Re: Dlaczego ludzie się tatuują?

Data: 2009-05-18 07:42:17
Temat: Re: Dlaczego ludzie się tatuują?
Od: "Duch" <n...@n...com>

news:dicz6rhqtnf4.oqnf5pw5qylu.dlg@40tude.net...
> Co daje ludziom tatuaż? - prócz przypadków, kiedy ma być po prostu
> kamuflażem zmian na skórze itp...

Dobre pytanie, sam sie zastanawiam nad tym.
Oczywiscie chodzi o dzisiejsze czasy, u nas w Polsce.

Przyczyny widze takie:

-przede wszystkim tzw. Dodaizacja zycia, idole kapeli maja tatuaze (bo muszą
sie czym wyróżniac),
wiec niektorzy chcą ich naśladowac, zyc jak idole

-pokazanie rzekomego twardzielstwa, czy wyrafinowania,
jesli ktos czuje sie niezbyt dowartociowany,
moze próbowac to zrekompensowac jaką trupią czaszką czy smokiem, "chinskim
napisem" itd.

-proba dostosowania do masowej kultury, odnalezienia sie w niej

-w wiezieniach - pokazaniu bólu, cierpienia, stad kotwice i kropki nad
oczami

-popularne w subkulturze narkomanów czy prostytutek, nie wiem czemu,
moze cos chca zamanifestowac, pokazac sie, czuja sie samotni i wykluczeni?

Odmianą tatuaży sa Tipsy i Tipsiary.
Przepraszam, ale gdy widze tipsy to mnie mdli :
http://ikf.com.pl/paznokcie/pazurki189411.htm
http://ikf.com.pl/paznokcie/pazurki185285.htm
http://ikf.com.pl/paznokcie/pazurki185291.htm
http://pazurki-pink.blog.onet.pl/