Re: Dlaczego "Atkins"?

From: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dlaczego "Atkins"?
Date: Tue, 20 Aug 2002 20:39:02 +0200

Użytkownik "Beerman" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
news:pam4mugt7a8pq97upk12336btdrnimeb5r@4ax.com...
> Niecalkiem. Calkowicie odchidzaniu sluzy dieta CKD (dieta
> katogeniczna), na Atkinsie ludzie chca zyc do konca swoich dni :)

Ponieważ Atkins nie limituje białka, to zupełnie przypadkowo jedni mogą
dożyć w pełnym zdrowiu do tego końca, a inni z kłopotami. Dieta ketogeniczna
jest potrzebna tylko w przypadku oporności metabolizmu, kiedy są kłopoty z
chudnięciem na niskokalorycznej diecie. Atkins zaleca zresztą tylko dwa
tygodnie na węglowodanach poniżej 20 gram.

> Dieta jest przystosowana do konkretnego czlowieka i jego stylu zycia -
> jesli malo sie ruszasz, nie ternujesz i nie uprowiasz sportow - mozez
> sie pobawic z Atkinsami i Kwasniewskimi. Jesli natomiast prowadzisz
> intesnywny tryb zycia, cwiczysz, trenujesz aerobowo i silowo to sobie
> odposc stosowanie dokladnych wskazan tych diet, gdyz duza ilosc
> tluszczy i mala ilosc bialka i weglowodanow bedzie zabojcze.

W d.o. ustalone są proporcje BTW. Jeżeli zwiększasz wysiłek to zwiększasz
ilość tłuszczy, a jednocześnie z proporcji zwiększasz ilość białka i
węglowodanów.

> Jesli ktos sie chce zdrowo odchudzac i to klucz jest jeden :
>
> - trening aerobowy
> - odpowiednia dieta z duza iloscia bialka (45% wegli, 40% bialka, 15%
> tluszczy)

Niestety moje własne doświadczenia i doświadczenia lekarzy z Arkadii w
Jastrzębiej Górze (ponad 3 000 pacjentów) dowodzą, że przy odchudzaniu
należy utrzymać niskie wartości białka. Organizm zjedzone białko zamienia na
glukozę, co umożliwia wiązanie tkanki tłuszczowej.

Pozdrawiam
Leszek