Miłość, przyjazn, przyzwyczajenie?...

1. Data: 2005-05-29 14:18:28

Temat: Miłość, przyjazn, przyzwyczajenie?...
Od: "Tmi" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy to miłość, przyjaźń, przyzwyczajenie?

Jestesmy w zwiazku od 3 lat. Widujemy sie dosyc rzadko bo takie jest zycie -
daleko mieszkamy, praca. Jestesmy przed 30tką.

Nasz zwiazek wyglada tak:
w kolko
a/ Ja stresuję Ją,
b/ Ona stresuje mnie,
c/ Przeprowadzamy analizę takiego stanu,
e/ Wyciągamy wnioski,
pozycja losowa/ jest fajnie i wesolo,
raz na 2 okrazenia/ mowimy sobie "Kocham Cię i potrzebuje"
i znow od nowa.

Emocje sa, czasami duze, czulosc, wrazliwosc na potrzeby, zrozumienie - i
jednoczesnie, "przegadanie", przeintelektualizowanie calosci.

Powiedzcie jak to jest u was :-)

[pzdr/
Tomi

1. Data: 2005-05-29 14:47:11

Temat: Re: Miłość, przyjazn, przyzwyczajenie?...
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-29 16:18, Tmi rzecze:
[..]

To opis jakiegoś toksycznego związku a nie przyjaźni :(

> Powiedzcie jak to jest u was :-)

W miłości - po trudnym dwumiesięcznym początku, sielanka od 1,5 roku :)
W przyjaźni - bardzo bardzo fajnie od 17 lat :)

pozdrawiam
Arek

--
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

1. Data: 2005-05-29 16:50:08

Od: "Tmi" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:
> [...]

A nie sadzicie, ze jesli:
- ze widuja sie rzadko
- ze sie czasami nawet nie kloca co wzajemnie niespelniaja oczekiwan
- ze czekali na siebie bardzo dlugo (wyjazd)
- ze tesknia za soba
- boja sie o siebie,
- troszca sie w miare swoich mozlwosci o siebie nazwajem

to nie jest milosc - taka prawdziwa, nie zakochanie - ale milosc? Ze pomimo
wszystko - i staraja sie jednak byc ze soba?

walcza o zwiazek - bo to czasami jest walka z obydu stron.

tofi

1. Data: 2005-05-29 17:49:07

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tmi" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> Powiedzcie jak to jest u was :-)

U nas są jeszcze obrączki i dziecko ;)

1. Data: 2005-05-29 17:51:10

Od: "BoKoR" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Emocje sa, czasami duze, czulosc, wrazliwosc na potrzeby, zrozumienie - i
> jednoczesnie, "przegadanie", przeintelektualizowanie calosci.

Według mnie to jakaś chora ta przyjaźń. Ale to jest tylko moje zdanie, z
którym nikt się nie liczy hehehe

1. Data: 2005-05-30 04:52:58

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

<mniam>

a dupcie ma chociaz ladna?

ghostrider

1. Data: 2005-05-30 06:33:57

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tmi wrote:

> Widujemy sie dosyc rzadko bo takie jest
> zycie - daleko mieszkamy, praca. Jestesmy przed 30tką.

Widujemy się często, mieszkamy 5min od siebie, jesteśmy przed 20stką. ;)

> Nasz zwiazek wyglada tak:

Nie ma określonego schematu; aczkolwiek to ONA STRESUJE MNIE pojawia się od
czasu do czasu ;)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-30 06:34:56

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

BoKoR wrote:

> Według mnie to jakaś chora ta przyjaźń.

Dlaczego?

> którym nikt się nie liczy hehehe

Dlaczego tak sądzisz? Primo - co w tym śmiesznzego?

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-30 06:35:17

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart wrote:

> U nas są jeszcze obrączki i dziecko ;)

Spokojnie, nie od razu Rzym zbudowano. ;-)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-05-30 13:13:10

Od: "BoKoR" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłucą się, godzą się, kłucą się , godzą się. Czy nie za dużo tego ?? . Wiem
że kłutnie to rzecz normalna, ale chyba u nic to jest jakoś za często.

Żadko która osoba liczy się z moim zdaniem.

Jak się koło toczy ...
Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)
o zmaianie osobowosci..
czy ktos nagrywal cykl "Maly czlowiek" w TVP2?
Ulegasz innym bo chcesz?