Dla przypomnienia

1. Data: 2003-09-10 13:47:06

Temat: Dla przypomnienia
Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jest taki watek "Do nowych osob na grupie'
i tam - cytuje
"PISZĄC POST NA GRUPĘ NIE NALEŻY:
- pisać na tematy nie związane z grupą
- odpowiadać na forum grupy, na sprawy *prywatne* lub nie mające związku z
grupa"
"PISZĄC POST NA GRUPĘ, NALEŻY:
- podawać i poruszać konkretny temat
- zmienić temat, np. jeśli temat był "dieta MM" a zszedł na inne tory, np.
"o jeżdżeniu na rowerze", to zmieniamy w następujący sposób "jest o
jeżdżeniu na rowerze było: dieta MM"
Kieruje to do Coolera, krystyny, hafsy, bella, .
Watek "wegetarianizm a dzieci"
Coler
cytat
"Witaj w swiecie usenetu.
> mam nadzieje ze jednak jakis wege napisze co dzieci wege jedza w
> szkole
pl.soc.wegetarianizm, pl.soc.dzieci lub ircx.pl.polskavege
Tu raczej rodzice sie nie udzielaja (Puchaty, jak to z Toba jest?)

"Masz zamiar licytowac? :)))"
koniec cytatu
bela
cytat
"nie wiem kto z nas dluzej zyje w tym swiecie :P"
koniec cytatu
krystyna
cytat
:) No ładnie, nie dość że wege, to jeszcze masochista... ;))
Marcinku, nie rób proszę, ze mnie sadystki, nie mam w tym kierunku talentu.
koniec cytatu
hafsa
cytat
Az sie nawrocisz, Krysiu. ;-)))
koniec cytatu
Sa to wypowiedzi nie majace nic wspolnego z tematem watku. Jezeli misiczka
przedstawila nam zasady /spodziewala sie pewnie ataku ze stodoly/ ktorych
maja sie trzymac 'nowi na grupie' a starzy ich nie przestrzegaja, to po co
sa te zasady?
Pozdrawiam
maf

2. Data: 2003-09-10 14:06:18

Temat: Re: Dla przypomnienia
Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bela
> cytat
> "nie wiem kto z nas dluzej zyje w tym swiecie :P"

hej hej hej
nie koniec!!!!!!!
zagalopowales sie
owszem odpowiedzialam "na marginesie" na zaczepke
a wlasciwy tekst byl pod spodem
czytaj dokladnie:

"Pytanie Vroobelka jest jak najbardziej zwiazane z grupa i tu powinna pasc
odpowiedz."

czekalam na odpowiedz "co dzieci wege jedza na sniadanie"
mialam w kolko pisac "co dzieci.. " "co dzieci.. "

3. Data: 2003-09-10 14:25:38

Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarekF napisał:

> Witam
> jest taki watek "Do nowych osob na grupie'

[ciach]
> a starzy ich nie przestrzegaja, to po co
> sa te zasady?
> Pozdrawiam
> maf
Alez naturalnei,by przestrzegac,ale przeciez nie jestesmy z kamienia i
troche osobistych mysli czasem az sie chce napisac.Ja ze swej strony
obiecuje trzymac sie zasad i wszystkich i starych i nowych o to prosze,
a zwlaszcza o wycinanie zbednych cytatow.Bede wdzieczna Hafsa-modemowiczka

4. Data: 2003-09-10 14:30:20

Temat: Re:[OT] Dla przypomnienia
Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

bez urazy, dlatych wszystkich, ktorych wymienilem.
Watek jest konkretny, tak jest, ze co 5 min od 8:00 do 24:00 sprawdzam, czy
pojawil sie jakis nowy list na grupie. Jak sie pojawia, to widze, ze jest
nie na temat, stad ten watek, oczywiscie temat 'wegetarianizm a dzieci
podalem jako przyklad, bo 50% wypowiedzi na grupie nie jest na temat./biorac
pod uwage wytyczne misiczki/ Sory bo w temacie powinienem napisac [OT]
Pozdrawiam
maf

