dziecko a smierc

1. Data: 2002-08-30 09:27:11

Temat: dziecko a smierc
Od: "Ewa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
> Mam na imie Ewa, jestem studentka UW i na razie jeszcze nie jestem mama
:(
> Wlasnie pisze prace mgrska na temat (roboczy): Jak mowimy dzieciom o
> smierci? Bardzo zalezy mi na tym, zeby byla ona oparta na solidnych
> podstawach, a wiec nie tylko na tekstach teoretycznych, ale tez (a
> wlasciwie przede wszystkim!) na wypowiedziach "praktykow", czyli
rodzicow.
> W zwiazku z tym ogromna prosba (przeslalam ja juz wczesniej na
pl.soc.dzieci, ale ponawiam tutaj, moze jeszcze ktos z was zechce mi pomoc):
jezeli ktos a Was mial taki problem - musial

2. Data: 2002-08-31 16:44:19

Temat: Re: dziecko a smierc
Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Ostatnio czytałam na ten temat w książce pt. "Drugi i trzeci rok w życiu
dziecka". Niestety, (a może stety, bo wcale nie chciałabym sprawdzać na
własnej skórze) nie jestem praktykiem. tylko teoria
Kama

Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn
mam problem
Prawda dzieka
Chrzciny
teściowie i ich długi (długie)