Uczucia mezczyzn

1. Data: 2002-08-30 16:14:51

Temat: Uczucia mezczyzn
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo ostatnio na grupie mówi się o zdradzie. Co czuje kobieta , czy mówić
prawdę czy nie..itd.
Ale ja mam inne pytanie..Jak myślicie , a może wiecie co czuje mężczyzna gdy
dowiaduje się o zdradzie..
O tym,ze żona zapomniała się i przespała z kimś...albo o tym, ze ma romans..

Co czują właśnie mężczyźni gdy my kobiety mówimy wam cos takiego..
Monika Janicka.

2. Data: 2002-08-30 20:07:27

Temat: Re: Uczucia mezczyzn
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MJ" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
romans..

> Co czują właśnie mężczyźni gdy my kobiety mówimy wam cos takiego..

Myślę że reakcja jest zależna od konkretnego mężczyzny.
Nie da się powiedzieć ogólnie.

Pozdrawiam

Jacek

3. Data: 2002-08-31 04:50:57

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule MJ wyklawiaturzył(a):

> [...]
> O tym,ze żona zapomniała się i przespała z kimś...albo o tym, ze ma romans..
>
> Co czują właśnie mężczyźni gdy my kobiety mówimy wam cos takiego..

Naprawde nie wiem co czuja mezczyzni gdy dowiaduja sie o zdradzie, ale
czuje sie naprawde tym zachwycony i wolalbym sie tego nie dowiadywac.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-08-31 05:58:30

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek
> Myślę że reakcja jest zależna od konkretnego mężczyzny.
> Nie da się powiedzieć ogólnie.
>
> Pozdrawiam
>
> Jacek
Aleś się popisał......
Tak można mówić o wszystkim...Jak widać kobiety są bardziej skore do
przemyśleń .
Typowa męska dokładność.(.chciałaś bułkę z serem oto bulka z serem ale już
bez pomidora bo o tym nie mówiłaś.)

MJ..obolala..

5. Data: 2002-08-31 10:01:46

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MJ" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
> przemyśleń .
> Typowa męska dokładność.(.chciałaś bułkę z serem oto bulka z serem ale już

Moniko, jeśli piszesz bardzo napisałaś bardzo skromny post, a wymagasz
głębokich
odpowiedzi .
Pojęcie zdrady wałkowane jest na tej grupie co jakiś czas i wywołuje
burzliwą dyskusję.

Czy mężczyźni reagują inaczej niż kobiety nie wiem, co prawda co chwilę
słyszy się
o zazdrosnych mężach, którzy pilnują swoich żon i chronią przed spojrzeniem
innych.
O zazdrości kobiet też bylo dużo.
Dla takich osób zdradą jest chyba bardzo wiele zachowań, które dla innych
już nie są.

Osobiscie uważam, że poczucie bycia zdradzanym w dużej mierze zależy od nas
samych. To znaczy jeśli budujemy atmosferę i szukamy nieszczęść one do nas
przychodzą i czujemy się zdradzani. Jeśli jednak rozumiemy to co dzieje się
w naszym związku naprawdę bardzo trudno o to by czuć się zdradzanym. Kiedy
usiłuję odpowiedzieć sobie kiedy czułbym się zdradzony wyobrażam sobie
następujące sytuacje :

- jestem w jakiś sposób odizolowany od żony (wyjazd słuzbowy np do USA,
więzienie, pobyt w szpitalu) i wtedy ona całkowicie oddaje się innemu , ale
juz kiedy napisałem to zdanie, zacząłęm myśleć, o następnych warunkach,
które musiały by zachodzić równocześnie, że mi nie mówi, że nie piszę , że
mnie przy tym nie odwiedza.

- jestem schorowany , lub indwalida i moja żona nie może ze mną wytrzymać
lub wstydzi sie mnie - wtedy naprawdę czułbym się zdradzony.

we wszystkich innych wypadkach nie czuję się zdradzony. A ponieważ jestem
facetem
to jest jedna z odpowiedzi na Twoje pytanie.

Jacek

HELP!
dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn
mam problem
Prawda dzieka