Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

1. Data: 2015-05-09 15:26:06

Temat: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj
--

Ikselka
pewni siebie."

2. Data: 2015-05-09 16:10:06

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ
Od: "Stefik" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ikselka

W ogóle nie dajesz ? czy komuś dajesz ?

3. Data: 2015-05-09 16:16:24

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2015 o 16:10, Stefik pisze:

> W ogóle nie dajesz ? czy komuś dajesz ?

Każdemu kto chce, ale nikt nie chce ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

4. Data: 2015-05-09 16:33:15

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2015 o 16:16, Andrzej Lawa pisze:
> Każdemu kto chce, ale nikt nie chce ;->

Męski szowinista i seksista...

5. Data: 2015-05-09 16:40:07

Temat: Re: Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied
_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

A Ty jak prowadzisz swoją działalność gospodarczą to sobie pensji nie
wypłacasz i sobie nic nie podpisujesz?

6. Data: 2015-05-09 16:53:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 16:10:06 +0200, Stefik napisał(a):

> W ogóle nie dajesz ? czy komuś dajesz ?

Pomagam TYLKO osobom, które sama osobiście znam. I nigdy pieniężnie,
pieniędzy nie należy dawać NIKOMU, rozdawnictwo pieniędzy to, po pierwsze,
demoralizacja osoby obdarowanej, po drugie brak poszanowania dla własnej
pracy.

--

Ikselka
pewni siebie."

7. Data: 2015-05-09 16:54:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 May 2015 16:33:15 +0200, ruski szpieg napisał(a):

> Męski szowinista i seksista...

Za dużo powiedziane - a to zwykły plebejski cham :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

8. Data: 2015-05-09 16:56:29

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2015 o 16:33, ruski szpieg pisze:

> Męski szowinista i seksista...

Nie, to ikselka.

9. Data: 2015-05-09 16:57:56

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]
>demoralizacja osoby obdarowanej, po drugie brak poszanowania dla własnej

Ja strasznie nie szanuję własnej pracy i demoralizuję, pocieszam się, że
wielu innych robi ten sam "błąd":
https://www.siepomaga.pl/nomorepain

Pięć baniek pękło...

10. Data: 2015-05-09 17:12:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 May 2015 16:57:56 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
.net...

> Ja strasznie nie szanuję własnej pracy i demoralizuję, pocieszam się, że

ŻADNA fundacja (za wyjątkiem Kliniki Budzik - bo ta akurat jest ewidentnie
czysta) ode mnie grosza nie zobaczy - nie mam zamiaru utrzymywac etatów dla
darmozjadów. Ale Ty możesz całą armię, moża nawet sama założę jakąś, to się
do ciebie zgłoszę, jak żeś taki sercowy :->

> Pięć baniek pękło...

Dziany facet z ciebie :->
--

Ikselka
pewni siebie."

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Bycie bogatym...
Internauci o "cyckach Ogórek"
Pacyfista
Jedyny prezydent