Dla miłośników roślin i kamieni

1. Data: 2006-01-05 19:16:36

Temat: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby zajmować
mi miejsce na serwerze.
Pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2006-01-05 19:27:43

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby
zajmować
> mi miejsce na serwerze.

A choćby z takiego że Tobie się to złożenie podoba ...
Jak widzisz, są głosy które podzielają Twój entuzjazm ...

Serdecznie Miłka

PS.: A hosty jakieś posiadasz ?

3. Data: 2006-01-05 19:31:23

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Jan 2006 20:16:36 +0100, Ewelina napisał(a):

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby zajmować
> mi miejsce na serwerze.
> Pozdrawiam
> Ewelina

Ewelino, ależ nie przejmuj się;)
Zapewne zauważyłaś, ze tutaj każdy ma swoje zdanie:)
Takie prawo grup dyskusyjnych:)

Marta

4. Data: 2006-01-05 19:57:13

Od: "Andrzej Tkaczyk" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby
zajmować
> mi miejsce na serwerze.
> Pozdrawiam
> Ewelina

Szkoda , Mi się podobało, dobrze że przez ramię Kaśce trochę popaczyłem
:-)))

Pozdrawiam Andrzej

5. Data: 2006-01-06 09:32:07

Od: "Elżbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby zajmować
> mi miejsce na serwerze.
> Pozdrawiam
> Ewelina

Witaj!
Nie zdazyłam zobaczyć zdjęc z tego ogrodu , bardzo żałuje.Jestem miłosniczką
roslin skalnych , a myslę , ze Dionizje były warte ogladniecia.

Pozdrawiam ,Elzbieta

6. Data: 2006-01-06 09:55:05

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby
> zajmować
> mi miejsce na serwerze.
> Pozdrawiam
> Ewelina

szkoda, ja też nie zdążyłem zobaczyć :-(((((
--
Pozdrawiam Jacek Walewski
=======================

7. Data: 2006-01-06 14:22:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1fe7.000001f3.43bd7093@newsgate.onet.pl Ewelina
<w...@p...fm> napisał(a):

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona
> miałaby zajmować mi miejsce na serwerze.

Hejka. Nie zabijaj ...
Nie, nie możesz teraz odejść
Kiedy cała jestem głodem
Twoich oczu, dłoni twych
Mów, powiedz, że zostaniesz jeszcze
Nim odbierzesz mi powietrze
Zanim wejdę w wielkie nic
Nie, nie możesz teraz odejść
Jestem rozpalonym lodem
Zrobię wszystko, tylko bądź
Bądź, zostań jeszcze chwilę, moment
Płonę, płonę, płonę, płonę...
Zimnym ogniem czarnych słońc

Nie, nie możesz teraz odejść
Popatrz listki takie młode
Nim jesieni rdza i śmierć
Bądź - proszę cię na rozstań moście
Nie zabijaj tej miłości
Daj spokojnie umrzeć jej

Jonasz Kofta

8. Data: 2006-01-06 15:07:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Jan 2006 20:16:36 +0100, Ewelina napisał(a):

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby zajmować
> mi miejsce na serwerze.

To ja jeszcze kilka zdań.
Każdy z nas ma inną wizję ogrodu i w jakiś tam sposób
próbuje ją realizować. Moim faworytem np są ogrody angielskie
oraz takie zgodne z naturą. To co zobaczyłam na zdjęciach nie koniecznie
musi odpowiadać tej mojej wizji. Ale to wcale nie oznacza iż jest ona
jedyna i słuszna. Wielokrotnie były na tej grupie prezentowane różne,
naprawdę różne zdjęcia, chociażby z ogrodu B.Radzimierskiego czy zdjęcia
Michała z OB w Rio (chyba to było Rio) - większość ludzi tutaj nigdy tych
roślin uprawiać nie będzie, podobnie jak nie będzie uprawiać dionysi
jednak to nie powód by nie moc ich obejrzeć w warunkach, jak sama napisałaś
zbliżonych do naturalnych. Te zdjęcia to bardzo pouczająca ciekawostka:)
Marta

9. Data: 2006-01-08 21:29:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla tych z mniejszym refleksem - zauważono, że zdjęcia znów wiszą :-)

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-01-08 23:51:31

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Dla tych z mniejszym refleksem - zauważono, że zdjęcia znów wiszą :-)

Dziekuje, sprawdze :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic