Chrzciny

1. Data: 2002-08-29 19:57:14

Temat: Chrzciny
Od: "leszek" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tu po raz pierwszy i od razu z problemem.
Jestem zaproszony na chrzciny dziecka mojego bratanka.
Bratanek jest dość zamożny.Jaki zrobić prezent żeby się nie
zrujnować ale żeby się nie wygłupić przed rodziną.
Oczywiście pieniądze w prezencie nie wchodzą w rachubę.
Moje zarobki powyżej średniej krajowej.
Proszę pomóżcie.
Leszek

2. Data: 2002-08-30 13:05:10

Temat: Re: Chrzciny
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to może zabiorę glos..
Od chrzcin mojego synka co prawda minął już rok..(tu wzdycham( SOBIE JAK TEN
CZAS SZYBKO MIJA..)
Gości było dość sporo a prezenty mniej więcej tak:
chrzestni- pamiątkowe(srebrna łyżeczka i widelczyk, medalik,huśtawka taka
pokojowa rozstawiana)
A goście(rzeczy typowo dla malucha , zabawki ,ubranka, dziatki zlozyli się i
dali pieniążki na wózek.)
Niedawno taka uroczystość odbyła się tez u mojej siostry - pamiętam iż mi
osobiście jako matka chrzestna kupiłam lalkę i łyżeczkę.
A goście, kocyk ktoś przyniósł karuzele na łóżeczko.
Pewnie nie wiele pomoglam ...no coz..moze poszperaj na pl.soc dzieci tam ten
temat byl poruszany dosc czesto.

MJ

teściowie i ich długi (długie)
teściowa