Dlaczego?

1. Data: 2005-05-31 17:35:43

Temat: Dlaczego?
Od: IP <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kti.ae.poznan.pl/specials/e-wlkp/wystapie
nie_W.Cellary.pdf
Dlaczego tak niewiele osob to rozumie?
Dlaczego jak otwieram onet.pl czy wp.pl to widze temty:
.Rywin na wolności
.Miss Universe 2005
.Ujawnił się informator z afery Watergate
.Kluzek przed komisją o interesach żony Oleksego
.Policjant oskarżony o śmiertelne pobicie
.Kadra - Amica: Cztery gole w sparingu
itp.
Dlaczego "nikt" sie nie ineresuje rozwojem, nauka, postepem?
Dlaczego wszyscy dookola narzekaja?
? :)

1. Data: 2005-05-31 18:36:02

Temat: Re: Dlaczego?
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> .Kadra - Amica: Cztery gole w sparingu
> itp.
> Dlaczego "nikt" sie nie ineresuje rozwojem, nauka, postepem?

Bo...

- lepiej się narzeka, niż tworzy?
- nie zmieniają świata Ci co marudzą, czyli jest im dobrze?
- gdyby nic się nie działo, to może nie byłoby co zmieniać?
- rozwinąć się mogą orły, ale i orzeł był pisklęciem?
- rozwój nauki nie jest zabawny?
- może nie trzeba, by wszyscy zajmowali się rozwojem?
- może trzeba, by większość była destrukcyjna?
- temat zastępczy?

Idealnie by było...
- wszyscy są twórcami?
- wszyscy wegetują?

Dlaczego uważasz, że coś jest "postępem"?

Czy techniczna umiejętność przenoszenia się w czasie i przestrzeni,
to nie jest lenistwo?

Gdzie masz zamiar przenieść 4ry z 7miu miliardów, nosicieli DNA
sklasyfikowanego jako Homo?
I czym się będą żywić?

Co takiego wniosłeś sam do rozwoju_"postępu"?

zdrówki ett

1. Data: 2005-05-31 21:01:21

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP wrote:

> Dlaczego jak otwieram onet.pl czy wp.pl to widze temty:

ludzie sa rzadni informacji, onet to portal informacyjny, wiec nie ma
sie co dziwic... (nie wiem jak na onecie, ale na gazecie jest duzo
informacji ze swiata nauki)

> Dlaczego "nikt" sie nie ineresuje rozwojem, nauka, postepem?

jakim rozwojem? rozwojem nauki? rozwojem intelektualnym? rozwojem
czlowieka? rozwojem duchowym? rozwojem raka u przyjaciela?

nauka nie jest dla wszystkich - jedni tworza inni to przyjmuja lub
nie... Ci ktorzy tworza maja prawo negowac to co stworzyli inni...

co jest miara postepu? tylko poziom rozwoju materialnego + swiat nauki?
przykre.

> Dlaczego wszyscy dookola narzekaja?

mowilem juz kiedys ze 'dlaczego' to pytanie ktorego szczerze nienawidze?
a odpowiadajac... szlag. glowa mnie boli, poklucilem sie z przyjaciolka
i to tak mocno ze nie wiem co dalej, spalem zamiast pracowac, nie chce
mi sie jesc, w zlewie tona garow a internet explorer ma w dupie WAI.

lepiej narzekac czy cos zrobic z rzeczywistoscia? a moze, jak (slusznie)
et zauwazyl - potrzebni sa narzekacze? Ty mi powiedz...

nie wszyscy... ;)

--
pawel - http://grek.punktg.com.pl/ (lekkie zmiany na www)

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-06-01 09:26:49

Od: "tren R" <p...@b...plosze.nie.pieprz> szukaj wiadomości tego autora

IP <t...@w...pl> napisał(a):

> Dlaczego "nikt" sie nie ineresuje rozwojem, nauka, postepem?

nikt się nie interesuje = wszyscy sie interesują
zaprzeczenie zaprzeczenia?
:)

> Dlaczego wszyscy dookola narzekaja?

nie narzekaj!

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

1. Data: 2005-06-02 16:48:31

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nikt się nie interesuje = wszyscy sie interesują
> zaprzeczenie zaprzeczenia?

...w języku polskim nadal jest zaprzeczeniem :-) można by jeszcze dodać, że
nigdzie, nigdy, nijak... i nadal by nim było. W innych bywa różnie :-)

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-06-02 16:49:36

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego wszyscy dookola narzekaja?

No właśnie.... Dlaczego narzekasz? Może odpowiedź na to pytanie ułatwi Ci
zrozumienie innych.

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-06-03 08:50:02

Od: IP <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG napisał(a):

> No właśnie.... Dlaczego narzekasz? Może odpowiedź na to pytanie ułatwi Ci
> zrozumienie innych.
>
> Pozdrawiam,
> MAG
Nie narzekam, zadaje pytania

1. Data: 2005-06-06 12:07:45

Od: "Biegnaca z wilkami" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> napisał(a):

> poklucilem sie z przyjaciolka
> i to tak mocno ze nie wiem co dalej

Prawdziwych przyjaciol poznaje sie tez po tym, ze mimo wszystko
poblazaja i potrafia nie tylko wybaczac, ale staraja sie zrozumiec.

Biegnaca z wilkami
http://integralinstitute.org/

1. Data: 2005-06-06 12:22:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biegnaca z wilkami" <f...@g...pl> napisał w
wiadomości news:d81eah$g9b$1@inews.gazeta.pl...

> Prawdziwych przyjaciol poznaje sie tez po tym, ze mimo wszystko
> poblazaja i potrafia nie tylko wybaczac, ale staraja sie zrozumiec.

... a prawdziwego konia poznaje się po śladach opon na drodze.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-06-06 12:33:45

Od: "Biegnaca z wilkami" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Biegnaca z wilkami" <f...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:d81eah$g9b$1@inews.gazeta.pl...

> .... a prawdziwego konia poznaje się po śladach opon na drodze.

A nie po odglosie paszcza?

Biegnaca z wilkami
http://integralinstitute.org/

Kobieta - wilkołak
AFkInZestawienieSaldKont DlaObslugiRachunkow - typ formatki do wyboru kont - pozycje bilansu ?
Boje sie
Co zrobić
Dlaczego faceci niewieścieją?