoja prywatna obserwacja zawodzi.
WP

neuroteologia
emocje- prośba o definicję
Hip-Hip-noza MATA RACJE