HELP!

11. Data: 2002-08-30 12:31:37

Temat: Re: HELP!
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
news:akno2u$s9l$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wy świntuchy !!!!:)))))) może jeszcze w pracy w samej bieliźnie mam
siedzieć
> ? i to jeszcze szczelnej, może sobie przynitować tu i ówdzie co?
> prześlę wam robactwo pocztą

Moja rada była życzliwa i płynąca z dobrego serca :)))))) W żadne
świntuszenie sie nie dam wrobić.

Andrzej

12. Data: 2002-08-30 12:32:09

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> Moja rada była życzliwa i płynąca z dobrego serca :)))))) W żadne
> świntuszenie sie nie dam wrobić.
>
> Andrzej

Andrzejku ze mna? Nie chcesz? buuuu....
;(((((
agi juz juz z nadzieja ( ale nie przy nadziei )

13. Data: 2002-08-30 12:32:31

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy sie te kanapki maja isc do innych biur? ;)))))

sądząc po liczebności stada dużo do tego nie brakuje
> pzdr
> agi z glupawka coraz wieksza :))

tu się qrna inteligentnej wypowiedzi oczekuje a nie głupawicy łekendowej
!!:)))
mogem się juz nie udzielać na grupie w poniedziałek i smutno wam będzie! O!
bo mnie zeżrą
pozdr.Joanna

14. Data: 2002-08-30 12:35:19

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> siedzieć
>
> Moja rada była życzliwa i płynąca z dobrego serca :)))))) W żadne
> świntuszenie sie nie dam wrobić.

od świńtuszenia i głupawki wrzodów dostac nie można , a od poprawności to
kto wie ?:))
pozdr.Joanna która dalej nie wie co z mrówkami a idzie ławica

15. Data: 2002-08-30 12:39:14

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Andrzejku ze mna? Nie chcesz? buuuu....
> ;(((((
> agi juz juz z nadzieja ( ale nie przy nadziei )

Łaaaaałć, z Tobą................ to co innego:))))))))))))))))
ale na ile znam JoJo to od niej od razu bym po pysku dostał ;)))))

Tylko wiesz, może w przyszłym tygodniu, dzisiaj jadę do domu to przy okazji
zapytam żony czy mi pozwoli ;))))))))))))))))

Pozdrawiam
Andrzej

16. Data: 2002-08-30 12:43:57

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Łaaaaałć, z Tobą................ to co innego:))))))))))))))))
> ale na ile znam JoJo to od niej od razu bym po pysku >dostał ;)))))

ode mnie to może nie :)))) ale jak znam życie to za podejrzenie mógłbyś od
mojego TŻ oberwać zanim zdążyłbys się wytłumaczyć :)))))
a potem by płakał nad tobą , że za free dostałeś:)))

pozdr.Joanna

17. Data: 2002-08-30 12:45:26

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo wrote:

> [...]
> !!:)))
> mogem się juz nie udzielać na grupie w poniedziałek i smutno wam będzie! O!

No dobra jak zezra to juz yyynteligentnie.
Mix z kuchni:

jesli to faraonki, to niczym. tzn sa srodki dorazne, typu takie
pitamidki z trucizna, plytki z odstraszajacym je jak sadze zapachem
etc., ale to pomaga na chwile. trzeba im wytlumaczyc, zeby sie wyniosly
calkiem. do tego potrzebny bedzie specjalista i jesli mieszkasz w bloku
to najlepiej, zeby od razu spryskal caly - tzn wszystkie mieszkania.
gwarancja jest na rok, ale nawet po tym roku podobno rzadko wracaja.
koszt jakis niewielki, nie pamietam dokladnie, ale bez bolu glowy....
-------------
INSEKTENKILLER
Gotowy do użycia kompaktowy preparat owadobójczy na bazie wyciągów
roślinnych przeznaczony do zwalczania owadów latających jak muchy i
komary
oraz biegających jak prusaki, mrówki, czy rybiki cukrowe. Preparat
działa na
układ nerwowy zwierząt zimnokrwistych. Jest nieszkodliwy dla ludzi i
zwierząt domowych (oprócz ryb). Okres aktywnego działania wynosi 4
tygodnie.
Posiada atest nr HB 316/91
Cena :
200ml z atomizerem - 12 zł.
40ml zpompką - 22 zł

INSEKT STOP GEL
Nowy środek do zwalczania insektów jest całkowicie nieszkodliwy dla
ludzi i
zwierząt domowych, nie powoduje zanieczyszczenia środowiska
naturalnego.
Preparat działa poprzez bezpośredni kontakt z insektami. Można go
stosować
używając pędzla lub pistoletu ciśnieniowego. Utworzona po opryskaniu
powłoka
ochronna jest odporna na działanie wody. Po zetknięciu ze środkiem
zwalczane
insekty giną w czasie 30-360 minut. Okres aktywnego działania wynosi 12
miesięcy.
Posiada atest nr HB 327/94
Cena :
200ml - 22zł.

