Dlaczego kobiety malują twarze ?

1. Data: 2005-02-15 07:27:25

Temat: Dlaczego kobiety malują twarze ?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy zastanawiało was to, dlaczego kobiety malują twarze ?

Mnie to zastanowiło właśnie, gdy zorientowałem się, że
w świecie zwierząt jest właściwie zawsze odwrotnie: to
samiec stroi piórka i pokazuje piękny pawi ogon czy
czerwone podgardle albo długi ogon utrudniający życie
jak u rajskich ptaków...
U ludzi jest odwrotnie - to zastanawiające :-)
Czy od początku znanej historii człowieka występował ten
fenomen ?
Czy wszędzie na Ziemi ludzie róznych plemion oczekiwały
od kobiet zdobienia ciała ?
Czytałem w książce u Dawkinsa że może mieć to podłoże
genetyczne - czy jednak nie jest to raczej uwarunkowane
czysto społecznie?

1. Data: 2005-02-15 11:26:55

Temat: Re: Dlaczego kobiety malują twarze ?
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zastanawiało was to, dlaczego kobiety malują twarze ?

Bóg stwrzył niebo i ziemię, zwierzęta itd. i wiedział, że to było dobre.
Stworzył mężczyznę i wiedział, że to było dobre. A później z żebra mężczyzny
kobietę i powiedział: - a ty to będziesz musiała się malować...

> [...]
> samiec stroi piórka i pokazuje piękny pawi ogon czy
> czerwone podgardle albo długi ogon utrudniający życie

u zwierząt np. jak się szczerzy zęby, to bynajmniej nie oznacza uśmiechu.

> U ludzi jest odwrotnie - to zastanawiające :-)

u ludzi dużo rzeczy jest odwrotnie niż u zwierząt. dlaczego cię to
zastanawia :)

> [...]
> od kobiet zdobienia ciała ?
> Czytałem w książce u Dawkinsa że może mieć to podłoże
> genetyczne - czy jednak nie jest to raczej uwarunkowane

sołecznie z pewnością. a z genami to bym polemizował. czyli, że np. rosjanki
mają jakieś chore geny pod tym względem, bo malują się gorzej niż indianie?

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-02-15 12:29:18

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. umalowane usta upodabniają się do bardziej ukrwionych - takich, jak
podczas podniecenia płciowego. Podnoszenie biustu też upodabnia go do
zesztywniałych z podniecenia piersi. Malowanie sobie różnego rodzaju
rumieńców itp. - to samo (zmiany na skórze).

Na tej zasadzie mężczyźni powinni nosić w gaciach jakiś rodzaj sztywnej
wkładki udającej erekcję. Tzn. w starszym wieku, bo za młodu i tak
prawie ciągle stoi. :P

1. Data: 2005-02-15 23:48:11

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> napisał(a):

aby sie podobac chlopom.

1. Data: 2005-02-16 00:58:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol:
> Czy zastanawiało was to, dlaczego kobiety malują twarze ?
> [...]
> U ludzi jest odwrotnie - to zastanawiające :-)

Moze dlatego, ze "u ludzi" zabieg poprawiania wygladu przez
"samice" nie ma na celu podtrzymania gatunku?

Zauwaz, ze "u ludzi" ogolnie "samice" bardziej zaawansowane
kosmetycznie wykazuja m.in. realnie mniej okazaly instynkt
macierzynski.

--
Czarek

1. Data: 2005-02-17 09:07:04

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> aby sie podobac chlopom.

Słucham?

1. Data: 2005-02-19 18:15:09

Od: "Doker" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sołecznie z pewnością. a z genami to bym polemizował. czyli, że np.
> rosjanki
> mają jakieś chore geny pod tym względem, bo malują się gorzej niż
> indianie?

Właśnie. U Indian to jesli ktos to wlasnie meżczyzni sie maluja...

Poza tym ja jestem przeciwko malowaniu. Nic nie wplywa tak mocno na ogolny
odbior partnerki/a jak kolor skory (czy dobrze ukrwiona - zarumieniona),
nawet makijaz. Zakladajac, ze to nie jakis paskud jest.

1. Data: 2005-02-24 11:47:59

Od: "Marsel" <n...@p...cos.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczesiu"news:cuspur$mh3$2@opal.futuro.pl...
> [...] Podnoszenie biustu też upodabnia go do zesztywniałych z podniecenia
> piersi. [....]

ZESZTYWNIAŁYCH PIERSI ??

Kolega pewnie chcial wzmocnic efekt w opowiesci, a Ty łyknałes dosłownie ...
;)

> Na tej zasadzie mężczyźni powinni nosić w gaciach jakiś rodzaj sztywnej
> wkładki udającej erekcję. Tzn. w starszym wieku, bo za młodu i tak prawie
> ciągle stoi. :P

Etam, kobiety tez ponoc niezle kręci gruby portfel ;)

1. Data: 2005-02-26 13:07:32

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Etam, kobiety tez ponoc niezle kręci gruby portfel ;)
masz racje..bo bez kasy nawet erekcja nie cieszy..hehe

1. Data: 2005-02-26 19:24:28

Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zastanawiało was to, dlaczego kobiety malują twarze ?
nie tak dawno byl program w tv na ten temat;)
okazuje sie ze kobiety podczas owulacji wygladaja atrakcyjniej tzn m.in buzia
sie im nieco bardziej zaokragla...policzki nieco rumienieja taki tam wabnik na
mezczyzn poniewaz okazuje sie ze ludzi wzrok przyciagaja ksztalty okragle a
nie kanciaste...zrobiono badania zfotografowano klikanascie kobiet poczas dni
plodnych i nie plodnych...i pokazano fotki facetom i faktycznie wybierali
fotografie dziewczyn zrobione wlasnie podczas okresu owulacji...
juz wiesz dlaczego kobiety sie maluja choc nie sa do konca tego swiadome...o
czym pisalam wyzej:)przez makijarz czuja sie atrakcyjniejsze...chca sie
podobac facetom

Robak ! :)
ŚWIĘTY WALENTY
[3m] 4 marzec oczywiście :) ale beka
[3m] 4 luty - spotkanie grupy w gdańskim irish pub
Jak byście sie zachowali?