Dlaczego media kłamią? Tłuszcze.

11. Data: 2011-08-03 08:12:01

Temat: Re: Dlaczego media kłamią? Tłuszcze.
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03-08-2011 09:13, Lagod pisze:
> [...]
[...]
> Droga stokrotko, jako dyslektyk dyslektykowi dobrze radzę: zamień
> Outlook Express na Thunderbirda - podkreśla błędy w trakcie pisania.

Chyba jesteś tu nowy i nie wiesz, ze Stokrotka pisze tak z premedytacją.
Podobno ortografia to "bezsensowny nawyk" i niczemu nie służy a uczą się
jej i przestrzegają tylko intelektualne cielęta.

Fakt, że takich intelektualnych cieląt tym więcej w populacji im na
wyższą półkę wykształcenia i osiągnięć naukowych zajrzymy, jakoś
zwolenników seplenienia na piśmie nie zastanawia.

--
Maddy

12. Data: 2011-08-03 09:22:04

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego więc media kłamią namawiając do jedzenia olei, margaryny itp.?

Olejów. Chyba, że deklinacją dla cię też obcą jest. Reszty nie czytam,
nie lubię niechlujstwa językowego.

A wracając do sedna. Media kłamią, bo są opłacane przez lobby. W tym
wypadku producentów olejów. Przeważnie widać po zawartości artykułów czy
opracowań, kto je sponsoruje. Czyli wyjaśnienie jest proste i to w
większości przypadków: nie chodzi o zdrowie, tabele, zapotrzebowania
itd. Chodzi tylko i wyłącznie o pieniądze. Powód stary i prosty, odkąd
został wynaleziony. Pieniądz, nie powód :).

13. Data: 2011-08-03 13:13:50

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 10:12, Maddy pisze:
> Chyba jesteś tu nowy i nie wiesz, ze Stokrotka pisze tak z premedytacją.
> Podobno ortografia to "bezsensowny nawyk" i niczemu nie służy a uczą się
> jej i przestrzegają tylko intelektualne cielęta.

Acha-to spoko. Coś w tym jest. Przeciesz co za rużnica - sens jest
zachowany.

________MAT_______

14. Data: 2011-08-03 13:21:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 15:13, Lagod pisze:

> Acha-to spoko. Coś w tym jest. Przeciesz co za rużnica - sens jest
> zachowany.

Szczegulnie jeśli chodzi o wżut - (do) żołontka ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

15. Data: 2011-08-03 14:22:09

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/6oj6fk (wystarczy iq>100)

________MAT_______

16. Data: 2011-08-03 15:24:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 16:22, Lagod pisze:

> http://tinyurl.com/6oj6fk (wystarczy iq>100)

Czyli hulaj dusza - piekła nie ma? :)

17. Data: 2011-08-03 16:01:47

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 17:24, Aicha pisze:
> Czyli hulaj dusza - piekła nie ma? :)

Konstrukt społeczny wymaga dostosowania się pewnymi zachowaniami do
większości.

________MAT_______

18. Data: 2011-08-03 17:00:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 18:01, Lagod pisze:

> Konstrukt społeczny wymaga dostosowania się pewnymi zachowaniami do
> większości.

http://failblog.org/2011/08/03/epic-fail-photos-clas
sic-knowing-your-audience-fail/
;)
Może jestem betonem, ale nie zamierzam się do niepiśmiennej większości
dostosowywać.

19. Data: 2011-08-04 08:19:21

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03-08-2011 18:01, Lagod pisze:

> Konstrukt społeczny wymaga dostosowania się pewnymi zachowaniami do
> większości.

Czyli "nie wychylaj się bo w ryja"? Taki nasz własny taliban?

Dziękuje, postoję.

--
Maddy

20. Data: 2011-08-04 13:19:25

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie tylko pszez uwodornienie powodujące powstanie tłuszczy trans.

To nielogiczne. Dlaczego nie piszesz "pszes"?

"ziarna slonecznika" w kale
paciorkowiec beta hemolizujący gr b - w gardle
zaburzenia czucia, emg
Zakładanie jednej soczewki kontaktowej?..
Murdoch, Hedge-Funds and 3 Credit Rating Agencies are fabricating chaos in EU financial markets to distract from hacking scandal , Neocons push to install their own in EU posts