mam problem

1. Data: 2002-08-30 07:38:38

Temat: mam problem
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

mam niezwykly problem moj maz ma since pod oczami jesli ktos z was znal by
jakies kosmetyki badz sposoby domowe prosze o pomoc.
z gory dziekuje

2. Data: 2002-08-30 08:02:41

Temat: Re: mam problem
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mam niezwykly problem moj maz ma since pod oczami jesli ktos z was znal by
> jakies kosmetyki badz sposoby domowe prosze o pomoc.
> z gory dziekuje

1. pl.rec.uroda
2. nie bić go!
przepraszam, przepraszam, przepraszam ale naprawdę nie mogłam się
powstrzymać :)
pozdr.Joanna

3. Data: 2002-08-30 08:08:12

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule b...@p...onet.pl wyklawiaturzył(a):

> mam niezwykly problem moj maz ma since pod oczami jesli ktos z was znal by
> jakies kosmetyki badz sposoby domowe prosze o pomoc.

NTG pl.rec.uroda to jest to czego szukasz, dziwie sie ze tutaj z tym
trafilas.

BTW to po co sie bije gdy pozniej martwia go since?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-08-30 10:18:47

Od: "Mońka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam niezwykly problem moj maz ma since pod oczami jesli ktos z was znal by
> jakies kosmetyki badz sposoby domowe prosze o pomoc.
> z gory dziekuje

Prawdopodobnie sińce pod oczami mogą wskazywać na kłopoty z nerkami. Tak
czytałam ale niestety nie pamiętam już gdzie.

Iwona

Prawda dzieka
Chrzciny
teściowie i ich długi (długie)