szukam książki - POMOCY!!!

1. Data: 2005-05-30 06:24:49

Temat: szukam książki - POMOCY!!!
Od: "blix" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
bardzo pilnie potrzebuje książki S. Kratochvila "Zagadnienia grupowej
psychoterapii nerwic" jest mi to potrzebne na zajecia na kursie
psychoterapii.
nakłady wyczerpany, w antykwariatach nie ma
jestem z trójmiasta
gdyby ktoś miał na zbyciu, albo chociaż mógł udostępnić do skopiowania jeden
rozdział (Tworzenie i organizacja grupy terapeutycznej) będę dozgonnie
wdzięczna
pozdrawiam
blix

1. Data: 2005-05-30 08:41:13

Temat: Re: szukam książki - POMOCY!!!
Od: "marta nowak" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

blix <t...@p...onet.pl> napisał(a):
> bardzo pilnie potrzebuje książki S. Kratochvila "Zagadnienia grupowej
> psychoterapii nerwic" jest mi to potrzebne na zajecia na kursie
> psychoterapii.

ja tam zawsze najpier zaglądam na allegro, nie chcę reklamować ale
http://www.allegro.pl/search.php?string=Zagadnienia+
grupowej&description=1
jak się pośpieszysz to są dwie :)

pozdrawiam marta

1. Data: 2005-05-30 09:31:17

Od: "blix" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam zawsze najpier zaglądam na allegro, nie chcę reklamować ale
> http://www.allegro.pl/search.php?string=Zagadnienia+
grupowej&description=1
> jak się pośpieszysz to są dwie :)

dzięki
ale...
wiem o tych książkach na allegro
problem polega na tym, że potrzebuje mieć to do czwartku
tzn. w czwartek mam zajęcia - a wypadałoby jeszcze przeczytać... ;]
potrzebuje zaraz na miejscu :-{
pozdrawiam
blix

Szukam ludzi zainteresowanych szeroko pojętą neuronauką
Bóg jest wspaniały
RE: Czy to miłość, przyjaźń, przyzwyczajenie?
Miłość, przyjazn, przyzwyczajenie?...
Jak się koło toczy ...