Co zrobić

1. Data: 2005-05-30 10:59:33

Temat: Co zrobić
Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, mam nietypowe pytanie,

odkryłem, że mój ojciec zdradza matkę - ale to nic,
najgorsze jest to, że dobrał się także do kobiety, którą kochałem,

mam zamiar spuścić mu (nazywając rzecz po imieniu) niezły wpier**l,
i więcej z nim kontaktów nie utrzymywać,

piszę na psychologię, bo leży mi to na sercu, i myślę, że w ten sposób
lepiej się poczuję,

proszę o porady,

1. Data: 2005-05-30 11:45:56

Temat: Re: Co zrobić
Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*n...@N...gazeta.pl* wrote in
<news:d7ermk$e7g$1@inews.gazeta.pl> :

> piszę na psychologię, bo leży mi to na sercu, i myślę, że w ten sposób
> lepiej się poczuję,

i poczułeś sie lepiej? OK a teraz do głosu dochodzi wujek Staszek:
- FCVREQNYNW !!!

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-05-30 11:50:25

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

_ValteR_ <s...@n...thx> napisał(a):
> i poczułeś sie lepiej? OK a teraz do głosu dochodzi wujek Staszek:
> - FCVREQNYNW !!!

Nie, dopiero się poczuję ...

1. Data: 2005-05-30 11:51:15

Od: Olech <c...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 May 2005 12:59:33 +0200, <n...@N...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
> i więcej z nim kontaktów nie utrzymywać,
>
> piszę na psychologię, bo leży mi to na sercu, i myślę, że w ten sposób

Trudno powiedzieć, chyba musisz to sam sprawdzić.
Ale dlaczego jak zdradza matkę - to nic? :(

1. Data: 2005-05-30 11:58:43

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olech <c...@o...wytnij.pl> napisał(a):

> Trudno powiedzieć, chyba musisz to sam sprawdzić.
> Ale dlaczego jak zdradza matkę - to nic? :(

"To nic" w kontekście tego drugiego.
Tak czy inaczej,
to co zrobił przekreśla wszystko co było między nami.
Przekreśla wszystko, co deklarował i świadczy, że jest to
całkiem inny człowiek, na którego muszę uważać,

1. Data: 2005-05-30 12:59:34

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...pl wrote:

> to co zrobił przekreśla wszystko co było między nami.
> Przekreśla wszystko, co deklarował i świadczy, że jest to

Aczkolwiek NIGDY nie przekreśli faktu, że to Twój ojciec.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-30 13:01:28

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@N...gazeta.pl wrote:

> odkryłem, że mój ojciec zdradza matkę

Chyba jesteś osobą dorosłą, nie wiesz co w takiej sytuacji powinieneś
zrobić?

> najgorsze jest to, że dobrał się także do kobiety, którą kochałem,

Napisałeś "kochałem" - czas przeszły, więc co Cię to obchodzi? Skup się na
rodzinie, która przez ten cały fakt, może się posypać(?)

> mam zamiar spuścić mu (nazywając rzecz po imieniu) niezły wpier**l,

No tak, duma najważniejsza! ;)

> piszę na psychologię, bo leży mi to na sercu,

Uważaj, aby nie przeszło na wątrobę.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-30 13:16:21

Od: Olech <c...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 May 2005 14:59:34 +0200, Łukasz Piec

> Aczkolwiek NIGDY nie przekreśli faktu, że to Twój ojciec.

Biologiczny. Tylko czy to cokolwiek rozwiązuje? Wręcz komplikuje.
Świadomie krzywdzić żonę to podłość, krzywdzić swoje dziecko to podłość do
kwadratu.
Nawiasem mówiąc, to żadne poświęcenie zostać ojcem. Nawet frajda.

PS. nie chcę podburzać ani buntować. Mam nadzieję, że autor tematu wybaczy
swojemu ojcu, ale dopiero wówczas, gdy tamten zrozumie, co narobił i karę
wymierzy mu własne sumienie.

1. Data: 2005-05-30 13:48:30

Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Napisałeś "kochałem" - czas przeszły, więc co Cię to obchodzi? Skup się na
> rodzinie, która przez ten cały fakt, może się posypać(?)

O wątrobę na razie się nie boję - mam niezłego kaca ale psychicznego, a do
alkoholu mam uraz i wstręt nawet podczas traumy.

Natomiast jeśli chodzi o rodzinę, to zamierzam to rozegrać tak - mamie
nie mam zamiaru niczego mówić, bo wiem, że bym jej tylko zaszkodził.
Rodzeństwu?? hmmm, być może powinni wiedzieć, kto to jest...

1. Data: 2005-05-30 16:06:37

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...pl wrote:

> Natomiast jeśli chodzi o rodzinę, to zamierzam to rozegrać tak - mamie
> nie mam zamiaru niczego mówić, bo wiem, że bym jej tylko zaszkodził.

Tylko pomyśl co będzie jeśli to po jakimś dłuższym okresie czasu wyjdzie na
jaw, razem z tym, że Ty wiedziałeś (...)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

Dlaczego faceci niewieścieją?
szukam książki - POMOCY!!!
Szukam ludzi zainteresowanych szeroko pojętą neuronauką
Bóg jest wspaniały
RE: Czy to miłość, przyjaźń, przyzwyczajenie?