Zycie rodzinne bez telewizorka

91. Data: 2002-09-06 08:24:27

Temat: Re: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo z różnych zajęć określanych jako "czas wolny/rozrywka" jest to
> zdecydowanie najbardziej bezsensowny złodziej czasu.

Złodziej, złodziej. Zdecydowanie więcej pożytku przyyniesie jak się człowiek
położy i nie będzie robił absolutnie nic.

Ale jak długo można oglądać prognozę pogody?;-)

> Ze "Żwirka i muchomorka" wyrosłam jakieś 20 lat temu. Niestety.

Jola, od razu widać, że nie oglądasz telewizji. Teraz jest Inspektor Gadżet,
Laboratorium Dextera i Księżniczka Nilu;-)))

Na
> pewno są ciekawe rzeczy na płatnych kanałach (Discovery, HBO),

Tak, Discovery warto, HBO - nie mam, ale nie jest mi to potrzebne, biorąc
pod uwagę, że od dwóch lat nagrywam co ciekawsze filmy z nadzieją, że je
sobie kiedyś obejrzę. Na razie obejrzałam trzy czy cztery. Jeśli chodzi
seriale telewizyjne, to po przestudiowaniu w Wyborczej streszczenia Klanu,
jestem w pełni usatysfakcjonowana.
O, pardąsik, czasami obejrzę Rodzinę zastępczą.

Małgosia

92. Data: 2002-09-06 08:25:53

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sport to jest takie, jak np. 2 x 11 facetów lata tam i z powrotem to
trawie?
> Nuda, panie, dialogi niedobre. Bardzo niedobre dialogi.

Z podkładem muzycznym lepiej wchodzi

Małgosia

93. Data: 2002-09-06 08:27:13

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio głównie radio.

Coś konkretnego?

Małgosia

94. Data: 2002-09-06 10:20:45

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "JoJo" <g...@p...fm>,
wyklawiaturzyłeś (aś) :

>Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

U mnie kiepsko byłoby z usypianiem małego.
A tak maluch zasypia a ja oglądam obrazki na lekko podgłośnionym TV.
Bez TV chyba bym usnęła na siedząco przez tęgodzinę lub półtorej :)
A tak przynajmniej wiem co na świecie się dzieje bo gazet nie czytam.

--
Marzena Fenert
Ofiarować oznacza dawać drugiemu to,

95. Data: 2002-09-06 19:32:22

Temat: Re: PierwszakiRe: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> O, przepraszam, ja piszę;-)
>
> Małgosia

Ja tez moge pogadac o pierwszakach(Jagoda) i o przedszkolakach tez (
Kacper).

Gosia , Jagoda lat 7i Kacper lat 4
gg 1298276

96. Data: 2002-09-06 19:33:48

Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> JoJo <g...@p...fm> w artykule
> news:al494j$efe$1@sunsite.icm.edu.pl napisał...

> Wesoła Szkoła cz. 1
>
> Chyba najpopularniejsze ostatnio?
>
> Olka

Jagoda ma Ekoludki, fajna, ladnie wydana, z naklejkami :)
Gosia , Jagoda lat 7i Kacper lat prawie 4
gg 1298276

97. Data: 2002-09-06 21:48:37

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> Coś konkretnego?

Z-ka, albo niemiecki Classic.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

98. Data: 2002-09-06 21:55:12

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Sport to jest takie, jak np. 2 x 11 facetów lata tam i z powrotem to
trawie?
> Nuda, panie, dialogi niedobre. Bardzo niedobre dialogi.

I jeszcze rozwala ramówkę telewizyjną. Ja z tematów telewizyjnych
najbardziej lubię czytać program. Czasem może i coś człowieka zainteresuje,
odpala pudło, a tu znowu ci goście fikają.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

99. Data: 2002-09-06 22:00:09

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jest takie powiedzenie, że przez sport do kalectwa, więc nie
> macie co żałować. Jeśli już coś uprawiać, to wiadomo, że
> najlepiej seks, bo np. ogródek, to też można się nabawić
> schorzeń kręgosłupa lub odcisków:-))) Tak, tak, wiem, ja
> ciągle o tym samym;-))))

No tak, ale w pewnym wieku człowiek nie wie, czy to orgazm, czy to zawał:-))

--

Blanka

b...@p...onet.pl

100. Data: 2002-09-07 08:12:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Ania K. zapodała:

Niestety bardzo rzadko zdarza
> się żeby leciał naprawdę jakiś dobry film, który mam ochotę obejżeć

A jeżeli nawet się trafi, to o takiej porze, że ja dawno śpię snem
sprawiedliwego.

--
Pozdrawiam:
Justyna

masaz dla ciezarnej
Uczucia mezczyzn
HELP!
dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn