HELP!

1. Data: 2002-08-30 11:42:17

Temat: HELP!
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że NTG ale właśnie poczułam się jak Telimena!
jeśli ona oczywiście siedziała sobie w pracy i oblazły ja mrówki
czarne są cholery i zżarły mi sniadanko, wlazły tu i ówdzie , nawet w
klawiature i komputer!
Globole i inna chemia odpada bo wspólpracownica w ciąży jest, to dzieciątka
truc nie będę!
Co im zrobić, bo z głodu zdechnąć przyjdzie - nie lubię jak żarcie w gębie
mi się rusza !

pozdr.Joanna wraz z mrówkami

2. Data: 2002-08-30 12:06:36

Temat: Re: HELP!
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> dzieciątka

> polecam szczelne jakieś pudełeczko sama w takim przechowywałam chleb w
domu
> gdzie były karaluchy

pudełeczko na mnie, jedzonko i komputer ?:)
gryzą mnie i narzędzie mojej pracy! myslałam raczej o jakim zapachu
odstraszającym niech idą do innych biur1

pozdr.Joanna

3. Data: 2002-08-30 12:08:29

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdr.Joanna wraz z mrówkami

polecam szczelne jakieś pudełeczko sama w takim przechowywałam chleb w domu

Joanna

4. Data: 2002-08-30 12:16:50

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pudełeczko na mnie, jedzonko i komputer ?:)
> gryzą mnie i narzędzie mojej pracy! myslałam raczej o jakim zapachu
> odstraszającym niech idą do innych biur1

Nawiązując do porównania z Telimeną to po pudełeczku przede wszystkim
obcisła, przylegająca do ciała, szczelna bielizna ;)))))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2002-08-30 12:18:00

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> Nawiązując do porównania z Telimeną to po pudełeczku przede wszystkim
> obcisła, przylegająca do ciała, szczelna bielizna ;)))))))))))

Tylko nie biala ;)
hihihi
pzdr
agi

6. Data: 2002-08-30 12:21:40

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w artykule
news:3D6F6278.86B9652A@poczta.onet.pl napisał...

> Tylko nie biala ;)

Biała jest "beszczelna"? ;)

Olka(w kwestii formalnej - czy tu też obowiązuje piątkowa głupawka?)
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

7. Data: 2002-08-30 12:22:33

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tylko nie biala ;)
> hihihi

Wy świntuchy !!!!:)))))) może jeszcze w pracy w samej bieliźnie mam siedzieć
? i to jeszcze szczelnej, może sobie przynitować tu i ówdzie co?
prześlę wam robactwo pocztą

pozdr.Joanna

8. Data: 2002-08-30 12:22:42

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex Jańczak wrote:

> Biała jest "beszczelna"? ;)

aha :))))) Telimena miala biale ponczoszki...

> Olka(w kwestii formalnej - czy tu też obowiązuje piątkowa głupawka?)

Jak dla mnie - tak :)))))
pzdr
agi

9. Data: 2002-08-30 12:28:12

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sunnta wrote:

> to była rada do kanapek

Znaczy sie te kanapki maja isc do innych biur? ;)))))
pzdr
agi z glupawka coraz wieksza :))

10. Data: 2002-08-30 12:30:17

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pudełeczko na mnie, jedzonko i komputer ?:)
> gryzą mnie i narzędzie mojej pracy! myslałam raczej o jakim zapachu
> odstraszającym niech idą do innych biur1
to była rada do kanapek

dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn
mam problem
Prawda dzieka
Chrzciny