Dlaczego kebab jest niezdrowy?

11. Data: 2008-10-25 21:10:01

Temat: Re: Dlaczego kebab jest niezdrowy?
Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz jak mieszkasz w warszawce to nie masz porownania rzresz gowno i tyle.

12. Data: 2008-10-26 00:12:41

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> i tu się zgodzę, surówki przeważnie są zdrowe

... o ile w budzie z fast-foodem komus sie chcialo dokladnie myc warzywa ;)
jak nie to masz w bonusie troche robactwa a czasem i pasozyty

13. Data: 2008-10-26 06:10:07

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NoName pisze:
> Wiesz jak mieszkasz w warszawce to nie masz porownania rzresz gowno i tyle.

nie wiem co Ci napisać, obrażać mi się Ciebie nie chce, prostować Twoich
wypowiedzi (merytorycznych, o ile takie są i ortograficznych) też,
skończmy tak, że wydaje Ci się i niech tak zostanie

14. Data: 2008-10-26 06:33:13

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NoName wrote:

> W tym turecki na 100% nie ma Glutaminianu sodu i tysiaca innych
> polepszacy smaku.

To chyba piszesz o tym w Turcji. Wtedy może i tak jest.
W Polsce całe te bele kupuje się w hurtowniach i całe szczęście, że są
zakonserwowane, bo podobno nigdzie indziej drobna fauna nie rozwija się
tak dobrze ;)

15. Data: 2008-10-26 07:27:20

Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NoName" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> Ale Turcy robia Kebab wedlug nakazow koranu i przepisu , tego sie
> trzymaja, masz gwarancje ze jak zamawiasz kebab nie kupujesz miesa ze
> szczura, a u gruzinow (katolikow) to wielka niewiadoma.

Żałosny koleś... Od kiedy Gruzja jest katolicka? Zaglądnij do Wikipedii jak
nie wiesz :-)

Taaa... Za wszystkie problemy tego świwata odpowiedzialny jest Kościół
Katolicki. To pewnie Papież jest winny, ze tu i ówdzie sprzedają podłe
kebaby.

Idż się, Człowieku, lecz!

I smaczenego.

sov.

16. Data: 2008-10-26 12:11:00

Od: NoName <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

sov. pisze:
> [...]
>
> Taaa... Za wszystkie problemy tego świwata odpowiedzialny jest Kościół
> Katolicki. To pewnie Papież jest winny, ze tu i ówdzie sprzedają podłe

Gruzja jest katolicka od zawsze baranie niedouczony, dowiedz sie
dlaczego koran zakazuje jedzenia miesa swinskiego swiniojadzie.

17. Data: 2008-10-26 16:18:58

Od: lokomotywek <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nod pisze:
> tak sie zastanawiam... przeciez kebab to bułka, mięso (przewaznie cielęcina)
> i zdrowe surówki. Dlaczego więc jest niezdrowy?

Nie bułka tylko chleb. Zastanówmy się dlaczego producent kebaba kupuje
setki kilogramów bułki tartej? Posypuje drogi zimą czy karmi ptaszki?
Chyba ani jedno ani drugie.
Pozdrawiam
Leszek Z

18. Data: 2008-10-26 16:21:22

Od: lokomotywek <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

NoName pisze:

> W tym turecki na 100% nie ma Glutaminianu sodu i tysiaca innych
> polepszacy smaku.
Ale za to są polepszacze w chlebie do kebaba.
Pozdrawiam
Leszek Z

19. Data: 2008-10-26 17:21:00

Od: MAG <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nod napisał:
> tak sie zastanawiam... przeciez kebab to bułka, mięso (przewaznie cielęcina)
> i zdrowe surówki. Dlaczego więc jest niezdrowy?

Białe pieczywo nie jest zdrowe.
Kebaba jadłam ze 2-3 razy w życiu i... to nie była raczej cielęcina -
dużo tłuszczu.
Do tego majonez czy inne na nim oparte sosy składające się głównie z
tłuszczu i chemikaliów.

Pozdrawiam,
MAG

20. Data: 2008-10-26 17:24:02

Od: MAG <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik OneiroO napisał:

> znajdziesz - TURKA hehe - ostro doprawia :)

Dobra metoda na zabicie smaku tego, czego nie powinno być w środku (albo
powinno, ale ze 2 tygodnie wcześniej)

Pozdrawiam,
MAG

zdretwiala dlon