HELP!

41. Data: 2002-09-04 09:45:01

Temat: Re: HELP!
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> nie dało mi
> się przekonać mojej żony ;( Powołała sie na swoją wyłączność w tych
> sprawach.
> A jak u Ciebie?

To spisek! Mój zupelnie to samo ;)
Wobec tego pozostaje mi wielbic na odleglosc...
pzdr
cicha wielbicielka
agi

42. Data: 2002-09-04 13:36:18

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> Wiem, że NTG ale właśnie poczułam się jak Telimena!
> jeśli ona oczywiście siedziała sobie w pracy i oblazły ja mrówki
> czarne są cholery i zżarły mi sniadanko, wlazły tu i ówdzie , nawet w
> klawiature i komputer!
> Globole i inna chemia odpada bo wspólpracownica w ciąży jest, to
dzieciątka
> truc nie będę!
> Co im zrobić, bo z głodu zdechnąć przyjdzie - nie lubię jak żarcie w gębie
> mi się rusza !

ROTFL

U mnie grasują po kuchni, bo bezkarnie wchodzą z ogródka. Panoszą się ciągle
przy cukrze, który uwielbiają, więc może wysyp gdzieś w rogu pokoju kupkę
cukru. Może odczepią się od Twoich kanapek.
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

43. Data: 2002-09-04 14:44:18

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To spisek! Mój zupelnie to samo ;)
Słabo nam poszło, choć jest oczywiste że to tylko kwestia argumentów :)))

> Wobec tego pozostaje mi wielbic na odleglosc...
> pzdr
Aż się boję pomyśleć o uwielbieniu nie na odległość; ))))))))

> cicha wielbicielka
> agi
Nie znowu taka cicha i oczywiście nie bez wzajemności :))))

Andrzej

dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn
mam problem
Prawda dzieka
Chrzciny