Dla miłośników roślin i kamieni

11. Data: 2006-01-09 00:32:46

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Dziekuje, sprawdze :)

w rzeczy samej wiszą :-)
Poprzednim razem się spóźniłem,
ale skałki robią wrażenie.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

12. Data: 2006-01-09 01:54:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"AurorA" <o...@o...pl> wrote in message

> w rzeczy samej wiszą :-)

W takim razie prosze o link do samej galerii, poniewaz strona glowna nie
otwiera mi sie jak trzeba i nie moge do zdjec dotrzec. To co widze na
ekranie, to wirujace kwiatki wokol paru napisow, ale zadnego linku do
strony, niestety.

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2006-01-09 02:22:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> [...]
> otwiera mi sie jak trzeba i nie moge do zdjec dotrzec. To co widze na
> ekranie, to wirujace kwiatki wokol paru napisow, ale zadnego linku do

To tu:
http://waja.strefa.pl/mayr/index_mayr.htm

Dziekuje Ewelinie za ponowne powieszenie zdjec.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2006-01-09 06:23:56

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> To tu:
> http://waja.strefa.pl/mayr/index_mayr.htm

Dzieki :) Teraz przynajmniej wiem o czym jest ten watek :)
Pomysl ogrodu ciekawy (osobiscie za skalniakami nie przepadam ale i tak
wyobrazalem sobie to znacznie gorzej).
Calosc musiala pewnie sporo kosztowac (sprowadzenie skal, instalacja
itp.).

Pozdrawiam,
Bpjea

15. Data: 2006-01-09 07:52:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewelina" <w...@p...fm> wrote in

> No cóż, w takim wypadku nie widzę powodów, dla których strona miałaby
> zajmować mi miejsce na serwerze.

Bardzo sie ciesze, ze zmienilas zdanie :-)
I dziekuje za mozliwosc obejrzenia rzeczy, ktorej prawdopodobnie nikt z nas
inaczej by nie zobaczyl.
Obejrzalam zdjecia z przyjemnoscia, chociaz fanka skalniakow nie jestem,
ale widocznie zboczenie botaniczne lagodzi odbior.
Kolekcja jest imponujaca.. Ta œciana z maluchami robi niesamowite wrażenie.
I musze przyznac, ze jedno ze zdjec mnie bardzo mocno zainspirowalo,
przetworzony pomysl wykorzystam.. chociaz nie bedzie to skalniak ani tufowa
konstrukcja ani kolekcja dionisji :-)
Pozdrowienia - Ewa

16. Data: 2006-01-09 08:24:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I musze przyznac, ze jedno ze zdjec mnie bardzo mocno zainspirowalo,
> przetworzony pomysl wykorzystam.. chociaz nie bedzie to skalniak ani tufowa

Zastanawiam się,czy te skały nie popękają od mrozu,są bardzo porowate.
Widziałem w Czechach ogród z podobnymi skałami,ale mniejszy, ogród miał
140 lat.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2006-01-09 09:26:48

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:Xns97465A107785Eewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...
> "Ewelina" <w...@p...fm> wrote in

> Bardzo sie ciesze, ze zmienilas zdanie :-)
Przyłączam się z podziękowaniem za powrót zdjęć .
Niesamowite wrażenie robią , aż widać pasję i pracę włożoną
w tę kolekcję .
Chociaż za tak wyspecjalizowanym ogrodem nie przepadam ,
jednak podziwiam . Cóż , to jest KolekcjaRarytasów jednak :-)

--

pozdrawiam :-) piotr

18. Data: 2006-01-09 09:59:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chociaż za tak wyspecjalizowanym ogrodem nie przepadam ,
> jednak podziwiam . Cóż , to jest KolekcjaRarytasów jednak :-)

Pokazuj więcej takich ogródków.Może dowiem się przy okazji
co to irysy Onco?
Pozdrawiam.Mirzan

19. Data: 2006-01-09 11:50:38

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chociaż za tak wyspecjalizowanym ogrodem nie przepadam ,
> jednak podziwiam . Cóż , to jest KolekcjaRarytasów jednak :-)

Dzięki takim kolekcjonerom jak pan Josef Mayra możemy oglądać
wiosenną wystawę roślin skalnych w Pradze.
Zdjęcia z takiej wystawy można zobaczyć:
www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_mak

pozdrawiam Waldek

20. Data: 2006-01-09 12:26:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Dla tych z mniejszym refleksem - zauważono, że zdjęcia znów wiszą :-)

A można jeszcze raz adres?

Krycha bez refleksu
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic