Szukam ludzi zainteresowanych szeroko pojętą neuronauką

1. Data: 2005-05-29 20:37:00

Temat: Szukam ludzi zainteresowanych szeroko pojętą neuronauką
Od: "Marcin Ciesielski" <m...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czy można tutaj znaleźć osoby zainteresowane procesami psychicznymi
człowieka od strony neuroscience, zwolenników integrowania psychologii z
neurobiologią, ludzi, którym podejście typowo humanistyczne nie odpowiada
lub nie wystarcza?

--
W nagłówku adres antyspamowy - w razie pisania prywatnej wiadomości proszę
wpisać "op.pl" w miejsce "kutno.invalid".

1. Data: 2005-05-29 22:15:40

Temat: Re: Szukam ludzi -
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Narybka napisała "Marcin Ciesielski" <m...@k...invalid> napisał w
wiadomości news:d7d8tu$q9s$1@news.onet.pl...

> [...]
> neurobiologią, ludzi, którym podejście typowo humanistyczne nie odpowiada

Są,
odpowiedział stający się ślepcem.
Ale to nie jego wina, choć wina jego, właśnie :-S

Jakiż to nurt wyznajesz?

> W nagłówku adres antyspamowy - w razie pisania prywatnej wiadomości proszę
> wpisać "op.pl" w miejsce "kutno.invalid".
> Pozdrawiam
> Marcin Ciesielski

Dobrze, dobrze.

Marcin, a tata pytał, co to są "osoby zainteresowane procesami
psychicznymi"?
i co to "podejście typowo humanistyczne".

Jak zadawalająco odpowiesz, to masz piwo. :-))
Może być?

Wzdrówki
ett

1. Data: 2005-05-30 17:40:19

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychicznymi"?
> i co to "podejście typowo humanistyczne".
>
> Jak zadawalająco odpowiesz, to masz piwo. :-))

Na razie chodzi o to czy jest dość chętnych do
stworzenia grupy pl.sci.neuronauki lub pl.sci.neuroscience
- reszta przy okazji ;-)

BTW jestes zainteresowany? Potrzebne wsparcie.

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2005-05-31 04:44:16

Od: "Tylko_Nick" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> BTW jestes zainteresowany? Potrzebne wsparcie.

Bardzo interesujący pomysł. Jestem za powstaniem takiej grupy,
zwłaszcza, że dla mnie psychologia wiąże się nierozerwalnie z biologią
i pomijanie tego faktu bardzo zubaża rozumienie funkcjonowania
człowieka.
I zdecydowanie optuję za tym, żeby taka grupa była moderowana
- brak moderowania widzimy na tejże sci ;)

pozdrawiam

JA

1. Data: 2005-05-31 07:54:40

Temat: Re: Szukam ludzi NTG
Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko_Nick w news: d7gq4a$s0p$...@i...gazeta.pl

> [...]
> człowieka.
> I zdecydowanie optuję za tym, żeby taka grupa była moderowana
> - brak moderowania widzimy na tejże sci ;)

Dyskusja na ten temat powoli rozwija się na pl.news.nowe-grupy,
- zapewne dotyczyć też będzie idei moderowania grupy,
której zresztą jestem przeciwny - moderowane (w sensie
recenzowane) są czasopisma naukowe - i to w zupełności
wystarczy, zas temat jest na tyle hermetyczny, ze nie
spodziewam sie tam najazdu nastolatkow czatujących o niczym.
Tak czy owak zapraszam do wypowiadania się w dyskusji
w wątku pl.news.nowe-grupy:"Propozycja pl.sci.neuroscience", tam chyba
najwygodniej będzie nam dyskutować na powyższy temat, jak i na
temat zwiazany z uszczegółowieniem zakresu tematycznego
grupy - jeśli masz jakieś pomysły bardzo proszę Cię o wypowiedź tamże,
lub przynajmniej o zaznaczenie swej "popierającej obecności" :-).

pozdrawiam
vonBraun

Bóg jest wspaniały
RE: Czy to miłość, przyjaźń, przyzwyczajenie?
Miłość, przyjazn, przyzwyczajenie?...
Jak się koło toczy ...
Propozycja grupy pl.sci.neuroscience (dyskusja na pl.news.nowe-grupy)