Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"? Re: Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"?

Re: Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"?

From: "dipsom_ania" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i
"paradowcami"?
Date: Tue, 14 Jan 2003 11:23:01 +0100

ulast <u...@p...onet.pl> wstukuje...:

|| a media szukaja sensacji...

I tu kłania się hasło "Telewizja kłamie".
Może nie kłamie. Ogłupia. Nie kłamie bo przecież są przypadki
"zniewieścienia" wśród gejów. Ale to są rzeczywiście marginalne sprawy. A
telewizja je wyolbrzymia i potem ludzie myślą, że każdy gej jest właśnie
takim facetem. Bzdura. Mam wielu znajomych gejów.
Ostatnio się zastanawiałam nad taką jedną sprawą... to znaczy uderzyło to o
mnie. W telewizji mówili o kobiecie która urodziła dziecko w pociągu a
następnie wyrzuciła przez okno i zmasakrowane dziecko znaleziono na torach.
Wstrząsnęło mną to, pomyslałam: "LUDZIE TO BESTIE", a potem... przecież to
__pojedynczy__ przypadek! Przecież to nie dzieje się codziennie wokół mnie,
u sąsiadów... inaczej to wyjaśnię. To tak, jakby kamera wjechała do
więzienia o zaostrzonym rygorze i w 15-minutowych wiadomościach 10 minut
poświęcała na każdego człowieka wybierając co ostrzejsze historie, a tylko 5
minut na: co tam w polityce, pogodę i sport. I wtedy myślę że ci ludzie żyją
wokół mnie, że na pewno każdy jest taki - i już jestem pod wpływem tej
maszynki szukającej sensacji.
Przecież, niestety, ale gdyby telewizja puszczała takie wiadomości:
- Kobieta w Nigerii urodziła śliczne bliźniaczki
- Pewien pan w Holandii ugotował trzy litry przepysznej zupy grzybowej,
podajemy składniki:...
- Kwiaty takiej i takiej rośliny w Szwecji mają piękny wygląd i wydzielają
specyficzny zapach, zbliżony do zapachu pomarańczy i lawendy
itd. to mniej by taka stacja przyciągała ludzi, niż
- Zamach terrorystyczny, patrzcie ile krwi, uwaga, teraz będą krwawe sceny
(skąd taka popularność horrorów, hm?)
- Dwoje nastolatków zamordowało swoją koleżankę z klasy
- A teraz coś o zwyczajach łosi, spokojnej nocy.

--