[OT] emotikonki - glosowanie

31. Data: 2002-06-21 15:14:59

Temat: Re: Dla m
Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:aevafj$rh0$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik m <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aespqn$875$...@n...tpi.pl...

> ...e tam, Pinokio to :--)
> A wiesz z czym Jasiowi kojarzyła się biała chusteczka? :-)))
> [em]

nie wiem
ale pewnie jakas straszna glupota
:)

32. Data: 2002-06-21 15:15:23

Temat: Re: [OT] emotikonki - glosowanie
Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik iza <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aeqe3r$fp4$...@n...tpi.pl...
>
> To chyba nadinterpretacja...
> To chyba tak, jak niektórzy odróżniają w wymowie "h" (twardo) i "ch"
> (miękko)???

kto rozroznia????

33. Data: 2002-06-21 15:38:03

Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik m <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aevbu5$7o3$...@n...tpi.pl...

> nosko:)))
> odmienia:)))

> ...pewnie...jak to ze skojarzeniami... ;-)))

no wiec????????

34. Data: 2002-06-21 15:39:24

Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik m <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aevbut$7so$...@n...tpi.pl...

> ludzie "starszej daty" i w niektórych regionach np. dźwięczne "h" w słowie
> "hulajnoga"
> (chodziło mi o dźwięczne - bezdźwięczne)
> [em]

ok
ja rozrozniam trzy rodzaje e ale tylko w jezyku francuskim
pozdrawiam
magda

35. Data: 2002-06-24 07:47:50

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aevd9d$g5v$...@n...tpi.pl...

> no wiec????????

muszę??? no dobra...

...z Pinokiem, bo jemu się wszystko kojarzyło z Pinokiem...

***(w miejsce słowa Pinokio należy podstawić słowo xxxx... ;-)

Pzdr, em.

prosze o rade - co jesc aby..........?
trabajar desde tu casa con internet OPORTUNIDAD
Podsumowanie
Wczasy odchudzające
Kryzys w trakcie odchudzania