Dla wszystkich tych, którzy wątpią w lepsze jutro ("gupie" disco polo)

11. Data: 2010-05-18 09:28:00

Temat: Re: Dla wszystkich tych, którzy wątpią w lepsze jutro ("gupie" disco polo)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:950b504c-a1b5-4c93-8969-8e945cd4ecd4@q13g2000vb
m.googlegroups.com...
On 18 Maj, 09:48, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

>I napisałem również, dalej, że zainspiriwał mnie wyłącznie przekaz
>słowny zawarty w tekście. :-)

Uwazasz, ze warto sie nim podzielic? Przeciez to kupa.

12. Data: 2010-05-18 10:53:33

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 11:28, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> Uwazasz, ze warto sie nim podzielic? Przeciez to kupa.

Skoro tu wrzuciłem, uznałem że warto. Pomimo banalnej wręcz prostoty
tekst ten zawiera w sobie bardzo pozytywny przekaz. BTW wciąż, o
dziwo, sporo jest osób które słuchają tej lekkiej, prostej muzyki
(disco polo).

Tu, na grupie może i nikomu takie teksty nie imponują. Uznałem jednak,
że nie wszyscy którzy czytają zabierają głos w dyskusjach, a i
niekoniecznie czytający uważają się zaraz za "speców". ;-)

Pozdrawiam,
darr_d1

13. Data: 2010-05-18 10:58:53

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
> że nie wszyscy którzy czytają zabierają głos w dyskusjach, a i
> niekoniecznie czytający uważają się zaraz za "speców". ;-)

O matko! Ten debil pisze ci, że twój tekst jest kupą,
a ty jemu wyjaśniasz jego bardzo pozytywny przekaz?
Sorry, to nic osobistego, ale wydajesz się wyjątkowo
odporny na jakikolwiek rozsądek.
Abyś mi więcej nie wyciągał z kfa swoich kolesi,
dla których jesteś tylko je*anym katolem, pojebem lub kupą:
- plonk.

14. Data: 2010-05-18 11:54:07

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 12:58, Piotr <p...@b...pl> wrote:

> [...]
> odporny na jakikolwiek rozsądek.
> Abyś mi więcej nie wyciągał z kfa swoich kolesi,
> dla których jesteś tylko je*anym katolem, pojebem lub kupą:

Zatem... pokazałeś klasę. No naprawdę.

Ja proponowałbym Ci, abyś nauczył się prowadzić __dialog
wewnętrzny__. Wówczas będziesz mógl rozmawiaćz tym z kim chcesz i o
tym o czym zechcesz. Zbyt wielu rozmówców zresztą już Ci tutaj nie
zostało.

BTW kupiłem sobie książkę Dean'a R. Koontz'a. Mój ulubiony
powieściopisarz. Niewątpliwie większą przyjemność z tego będę miał, a
i nerwów mniej i relaks zapewniony.

No to bywaj, Piotruś Pan, bywaj!

A teraz już naprawdę mnie splonkuj.

darr_d1

PS. Jak komuś się chce, niech zacytuje temu... przemądrzalcowi.

15. Data: 2010-05-18 11:59:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On nikogo nie plonkuje.
To jakiś chory niedorobiony matołek.

--
CB

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...

16. Data: 2010-05-18 12:10:56

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie darr_d1 <d...@w...pl> tak oto plecie:

> Zatem... pokazałeś klasę. No naprawdę.

Ciekawa jestem, czy to się już klasyfikuje do zgłoszenia Wielkiemu
Moderatorowi? Czy Wielki Moderator może sam się weźmie i usunie wreszcie?

> [...]
>
> BTW kupiłem sobie książkę Dean'a R. Koontz'a. Mój ulubiony
> powieściopisarz. Niewątpliwie większą przyjemność z tego będę miał, a

Tytuł!
BTW wolę Mastertona. Bardziej obrzydliwy.

> No to bywaj, Piotruś Pan, bywaj!
>
> A teraz już naprawdę mnie splonkuj.
>
> darr_d1
>
> PS. Jak komuś się chce, niech zacytuje temu... przemądrzalcowi.

Mogę cytować do usr... śmierci. Zwłaszcza z dna kaefa Pimpusiowego echo
rozchodzi się daleko.

Qra

17. Data: 2010-05-18 12:37:06

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 14:10, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:

> Tytuł!

Ta o której piszę, to akurat "prędkość". Ale czytałem też klika
innych, i mogę powiedzieć o nich tylko jedno - były po prostu zaje...
zajefajne! ;-)

> BTW wolę Mastertona. Bardziej obrzydliwy.

Eee... no co kto lubi. Ja cenię u Koontza jego nieszablonowy styl i
umiejętność utrzymania ciągłości akcji w tym jego charakterystycznie
"rozproszonym" stylu. Zwłaszcza, że jego książki nie są jakimś tam
zwykłym "pitu, pitu". Widać w nich i wiedzę, i fachowość, i...
napięcie. :-)

Pozdrawiam,
darr_d1

18. Data: 2010-05-18 12:55:46

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie darr_d1 <d...@w...pl> tak oto plecie:

> Ta o której piszę, to akurat "prędkość". Ale czytałem też klika
> innych, i mogę powiedzieć o nich tylko jedno - były po prostu zaje...
> zajefajne! ;-)

Mnie się w którymś momencie przejadł. Zresztą Masterton też. Teraz najlepsze
horrory pisze rzeczywistość.

Napięcia to sobie znajduję indziej.

Qra

19. Data: 2010-05-19 14:15:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW nikt nie usuwa nałogowo swoich nie-durnych postów na newsach,
oprócz nie-debila Endusia.
Przenieś się na jakieś forum "towarzyskie", skoro wstydzisz się swoich
własnych postów, pretensjonalny Psycholu.

--
CB

[...]

20. Data: 2010-05-19 14:25:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie, nie. Zwłaszcza w tym wypadku.
Zauważ, że gdyby wszyscy tak robili jak ten twój "trafny przekaz słowny"
reklamuje, to mielibyśmy tu jakąś pier*ną Afrykę.
To jest chujoza IMHO, i to czarna jak dno d*y murzyna.

Absolutnie nie, jak dla mnie. :)

--
CB

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

[...]
Generalnie dużo jest ciekawych utworów, których __chce__ się
słuchać. Paradoksalnie jednak te (nazwijmy to w uproszczeniu) mniej
udane zawierają czasem jakiś trafny czy ciekawy przekaz słowny.

Lubię tego Palikota.
Kto jest większą beznadzieją?
dlaczego moglem zdradzic zone?
PARADYG_MANTRY...