Zycie rodzinne bez telewizorka

1. Data: 2002-09-03 10:51:42

Temat: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam okazję się dowiedzieć bo wspomniany wziął i zdechł albo się zawiesił
(jak komputer) a że jedyny dopuszczany do urządzenia kolega ma zepsuty
samochód, to zanosi się na dłuższy spokój w chałupie. Aczkolwiek TŻ usiłował
toto uruchomic siłą woli :))
Na razie atmosfera lekko podminowana bo zbiegło się to na dodatek z
pierwszym dniem w szkole dziecięcia. Komputer na szczęście działa więc TŻ
heroicznie oglądał cóś z płytek (ja się nie dałam, bo g... widać:)).
Pozytywne objawy zaczynają nieśmiało występować.
Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

pozdr.Joanna

2. Data: 2002-09-03 10:59:48

Temat: Re: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> w artykule news:al2496$pcq$1@sunsite.icm.edu.pl napisał...

> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

Przez 6 lat nie miałam w domu telewizora i było ok :)
Teraz jest włączany na mój ulubiony serial (nie przyznam się jaki,
bo będziecie sie śmiać ;) ) i na wybrane bajki z cartoon network.
Ada dostała dwa tygodnie temu swój telewizor (stary, ale duży i kolorowy)
i jak jest u siebie to ogląda na nim Discovery. Cartoon Network ani
Fox Kids nie daje się u niej ustawić (stary tv z wąskim zakresem).
I dobrze. :) Ergo - życie bez telewizora płynęłoby mniej więcej
tak, jak dotąd, za to gdy się zepsuje komp to się łazi z kąta w kąt
i nieprzyjemne napięcie narasta :)

Olka
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

3. Data: 2002-09-03 11:06:15

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przez 6 lat nie miałam w domu telewizora i było ok :)
> Teraz jest włączany na mój ulubiony serial (nie przyznam się jaki,

jaki ?? jaki??
i na wybrane bajki z cartoon network.

brrrr
>Ergo - życie bez telewizora płynęłoby mniej więcej
> tak, jak dotąd, za to gdy się zepsuje komp to się łazi z kąta w kąt
> i nieprzyjemne napięcie narasta :)

Komputer jest naprawiany we własnym zakresie i to z marszu! Tylko do
działającego dopchać się trudno. Telewizorka sie nie umie reanimować ,
chocia zapowiedzi (groźnie brzmiące) juz wczoraj były. Napięcie istotnie
narasta :))))
pozdr.Joanna

4. Data: 2002-09-03 11:11:09

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> w artykule news:al254g$2ic$1@sunsite.icm.edu.pl napisał...

> jaki ?? jaki??

Ekhm... no... na Pulsie o 19.

/me uchyla się przed lecącymi pomidorami :)

> brrrr

Nie lubisz Dextera??? :)

Olka
--
**/|_/|**********************************

5. Data: 2002-09-03 11:15:21

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> JoJo <g...@p...fm> w artykule news:al254g$2ic$1@sunsite.icm.edu.pl
napisał...

> Ekhm... no... na Pulsie o 19.

? zobaczę w domku co w programie o tej porze

> Nie lubisz Dextera??? :)

Ja tak, ale nie lubię jak moje dziecko demonstruje wszem i wobec zachowania
przejęte od bohaterów kreskówek - zwłaszcza na Cartoon - ogląda to tylko u
ludzi na szczęście

pozdr.Joanna

6. Data: 2002-09-03 11:31:58

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mam okazję się dowiedzieć bo wspomniany wziął i zdechł albo się
zawiesił
> (jak komputer) .....
> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

