Jak się koło toczy ...

1. Data: 2005-05-28 21:20:36

Temat: Jak się koło toczy ...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No rzesz - że wcześniej na to nie wpadłem :)

Dla Jasia z A wynika B.
Dla małgosi z B wynika A

Jeśli jaś nie będzie negował twierdzenia małgosi - zostając jednak przy
swoim.
Jeśli małgosia nie będzie negować twierdzenia jasie - zostając jednak przy
swoim.
... to geny zostaną przekazane dalej !!! :)
A->B->A->B->A->..... i tak w kółko - bo o takie kołko chodzi w tym
wszystkim.

Jesli jednak jaś będzie uważał to samo co małgosia, lub małgosia będzie
uważać to samo co jaś - to będziemy mieli:
A->B->koniec
lub
B->A->koniec

Po ludzku :)
Jeśli wg. jasia miłość wynika z seksu.
Jeśli wg. małgosi seks wynika z miłości

Jeśli obydwoje zaakceptują punkt widzenia drugiej strony, ale nie przyjmą go
za swój ... to nie ważne od czego zaczną - od seksu czy od miłości - i tak
będą mieli jedno i drugie ! :)
Jesli jednak jaś będzie uważał to samo co małgosia, lub małgosia będzie
uważać to samo co jaś - to po pewnym czasie nie będa mieli ani jednego ani
drugiego.

I niech powyższe przymie nazwę teori Z :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Jestem całkiem trzeźwy - tylko te słoneczko ... :)

1. Data: 2005-05-28 21:29:13

Temat: Re: Jak się koło toczy ...
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> No rzesz - że wcześniej na to nie wpadłem :)
>
> Dla Jasia z A wynika B.
> Dla małgosi z B wynika A

No coś w tym jest ...
Jatrząc jednak tę teorię głębiej i głebiej ...
Najlepiej brudnym patykiem ...

Wycjodzi, że małgosia twierdzi B->A
a w duchu myśli X->B.
Jak są pieniądze to będzie i miłość ...

A co jaś na to ?
A->X ?
No coś w tym jest też ...

(znaczy się, trzeba dobrze pomyśleć, bo narzucajaca
sie interpretacja mówi "jaś daje d.. za pieniądze".

1. Data: 2005-05-28 21:54:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> (znaczy się, trzeba dobrze pomyśleć, bo narzucajaca
> sie interpretacja mówi "jaś daje d.. za pieniądze".

Spójrzmy na to co napisałem jeszcze inaczej.
Zależnośc jasia brzmi A->B.
Zależnośc magosi brzmi B->A.

Jeśli połączą swe zalezności takimi jakimi są, bez zmieniania ich, to tak
naprawdę pozbędą się zalezności a zoatanie im ciąg ABABABABA... W przypadku
seksu i miłości to ma sens - gdyż są to rzeczy powiązane, aczkolwiek
niekoniecznie poprzez zależność ... i o pozbycie się zalezności między
składnikami chodzi, bez pozbywania się składników.

A czy pomiędzy dupą a pieniędzmi jest jakakolwiek zalezność ? Z Teori Z :)
wynika że nie ma, gdyż pozbycie się tej "zalezności" spowoduje że dupa
zniknie razem z pieniędzmi, bądź pieniądze znikną razem z dupą :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-05-28 22:20:55

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> No rzesz - że wcześniej na to nie wpadłem :)
(...)
> P.S.
> Jestem całkiem trzeźwy - tylko te słoneczko ... :)

powiedzmy, że Ci wierzę.
Tylko mi to słoneczko o tej porze zdziebko nie pasi.
A.

Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)
o zmaianie osobowosci..
czy ktos nagrywal cykl "Maly czlowiek" w TVP2?
Ulegasz innym bo chcesz?
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne