Dlaczego?

1. Data: 2004-06-29 00:00:39

Temat: Dlaczego?
Od: "Jan Hasky" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalozylem sie z kolega z San Francisko ze;
otrzymam przesylke z opowieciami z strony www.samisobie.clan.pl.
Jak do tego czasu nie otrzymalem od nikogo.
Zaklad przegralem, na polskie warunki kwota duza, na zarobki miejscowe nie.
Do tego czasu pomoglem paru osobonikom, od programow do lekow.
Nie zadajac nic w zamian. Dlaczego zaklad o opowiesci? ma kolega syna
ktorego uczy jezyka polskiego, [jest maniakiem ksiazek fantastycznych].
Uklony dla wszystkich... Jan2
----
Jestem rowniez jednym z ONYCH.
----

2. Data: 2004-07-01 09:28:30

Temat: Re: Dlaczego?
Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Hasky" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie zadajac nic w zamian. Dlaczego zaklad o opowiesci? ma kolega syna
> ktorego uczy jezyka polskiego, [jest maniakiem ksiazek fantastycznych].

Czy Pan mieszka w USA(od kiedy) czy w Polsce?

3. Data: 2004-07-01 16:33:54

Od: "hasky.." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Hasky" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Czy Pan mieszka w USA(od kiedy)  czy  w Polsce?
----
O Panie ...ktorym jest Pan z kolei, [juz nie pamietam]
pytajac? [od kiedy].
Mieszkam i w Polsce i USA, zaliczony jestem do wedrowniczka.
W lipcu bede w Polsce, jak dlugo jeszcze nie wiem.

4. Data: 2004-07-02 07:22:11

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hasky.." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mieszkam i w Polsce i USA, zaliczony jestem do wedrowniczka.
> W lipcu bede w Polsce, jak dlugo jeszcze nie wiem.

Czy mieszka Pan na stałe w Polsce czy w USA?

5. Data: 2004-07-02 18:54:07

Od: "hasky.." <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "hasky.." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy mieszka Pan na stałe w Polsce czy w USA?
Nie wiem dlaczego? to tak Pana interesuje,
ale napisze?
Moge wieszkac na stale w Polsce.
i moge mieszkac w USA.................

Nowy Handbike
Praca ON a "ustawa" i kodeks pracy i chronione stanowisko
Ustroń 2004 - termin zgłoszeń do 30 czerwca !!!
Przedstawiciel i Obrońca Praw ON poszukiwany
Przedstawiciel i Obrońca Praw ON poszukiwany