Re: Dlaczego ludzie ...było: bede tata :-)))))))))

From: "MOLNARka" <g...@h...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dlaczego ludzie ...było: bede tata :-)))))))))
Date: Sat, 7 Sep 2002 11:49:49 +0200
<al2a5b$1nc$1@news.tpi.pl> <al379n$i2d$3@news.tpi.pl>
<al380f$g2k$1@news2.tpi.pl> <al38os$hof$1@news2.tpi.pl>
<al4h5r$lqa$1@news.tpi.pl> <al4ml9$hrb$2@news2.tpi.pl>
<al4rb9$1fm$1@news2.tpi.pl> <al4u6a$96n$2@news.tpi.pl>
<al50fs$mpp$1@news.tpi.pl> <al52ia$48h$3@news.tpi.pl>
<al9k5p$q84$1@news.tpi.pl> <ala21s$8m2$1@news.tpi.pl>
<alao23$ll7$1@news2.tpi.pl> <alavb2$fbe$1@news.tpi.pl>
<alb1ug$3p$1@news.tpi.pl> <alb3v6$bs8$1@news.tpi.pl>
<alc9iu$4qo$1@news2.tpi.pl>

Użytkownik "Rockowa" <g...@w...pl> napisał

Proszę - wycinaj to co zbędne ... bo ciężko mi było odnaleźć Twoje
odpwiedzi, dobrze ?

> Wspolczuje ich partnerkom, zastanawia mnie jedno , gdzie oni byli jak
robili
> te dzieci , i ile mieli lat, bo chyba niezdawali sobie sprawy ze kochajac
> sie bez zabezpiecznia mozna miec potomstwo.Domyslam sie ze pewnie zostali
> zgwalceni przezswpoje partnerki i oni niechcieli , oni nie wiedzieli itp.
> smieszne.

Ja też szczerze współczuje bo znaczy, że nie trafiły na super
odpowiedzialnych facetów.
Oczywiście, że oboje mają na to jednakowy wpływ i oboje powinni sobie zdawać
z tego sprawę.

> Powiem ci moja definicje "wpadki", dziewczyna idzie na dyskoteke , spotyka
> chlopaka ,uprawiaj sex i jest ciaza - to jest wpadka i to jest lapanie
sobie
> meza i wykorzystywanie , a nie wtedy gdy dwoje ludzi kocha sie i chce sie
> pobrac, sa tego swiadomi i chca miec potomstwo.

A dla mnie definicja wpadki to : niezaplanowana ciąża.
I tak samo jest jeśli mówimy o jednorazowym seksie na dyskotece, czy związku
dwojga mieszkających ze soba bez ślubu ludzi, którzy o dzieciach i ślubie
nie rozmawiają jak i kolejne dziecko w małżeństwie.

> Chodzilismy ze soba 2 lata , bylo po zareczynach i po swiadomym i
> przemyslanym fakcie ze jednak chcemy miec dziecko i bedziemy kochali sie
bez
> zabezpieczen.

Czy możesz mi coś wyjaśnić ?
Dlaczego w takiej sytuacji jak już zaplanowaliście ślub na czerwiec nie
poczekaliście kilku miesięcy i nie zaczeliście się starać o dziecko
powiedzmy od maja (czyli tuż przed ślubem) ?
Albo dlaczego jak zdecydowaliście, że jednak chcecie się starać o dziecko
nie przełożyliście planów i nie zorganizowaliście ślubu w lipcu ?
Nie atakuję Cię - jestem ciekawa Twoich przemyśleń i argumentów.

Pozdrawiam
MOLNARka