bede tata :-)))))))))

1. Data: 2002-09-03 11:46:23

Temat: bede tata :-)))))))))
Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak jak w temacie, bede tata i jestem z Tego powodu bardzo szczesliwy a
jednoczesnie przerazony, poniewaz musze teraz tyle rzeczy zrobic. Dobrze, ze
oswiadczyny mam juz za soba teraz zostal tylko slub i no wlasnie ...........
standartowo czeka sie trzy miesiace na koscielny (chyba), ale istnieja
jakies szanse na przyspieszenie tego ??? i jak mozna bardzo przyspieszyc. Co
prawda to dopiero poczatek ciazy, ale spieszy sie nam :-).
Pozdrawiam
Domin

2. Data: 2002-09-03 12:05:58

Temat: Re: bede tata :-)))))))))
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje!!
nie musieliśmy przyśpieszać ślubu ale pewnie zawsze coś się da załatwić
Życze powodznia Joanna

3. Data: 2002-09-03 12:19:28

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Domin" <d...@w...pl> wrote in message news:al27c6$o5e$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> standartowo czeka sie trzy miesiace na koscielny (chyba), ale istnieja
> jakies szanse na przyspieszenie tego ???

Wielkie gratulacje!
A nie lepiej wziac slub po urodzeniu dziecka? Po co przyspieszac?

Amelia

4. Data: 2002-09-03 12:33:47

Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie gratulacje!
> A nie lepiej wziac slub po urodzeniu dziecka? Po co przyspieszac?

Zdecydowanie odpada. Chce zeby bylo prawie ( po mojemu) normalnie. Czyli
pomijajac aspekt ze najpierw byl seks, a potem bedzie slub, to najpierw
slub, a potem narodziny. Troche zaklamane, ale taki swiat. ;-)
Pozdrawiam
Domin

5. Data: 2002-09-03 12:39:49

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Domin <d...@w...pl> w artykule news:al2a5b$1nc$1@news.tpi.pl napisał...

> Zdecydowanie odpada. Chce zeby bylo prawie ( po mojemu) normalnie. Czyli
> pomijajac aspekt ze najpierw byl seks, a potem bedzie slub, to najpierw
> slub, a potem narodziny. Troche zaklamane, ale taki swiat. ;-)

Przynajmniej nie trzeba będzie robić hec z uznawaniem dziecka,
nadawaniem mu nazwiska... a potem po ślubie też chyba trzeba by
dokonywać jakichś zmian w metryce... IMHO słusznie zdecydowałeś.

Olka
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

6. Data: 2002-09-03 14:11:14

Od: Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

Domin <d...@w...pl> wrote (vide <al27c6$o5e$1@news2.tpi.pl>):
> [...]
> jakies szanse na przyspieszenie tego ??? i jak mozna bardzo przyspieszyc. Co
> prawda to dopiero poczatek ciazy, ale spieszy sie nam :-).

Na cywilny czeka się miesiąc (wedle ustawy). Potem można wziąć
kościelny nie-konkordatowy. A najlepiej pójść do lokalnego
proboszcza, powiedzieć mu jak jest i on powie (albo nie ;-)), jak
nagiąć przepisy.

--
Pshemekan

7. Data: 2002-09-03 14:40:33

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Gratuluję !!!

Dobrze,
> ze
>
> Wielkie gratulacje!
> A nie lepiej wziac slub po urodzeniu dziecka? Po co przyspieszac?
>
> Amelia

Po 1 - gdzie czeka się 3 miesiące na ślub? Pierwsze słyszę o przymusowym
czasie oczekiwania.
Po2 - jeśli dziecko jest w drodze, a nie macie ślubu cywilnego proponuję
pobrać się przed narodzinami.
niekoniecznie w kościele, może być w USC.
W przeciwnym razie będziesz musiał składać dokumenty w sądzie o uznanie
ojcostwa - niby formalność, ale...

(Tak było w przypadku mojego przyjaciela)

8. Data: 2002-09-03 14:45:15

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadawaniem mu nazwiska... a potem po ślubie też chyba trzeba by
> dokonywać jakichś zmian w metryce... IMHO słusznie zdecydowałeś.

Zupełnie na marginesie sprawy - z tego co wiem hece z uznawaniem dziecka
polegają na tym, że oboje rodzice jadą do USC rejestrować dziecko (a nie
tylko samotny tatuś:)) i na pytanie - czy uznaje pan dziecko- odpowiada
się -tak - i tyle + wypełnienie dokumentów z zaznaczeniem jakie imię i
nazwisko będzie miało dziecko i to wszystko. Czas trwania całości hecy
uzależniony od tego czy pani przyjmująca zgłoszenie posługuje się maszyną do
pisania czy też wyposażyli ją w komputer i od tego jak sprawnie posługuje
się tymi narzędziami pracy.

pozdr.Joanna

9. Data: 2002-09-03 14:58:21

Temat: Odp: bede tata :-)))))))))
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aseti <a...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al2hn2$ace$...@n...tpi.pl...
> W przeciwnym razie będziesz musiał składać dokumenty w sądzie o uznanie
> ojcostwa - niby formalność, ale...

:-) nieprawda wystarczy jak pojdzie do USC i uzna ojcostwo a matka na to
wyrazi zgodę przed kierownikiem USC

Sandra

10. Data: 2002-09-03 20:33:07

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał

> Zdecydowanie odpada. Chce zeby bylo prawie ( po mojemu) normalnie.

:-))) każdy ma swoją własną _normalność_ :-)))

> Czyli
> pomijajac aspekt ze najpierw byl seks, a potem bedzie slub, to najpierw
> slub, a potem narodziny. Troche zaklamane, ale taki swiat. ;-)

Wybacz ... bardzo zakłamane ;-/
I świat wcale taki nie jest - to ludzie są tacy.

Swoją droga ... zawsze mnie to nurtowało ... dlaczego ludzie decydują się na
seks i nie myślą o ciąży ?
I to jeszcze teraz ... XXI wiek ???
Czy to takie trudne ... czy wśród moich znajomych obowiązują jakieś inne
reguły i dlatego nie ma wpadek ?

Pozdrawiam
MOLNARka

Zycie rodzinne bez telewizorka