----------------------
Blad, miales szczescie. Mrowki normalnie jak je psikniesz muchozolem,
czy innym badziewiem poczuja, ze cos nie w porzadku i odrazu dziela sie
na kilka mrowisk i roznosza po calym domu. Tak, ze zamiast spokoju masz
kilka mrowisk (jakby Ci jedno nie wystarczylo;-))

----------------------
kupić specjalne płytki na mrówki, odpakowujesz z folii, rozkładasz w
każdym
pokoju i mrówki się wyprowadzają na czas określony na opakowaniu. To
działa,
w poprzednim mieszkaniu mieliśmy faraonki, zapewniam, że łatwiej się ich
pozbyć niż karaluchó. No i zawsze to mniejsze. Tylko babcia raz
zostawiła
jogurcik czy jakiś kefir na stole i posżła się w nocy napić, ale potem
pluła
faraonkami :)))
------------------------
Poszukaj w sklepie srodka FARATOX.
Nie dosc, ze skuteczny to w dodatku polski :)
Przeczytaj UWAZNIE instrukcje stosowania!

Znam producenta tego srodka i wiem, ze dziala na 100%.
Ps. W zadnym wypadku(!) nie daj sie namowic na
jakis srodek w aerozolu typu "Raid" czy inny Muchozol...
---------------------
Jest w sklepach środek w granulkach nazywa się
Faratox.
Jest rewelacyjny! Tylko,że u Ciebie jest jeden problem-nawet jeżeli
zrobisz
to u siebie i
je wygonisz to jest ryzyko,za kilka dni przyjdą od sąsiada lub z zsypu.
Trzeba by zrobić całą klatkę :-(

---------------------
niestety na faraonki jest najskuteczniejszy cyjanowodór. Ewakuować dom,
uszczelnić, wypełnić Cyklonem B (powinien być na politechnice
wrocławskiej) i po dwóch tygodniach mrówek nie ma. Na karaluchy to chyba
tylko pułapki feromonowe.
--------------------
Tak na poważnie, to możesz też poszukać pułapek feromonowych, u nas do
kupienia w sklepach np. Obi oraz kwiatkowych. Musisz tylko uważać, aby
kupić te na faraonki. Ustawiasz pułapki na drogach, którymi dranie
wędrują. Całkiem nie wytępisz, ale trochę zmniejszysz populację.
----------------------
Dobra jest też tzw. chińska kreda, ale w sklepach ostatnio nie
widziałam.
A oprócz tego takie coś (nie pamiętam, jak się nazywa, ale całkiem
prawdopodobne, że to właśnie ten Faratox) właśnie w granulkach małych.
Mrówki to wyjadają i wędrują do gniazda, trują wszystkie tam i spokój. U
mnie w bloku już któryś miesiąc, jak ich nie ma.
---------------------

Na razie tyle
pzdr
agi

18. Data: 2002-08-30 12:48:51

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> [...]
>
> Tylko wiesz, może w przyszłym tygodniu, dzisiaj jadę do domu to przy okazji
> zapytam żony czy mi pozwoli ;))))))))))))))))

Dobra- ja swojego zapytam w niedziele ;))))))))
agi wciaz pelna nadziei

19. Data: 2002-08-30 12:50:19

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra jak zezra to juz yyynteligentnie.
> Mix z kuchni:
>
> jesli to faraonki, to niczym. tzn sa srodki dorazne, typu takie
> pitamidki z trucizna, plytki z odstraszajacym je jak sadze >zapachem

Agi! to CZARNE zwykłe mrówy co se chyba na leże zimowe idą i w BIUROWCU
jestem i kobietę W CIĄŻY obok mam więc chemia odpada bo mi tu histerii
dostanie

pozdr.Joanna

20. Data: 2002-08-30 12:52:45

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo wrote:

> Agi! to CZARNE zwykłe mrówy co se chyba na leże zimowe idą i w BIUROWCU
> jestem i kobietę W CIĄŻY obok mam więc chemia odpada bo mi tu histerii
> dostanie

To spróbuj anyzu zwyklego- nie lubia tego zapachu ponoc.
pzdr
agi

dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn
mam problem
Prawda dzieka
Chrzciny