Re: Dlaczego nie macie dzieci? (emocjonalne)

From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dlaczego nie macie dzieci? (emocjonalne)
Date: Wed, 6 Feb 2002 11:50:49 +0100

Użytkownik "satia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a3r14l$cmn$1@news.onet.pl...

> Użytkownik Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> w
wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:a3otat$jb$...@n...tpi.pl...
>
> Ja trochę obok tematu, ale sama jestem atakowana pytaniami o
ślub - Hanko,
> zwalam od Ciebie odpowiedź!!!

Nie ode mnie - wyczytałam to w jakiejś gazecie i pokochałam od
pierwszego wejrzenia :)

> Baaaardzo mi sie podoba ta odpowiedź, to naprrrawdę ładna
odpowiedź! v :-)

Ładna, owszem, tylko ma jeden feler (poza oczywistym, że ktos
wolno myśli i zapyta, w którą): sugeruje, że ten ślub będzie;
niby nic, ale pierwszy raz rzuciłam tym tekstem, kiedy jeszcze w
ogóle nie robiliśmy żadnych planów na przyszłość, i potem mi
było trochę głupio, jak przedstawiano nas jako narzeczonych...
TŻ na szczęście odzywkę zaakceptował, przyswoił i eksploatuje.

Pozdrawiam
Hanka
--
Hanka Skwarczyńska