Dlaczego mezczyzni sie nie zenia?

21. Data: 2002-07-08 06:24:43

Temat: Re: Dlaczego mezczyzni sie nie zenia?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:agb8t8$csl$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Czy podejście od końca, czyli postanawiam założyć rodzinę
i dopiero potem
> szukam odpowiedniego kandydata/tki nie zaowocuje złym
wyborem? Czy to nie
> powinna być myśl "z tym człowiekiem chcę zakładać rodzinę"
zamiast "chcę
> zakładać rodzinę - muszę sobie kogoś znaleźć"?

Potrafię sobie wyobrazić, że niektórzy ludzie zakładają
rodziny jako lekarstwo na samotność. Inaczej przecież nie
istniały by biura matrymonialne. To jest bardzo powszechne
zjawisko od bardzo dawna, bardziej niż moim zdaniem życie
jakiś czas razem po okresie zakochania i dopiero później
zakładanie rodziny z tym kimś.
Darek

22. Data: 2002-07-08 15:45:32

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Marta wyklawiaturzyl(a):

> [...]
> powinna być myśl "z tym człowiekiem chcę zakładać rodzinę" zamiast "chcę
> zakładać rodzinę - muszę sobie kogoś znaleźć"?

hmm
no taka powinna byc normalna sytuacja, aczkolwiek zdarzaja sie dziwni
ludzie, moja znajoma jest samotna matka, znalazla sobie teraz jakiegos
faceta, taki brzydki, z zezem, dziwnioe sie zachowuje, i jak byli
ostatnio u nas to po ich wyjsciu musielismy 2 godziny wietrzyc
mieszkanie, bo tak jechaly mu skarpetki, ze zygac sie chcialo.
Na nastepnym spotkaniu, juz bez niego, zona sie pyta czy oni sa na
powaznie, ona odpowiedziala: no wiesz madzia _trzeba zalozyc jakas
rodzine_ . Poprostu dziewucha wziela co tylko mogla, nie patrzac co i
jak.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

23. Data: 2002-07-09 07:44:49

Temat: Odp: Dlaczego mezczyzni sie nie zenia?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@s...bischoop
.pl...
> ostatnio u nas to po ich wyjsciu musielismy 2 godziny wietrzyc
> mieszkanie, bo tak jechaly mu skarpetki, ze zygac sie chcialo.

To on w samych skarpetkach u Was siedział?

A.

24. Data: 2002-07-09 07:54:22

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> To on w samych skarpetkach u Was siedział?

ROTFL!!!!
Jeśli tylko w nich przyszedł, to co, miał je zdjąć? Myślę,
że nie wypada tak sie zachowywać w gościach.
Darek

25. Data: 2002-07-09 08:01:18

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:age4hd$il2$...@n...tpi.pl...

> ROTFL!!!!
> Jeśli tylko w nich przyszedł, to co, miał je zdjąć? Myślę,
> że nie wypada tak sie zachowywać w gościach.
> Darek

ROTFL :-)))))))))))

A.

26. Data: 2002-07-09 18:55:28

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Asiunia wyklawiaturzyl(a):

> Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:s...@s...bischoop
.pl...

> To on w samych skarpetkach u Was siedział?

Nie.....:-)) w ubraniu do czego mozemy rowniez zaliczyc skarpetki.
A co chcialabys zeby mu z majtek na dodatek jechalo?

27. Data: 2002-07-10 13:41:24

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powaznie, ona odpowiedziala: no wiesz madzia _trzeba zalozyc jakas
> rodzine_ . Poprostu dziewucha wziela co tylko mogla, nie patrzac co i

Tez sie obsmialam z tych skarpetek. Choc to raczej jest zenujace.
Wspolczuje Wam z powodu wizyt tego goscia. A jeszcze bardziej Waszej
znajomej.
Iwonka - zazwyczaj "czytaczka"

Kto mnie zabierze do siebie?????
Re: Jakie domowe metody walki ze szczurami?
pytanie
przemoc w rodzinie....
pierwsze wakacje z bobakiem