Heyka:)
Zafundowaliśmy sobie takie życie wczoraj na własne , no ...troszkę
bardziej na TŻ życzenie:)))) A wyglądało to tak:
Dzieciaczki po pierwszym dniu w przedszkolu poszły spać...
Ja skończyłam czytać ostatnią powieść Whatrona , bo Merlin doniósł
wczoraj ,że pocztą zwykłą podążają w moim kierunku Marquezy , Allende
i my favourite Anais Nin , razem chyba 8 pozycji do przeczytania:)
Nadrabiam ostatnio pasjami zaległości "
ciążowo-połogowo-małodzieciowe" w czytaniu:)))))))
TŻ odebrał wczoraj z poczty pokaźna paczuszkę z płytkami Pearl Jam i
Red Hot ..brakujących mu w kolekcji i słuchaliśmy sobie muzyczki : ja
czytając , TŻ ......hmmm...z własnej i nie_przymuszonej woli
sprzątając łazienkę ...nie przeszkadzałam!
Następnie pooglądaliśmy sobie w kompie entą wersję projektu
przemeblowania naszego dużego pokoju i ogólnie było bardzo miło:))))
W tak zwanym międzyczasie jęczeliśmy straszliwie, bo w niedzielę
byliśmy z mag_wp i Jej Rodzinka na skałkach i skutki w mięśniach
różnych odczuwamy do dziś:))))) Ale..nic to - było superowo , jak mówi
moje dziecię . Wspinaliśmy się dzielnie , a ja dawno tak dobrze się
nie bawiłam , bo nareszcie poznałam ludzi podzielających moje pasje!!!
Dodam ,że TŻ i dzieciarnia : 4 i 5 latek też byli zachwyceni:)))))))
To tyle z naszego podwórka!

--
Pozdrowionka!
Joanna

7. Data: 2002-09-03 11:35:20

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Pozytywne objawy zaczynają nieśmiało występować.
> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez
pudełka?

Żeby zawęzić moją odpowiedź do jednej tylko korzyści, to
napiszę, że gdy telewizor się zepsuje, to przed spaniem
znacznie częściej oglądam biust małżonki niż jej plecy,
mniam, mniam. Wszyscy bardzo mało korzystamy z telewizji, a
ja naj mniej. Stanowczo wolę obrazy trójwymiarowe, zwłaszcza
te kształtne;-)))
Sokrates

8. Data: 2002-09-03 11:44:52

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> w artykule news:al25lh$7n4$1@sunsite.icm.edu.pl napisał...

> Ja tak, ale nie lubię jak moje dziecko demonstruje wszem i wobec zachowania
> przejęte od bohaterów kreskówek - zwłaszcza na Cartoon - ogląda to tylko u
> ludzi na szczęście

A Twoje dziecko to syn? Bo Ada jakoś nie przejmuje zachowań :) Może młodsze
albo starsze dzieci to robią?
Moje zdanie - uważam, że w domu powinno albo nie być telewizora w ogóle,
albo powinno ich być tyle, ile min(liczba pokoi, liczba domowników[*]). Żeby
każdy mógł oglądać to, co chce. Nie uznaję kłócenia się i konieczności
ustępowania wzajemnego jeśli nie jest to niezbędne. Wówczas przy okazji
zepsucie jednego telewizorka nie wpływa znacząco na życie ;)

Olka
______
[*] oczywiście mam na myśli w miarę świadomych domowników. Przy jednoczesnym
zachowaniu dyskretnej kontroli co takiego oglądają dzieci.
--
**/|_/|**********************************

9. Data: 2002-09-03 11:45:35

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:al26iu$g59$1@news.onet.pl...

> Heyka:)
> Zafundowaliśmy sobie takie życie wczoraj na własne , no ...troszkę
> bardziej na TŻ życzenie:))))

Łał! Jestem pod wrazeniem opisu :)

pozdr.Joanna

10. Data: 2002-09-03 11:59:06

Od: "Beata i Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote in message
> Pozytywne objawy zaczynają nieśmiało występować.
> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

Życie bez telewizorka jest bardzo dobrym powrotem do tego co piękne.
Nie warto go instalować w sypialni, warto odpoczywać, kiedy tylko można.

Jacek

masaz dla ciezarnej
Uczucia mezczyzn
HELP!
dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn