Re: Dlaczego Optymalni nie sa sektą?

następny post »
From: "MORGANO" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.wegetarianizm
Subject: Re: Dlaczego Optymalni nie sa sektą?
Date: Sun, 6 Aug 2000 10:57:11 +0200

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:80uhok$e2v$...@h...uw.edu.pl...
news:3832662D.FAE99DF9@polbox.com...
> [...]
Przemol ma racje! Tak samo jak dr Kwasniewski dra Atkins stosuje dietę. A
zywienie optymalne to nowy rodzaj odżywiania, ktory nie ma nic wspolnego z
dieta. Kopernik tez był nienawidzoy za swe okrycia. Czas pokaze swoje
optymalnie odzywiam się juz 3,5 roku schudłem 23kg i przeszły mi wszelkie
dolegliwosci miedzy innymi miazdzyca w nogach, w ogole jestem odmłodzony.
Jezeli ktos nie bedzie przestrzegał zasad zywienia tzn. stosunku białka
tluszczu i weglowodanow w odpowiedniej formie to niech zapomni o zywieniu
optymalnym. Proporcje B-T-W wynoszą normalnie 1 : 3,0 : 0,5. Ja poprzednio
nie bendac jeszcze na zywieniu optymalnym nie mialem pojecia co to jest nie
wiedzialem jaki wplyw maja weglowodany na nasze zycie. W zywieniu optymalnym
jest owszem przewaga tluszczu ale nie przesadnie jak to niektorzy sadza
trzykrtona ilosc do bialka . skoro zapotrzebowanie czlowieka na bialko dzienne
wynosi 40-50gram to tluszczu spozywamy 120-150gram.
Nadmiar tluszczu wogole nie przeszkadza tylko syci. Po wyelminowaniu znacznej
ilosci weglowodanow do okolo 50-80 gram organozm calkiem inaczej reaguje na
tluszcz. Wszyscy musimu kiedys umrzec to tylko od nas samych zalezy czy to
bedzie "komfort i wegetacja" Morgano