Boje sie

1. Data: 2005-05-31 13:48:39

Temat: Boje sie
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

boje sie nie pierwszy raz juz i nie pierwszy raz nie wiem czego sie boje. to
ogolny strach, trudny do wyjasnienia i jeszcze trudniejszy do zrozumienia.
nie rozumiem dlaczego boje sie zycia w swiecie ktory przeciez zostal dla
mnie stworzony? moze dlatego ze nie tylko dla mnie i dlatego ze nie jestem
numerem jeden na tym swiecie.
Mam ciagle wyrzuty sumienia, potworne wyrzuty przez ktore nie moge zasnac w
nocy. mam wyrzuty ze nie zrobilam czegos co moze powinnam, glupie, glupie
rzeczy a mnie mecza, dusza.
boje sie starosci, tak potwornie sie tego boje, ze obudze sie ktoregos dnia
i powiem ze przejebalam swoje zycie, ze nic nie zrobilam, ze to koniec. nie
jestem szczesliwa, ja nawet nie wiem jak zostac szczesliwa, nie wiem czego
mi brakuje, nie wiem jak osiagnac szczescie i czy wogole mozna je osiagnac?
poco stukam te rzeczy? bo znow po mnie przyszly, demony...

1. Data: 2005-05-31 14:51:55

Temat: Re: Boje sie
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> osiagnac?
> poco stukam te rzeczy? bo znow po mnie przyszly, demony...

Trudno jest znaleźć szczęście w sobie, ale tak naprawdę nie da się go
znaleźć nigdzie indziej.

--
Pozdrawiam serdecznie
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

1. Data: 2005-05-31 16:29:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera:
> ... poco stukam te rzeczy? bo
> znow po mnie przyszly, demony...

Jest napisane: <<gdzie jest twój skarb, tam będzie i serce twoje>>.

A teraz zastanow sie gdzie jest twoj skarb...
i jak to sie dzieje, ze twoje serce nie potrafi zniesc tego co masz
do zaoferowania jako "wazne".

Napisalbym moze i wiecej... ale nie chce cie zbytnio dolowac. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-05-31 17:37:38

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> [...]
>
> A teraz zastanow sie gdzie jest twoj skarb...
> i jak to sie dzieje, ze twoje serce nie potrafi zniesc tego co masz

ile mam czsu czekac, ile doswiadczen zebrac zanim znajde swoj skarb? mozliwe
przeciez jest ze nigdy go nie znajde.

1. Data: 2005-05-31 19:26:50

Od: "radcyg" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile mam czsu czekac, ile doswiadczen zebrac zanim znajde swoj skarb?
mozliwe
> przeciez jest ze nigdy go nie znajde.

Byl kiedys taki gosciu...-Jezus sie nazywal...powiedzial szukajcie a
znajdziecie!, jestem pewien ze znalazlbym w Tobie cos pieknego;)
zacznij szukac miedzy udami;)

1. Data: 2005-05-31 21:23:51

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

radcyg wrote:

> Byl kiedys taki gosciu...-Jezus sie nazywal...powiedzial szukajcie a
> znajdziecie!, jestem pewien ze znalazlbym w Tobie cos pieknego;)
> zacznij szukac miedzy udami;)

inny powiedzial, ze szukajac czegos caly czas nigdy nie odnajdziemy
siebie...

--
pawel - http://grek.punktg.com.pl/ (lekkie zmiany na www)

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-05-31 22:12:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

radcyg:
> ... zacznij szukac miedzy udami;)

Kurwa, skad takie pizdy sie biora? ;)

PLONK. :)

--
Czarek

1. Data: 2005-05-31 22:17:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera:
> ... mozliwe przeciez jest ze nigdy go nie znajde.

W kazdym razie dopoki go nie odnajdziesz, nie masz szans,
aby byc szczesliwa.

Inna sprawa: dopoki masz szanse go znalezc i nie szukasz
marnujesz zycie.

Cala ~tajemnica. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-06-01 01:10:53

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> radcyg:
>
> Kurwa, skad takie pizdy sie biora? ;)
>
> PLONK. :)

z powietrza?

ett

1. Data: 2005-06-01 01:12:51

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aby byc szczesliwa.
>
> Inna sprawa: dopoki masz szanse go znalezc i nie szukasz

Straszne, straszne.

A po co mi rzycie?

Nie uciekaj
ett

Co zrobić
Dlaczego faceci niewieścieją?
szukam książki - POMOCY!!!
Szukam ludzi zainteresowanych szeroko pojętą neuronauką
Bóg jest wspaniały