5. Data: 2003-09-10 14:41:19

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> troche osobistych mysli czasem az sie chce napisac.Ja ze swej strony
> obiecuje trzymac sie zasad i wszystkich i starych i nowych o to prosze,
> a zwlaszcza o wycinanie zbednych cytatow.Bede wdzieczna Hafsa-modemowiczka

Popieram, trzeba zmienic zasady, bo tutaj jakby nie obowiazuja, a wogole to
po co zasady?
Szczerze mowiac, czulem sie troche dziwnie, jak misiczka napisala "Do nowych
na grupie". Czytam grupe od lat.
Pozdrawiam
maf

6. Data: 2003-09-11 07:58:29

Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MarekF napisał:

> [...]
> po co zasady?
> Szczerze mowiac, czulem sie troche dziwnie, jak misiczka napisala "Do nowych

Czasem przypomnienie kilku zasad dobrze zrobi, szczegolnie, gdy ktos
całkowicie nie wie, jak korzystac z usenetu, albo ignoruje innych
czytajacyh.Owszem zasady sa dosc rygorystyczne, a my jestesmy tylko
ludzmi.Niemniej Ciecie niepotrzebnych fragmetow postów, nie obrazanie
sie nawzajem, oraz odnoszenie sie do konkretnej wypowiedzi, lub jej
fragmentu powinno wejsc w krew wszystkim.Ale to moja osobista walka tu
na grupie....Pozdrawaim Hafsa

7. Data: 2003-09-11 10:24:28

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...i.p.pl> napisał w wiadomości

> Szczerze mowiac, czulem sie troche dziwnie, jak misiczka napisala "Do
nowych
> na grupie". Czytam grupe od lat.

Nie rozumiem? Jeśli czytasz grupę od lat, to czemu wziąłeś to do siebie? I
czemu poczułeś się dziwnie?
Poza tym, to nie są zasady wymyślone przeze mnie, tylko przez innych ludzi,
dawno temu, ja to tylko zebrałam "do kupy" i wysyłam co jakiś czas, bo
pojawiają się nowe osoby, które zadają pytania w stylu "a co to jest to MM"
- więc, żeby ułatwić im początki na grupie - wrzucam trochę informacji.

Poza tym - jest tzw. "złoty środek" - i trzeba umieć go zachować :)
Czego sobie i wszystkim życzę :)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Miłość przychodzi na palcach a wychodząc trzaska drzwiami
http://www.misiczka.com

8. Data: 2003-09-12 06:07:56

Temat: Odp: Dla przypomnienia
Od: "grazynka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze mowiac, czulem sie troche dziwnie, jak misiczka napisala "Do
nowych
> na grupie". Czytam grupe od lat.
> Pozdrawiam
> maf
hej maf, ten tekst " do nowych......" to był do mnie, a ja wtedy pomyślałam
, że gospodyni nie jest gościnna :( Faktycznie jestem tu nowa.
grazyna

9. Data: 2003-09-12 07:43:51

Temat: Re: Odp: Dla przypomnienia
Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grazynka napisał:

> hej maf, ten tekst " do nowych......" to był do mnie, a ja wtedy pomyślałam
> , że gospodyni nie jest gościnna :( Faktycznie jestem tu nowa.
> grazyna

Misiczka co jakis czas wsadza ten post, by kazdy mogl sobie odsiwezyc
wiadomosci i przy okazji doczytac cos typu co to jest DO ,MM itd by nie
bylo watkow w stylu coto jest MM.I nie mysli wcale o konkretnych
osobach, tylko o wszystkich.Nie wiem dlaczego poczulas sie
dotknieta?Masz jakies zaleganie afektu?Pozdrawiam Hafsa

MM i ....
z 1000 kcal na MM - i co dalej?
herbata pu-erh
Nie jesc po 18?