Re: Dla miłośników roślin i kamieni

From: Marta Góra <m...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Date: Fri, 6 Jan 2006 16:07:51 +0100

Dnia 5 Jan 2006 20:16:36 +0100, Ewelina napisał(a):

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby zajmować
> mi miejsce na serwerze.

To ja jeszcze kilka zdań.
Każdy z nas ma inną wizję ogrodu i w jakiś tam sposób
próbuje ją realizować. Moim faworytem np są ogrody angielskie
oraz takie zgodne z naturą. To co zobaczyłam na zdjęciach nie koniecznie
musi odpowiadać tej mojej wizji. Ale to wcale nie oznacza iż jest ona
jedyna i słuszna. Wielokrotnie były na tej grupie prezentowane różne,
naprawdę różne zdjęcia, chociażby z ogrodu B.Radzimierskiego czy zdjęcia
Michała z OB w Rio (chyba to było Rio) - większość ludzi tutaj nigdy tych
roślin uprawiać nie będzie, podobnie jak nie będzie uprawiać dionysi
jednak to nie powód by nie moc ich obejrzeć w warunkach, jak sama napisałaś
zbliżonych do naturalnych. Te zdjęcia to bardzo pouczająca ciekawostka:)
Marta