Dlaczego Bergamo?

11. Data: 2020-03-21 21:39:10

Temat: Re: Dlaczego Bergamo?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 20:20, XL pisze:

> Tylko durnie się nie wahają.
> Już skończyłam, możesz spadać.

wychowalas sie wsrod pchel :]

--
gazebo

12. Data: 2020-03-22 19:03:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 21:20, XL pisze:

> Tylko durnie się nie wahają.

No właśnie. Z takim przekonaniem nienawidzisz Żydów, Niemców,
homoseksualistów i ateistów. I z takim przekonaniem jesteś
antyszczepionkowcem. Jakbyś się nie wahała.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Nowe Brednie
Tylko tak!
Kviatki won.
Będzie się działo dopiero.
[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech