"ziarna slonecznika" w kale

1. Data: 2011-07-22 12:56:14

Temat: "ziarna slonecznika" w kale
Od: kołcz <k...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zauważam w swoim kale tak jakby łuskane ziarna
słonecznika, mimo że wcale ich nie spożywam, więc nie wiem co to jest?
Chyba nie jaja jakiegoś pasożyta? :(

2. Data: 2011-07-22 13:47:06

Temat: Re: "ziarna slonecznika" w kale
Od: "hoja" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kołcz" napisał w wiadomości grup

Od pewnego czasu zauważam w swoim kale tak jakby łuskane ziarna
słonecznika, mimo że wcale ich nie spożywam, więc nie wiem co to jest?
Chyba nie jaja jakiegoś pasożyta? :(
___________
A może jesz chleb pełnoziarnisty.
--
hoja
"On 17 Lip, 11:42, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
ikselka pisze: Złożyć. Po polsku jest "złożyć hołd".
Oddaje się cześć. Po polsku.

MYLIŁAM SIĘ CO DO CIEBIE, PRYMITYWIE.
Przyznanie się do tego jestem winna przede wszystkim Panslaviście,
któremu nie dorastasz nawet do pięt i wszystkim, z którymi walczyłam w
twojej obronie, cieciu.

I po tej ostatniej lekcji generalnie - spierdalaj. Czcij Morrisona,
kopulując na jego grobie, ale wara ci srać na grobie Pansli.

To mój ostatni post. Jeśli ktoś go gdziekolwiek kiedykolwiek zacytuje,
powinno się w cytacie znaleźć wszystko, co powyższe.
Amen. "

3. Data: 2011-07-22 13:49:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 15:47, hoja pisze:

> Od pewnego czasu zauważam w swoim kale tak jakby łuskane ziarna
> słonecznika, mimo że wcale ich nie spożywam, więc nie wiem co to jest?
> [...]

Albo musli.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

4. Data: 2011-07-22 14:08:14

Od: kołcz <k...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Albo musli.

Właśnie nie, dlatego tutaj napisałem, spożywam chleb pszenny, nie jem
żadnych musli, ziarenek, sezamków.

5. Data: 2011-07-22 15:14:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kołcz" <k...@c...com> wrote in message
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Właśnie nie, dlatego tutaj napisałem, spożywam chleb pszenny, nie jem
> żadnych musli, ziarenek, sezamków.

masz jakies robaki

i.

6. Data: 2011-07-22 15:17:37

Od: Kamikaze <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 14:56, kołcz pisze:
> Od pewnego czasu zauważam w swoim kale tak jakby łuskane ziarna
> słonecznika, mimo że wcale ich nie spożywam, więc nie wiem co to jest?
> Chyba nie jaja jakiegoś pasożyta? :(

A zmieniło się coś ostatnio w Twoim samopoczuciu?
Jakieś problemy ze snem, nudności, nadmierny apetyt lub jego brak,
ogólne zmęczenie czy też osłabienie, poddenerwowanie, uczucie "pełnego"
brzucha, itp?

7. Data: 2011-07-22 17:57:40

Od: kołcz <k...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamikaze" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> A zmieniło się coś ostatnio w Twoim samopoczuciu?
> Jakieś problemy ze snem, nudności, nadmierny apetyt lub jego brak,
> ogólne zmęczenie czy też osłabienie, poddenerwowanie, uczucie
> "pełnego" brzucha, itp?

Ogólnie żyje w stresie, jem dużo ale mam błyskawiczną przemianę materii,
tyle że tak mam przez całe życie, to chyba nie mam żadnego pasożyta?
Zrobiłem coś obrzydliwego i pogmerałem w kupie wykałaczką żeby zobaczyć
co to, nie wygląda to na żadne jajo robala, przypomina dokładnie z
konsystencji, wyglądu i budowy ziarnko słonecznika, ale na 100% ich nie
jadłem i obojętnie czym zapcham żołądek, widuje to samo. Może to jakieś
niestrawione tłuszcze/węglowodany?!

8. Data: 2011-07-23 08:33:39

Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-22 16:08, kołcz pisze:
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Właśnie nie, dlatego tutaj napisałem, spożywam chleb pszenny, nie jem
> żadnych musli, ziarenek, sezamków.

Owsiki ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Owsik_ludzki

9. Data: 2011-07-23 10:17:45

Od: "hoja" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkady" napisał w wiadomości grup

> [...]
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Właśnie nie, dlatego tutaj napisałem, spożywam chleb pszenny, nie jem

_________________
Bardziej prawdopodobne jest jednak to, że są to jakieś nieprzetrawione
składniki jedzenia, ale skoro
aż tak doszukujesz się choroby, to masz link i poczytaj,pooglądaj. Pewnie
Cię to uspokoi a w każdym razie
zdopinguje do udania się do lekarza.
http://www.macierz.org.pl/artykuly/zdrowie/robaki_je
litowe_lamblia_astma_alergie.html

--
hoja
~ Gdyby wszyscy głupcy musieli nosić białe czapki, ludzkość z lotu ptaka

10. Data: 2011-07-23 11:12:22

Od: kołcz <k...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> Owsiki ?

Nie odczuwam żadnych dolegliwości i nic tam się nie rusza, ani nie
wygląda na żywe.

paciorkowiec beta hemolizujący gr b - w gardle
zaburzenia czucia, emg
Zakładanie jednej soczewki kontaktowej?..
Murdoch, Hedge-Funds and 3 Credit Rating Agencies are fabricating chaos in EU financial markets to distract from hacking scandal , Neocons push to install their own in EU posts
Za niska temperatura