Dlaczego nie macie dzieci? (emocjonalne)

11. Data: 2002-02-05 16:09:58

Temat: Re: Dlaczego nie macie dzieci? (emocjonalne)
Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@n...kni.ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.soc.rodzina, Hanka Skwarczyńska splodzil(a) nastepujacy tekst:

12. Data: 2002-02-05 16:38:43

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@r...man.poznan.pl napisał(a) w wiadomości:
<5...@n...onet.pl>...
>Witajcie!
>Spotkałam dziś przypadkiem znajomą (daleką), z którą nie widziałam się
jakiś
>rok. No i padło nieśmiertelne pytanie: A co z dzidziusiem?

Ja to jestem wydra i hiena emocjonalna znana w szerokich kregach ;))) i
powiedzialabym "to samo, co z twoim taktem". Znaczy, bardzo bym chciala, ale
na razie nie widac efektow ;))))

Margola

13. Data: 2002-02-05 17:02:54

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!
> Spotkałam dziś przypadkiem znajomą (daleką), z którą nie widziałam się
jakiś
> rok. No i padło nieśmiertelne pytanie: A co z dzidziusiem?
[ciach]

Witaj!
Mam identyczny problem.. Odpowadam różnie - staram się jak najmniej
niegrzecznie na tak niegrzecznie zadane pytanie.... Ostatnio przy okazji
Dnia Babci teściowa zainteresowała się tematem - odpowiedzialam krótko
"pracujemy nad tym"...
Pozdrawiam
AniaP.

14. Data: 2002-02-05 22:09:44

Temat: Re: Wścipstwo
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:a3otat$jb$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik <b...@r...man.poznan.pl> napisał w wiadomości

> I trochę obok tematu: my z TŻ wiecznie wysłuchujemy pytań, kiedy
> ślub. Odpowiedź jest krótka: "w sobotę" :)

Kiedy któraś z kolei osoba odkrywczo zauważyła: "ale schudłaś, co tak
bledziutko wyglądasz?" a ja miałam już dosyć tłumaczeń, że karmienie, nocne
wstawanie i takie takie tam, to rzucałam krótko - mam raka. W tym momencie
zapadała cisza. I po chwili dopiero padało - żartujesz? Mówiłam, że owszem,
a ta osoba traciła już ochotę na wypytywanie.
Drastyczne, ale zamykało dziób skutecznie.

Blanka

b...@p...onet.pl

15. Data: 2002-02-05 22:53:36

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w

> Najgorsze co mozesz zrobic to sie zaczac tlumaczyc. A odpowiedz: "bo sie
> leczymy" juz jest forma tlumaczenia i rozwiniecia tematu.

Oprócz tłumaczenia odpowiedz "bo się leczymy" ... można to jeszcze odczytać
jako chęć dopuszczenia do tajemnicy i początek zwierzeń. I może stąd próba
drążenia tematu ?

Pozdrawiam
MOLNARka

16. Data: 2002-02-06 07:58:39

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a3pl35$n7g$1@news.onet.pl...
> [...]
> Kiedy któraś z kolei osoba odkrywczo zauważyła: "ale schudłaś,
co tak
> bledziutko wyglądasz?" [...]

Grr... Dla takich jest specjalny krąg piekieł (wybrukowany
dobrymi chęciami, a jakże), gdzie kosmate diaboły troskliwie
zaglądają w oczka i szczebioczą: "a skąd ten pryszczyk?", "o, a
tu nowa fałdka", "coś ci włosy zmizerniały" i tak przez całą
wieczność...

A Twoje rozwiązanie - rzeczywiście, lekko makabryczne :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

17. Data: 2002-02-06 10:02:02

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Feb 2002 16:29:47 +0100, podpisując się jako
<b...@r...man.poznan.pl>, napisałeś (aś) :

>Tak, masz rację, nie przyszło mi wcześniej do głowy, że w ten sposób już się
>tłumaczę. Po prostu wydawało mi się, że taka odpowiedź utrze wścibskiej osobie
>nosa i zrobi jej sie głupio; przeliczyłam się. Odpowiedź "bo tak, bo nie",
>zdaje się niegrzeczna, zresztą pierwsze pytanie nie brzmi zwykle dlaczego,
>tylko "a kiedy baby?"

Na to możesz odpowiadać:
- wkrótce
- za jakiś czas
- dlaczego pytasz?
- a Ty kiedy? (jeśli ktoś posiada to pytać o kolejne)
lub takie mniej poważne jak np:
- jak zobaczę bociana
- jak wybiorę sięw kapuście poszukać ale teraz mam mało czasu na
wyprawy na wieś.

> Natomiast odpowiedź pytaniem na pytanie, jak zasugerowała
>Rena, bardzo mi się podoba, nie omieszkam wypróbować. Tylko że nie zawsze i nie
>z każdym można tak rozmawiać, np z już wspomnianą babcią (TŻ nie moją), czy tez
>co gorsza Jego mamuńcią........ :-/

No z babciami/mamusiami jest gorzej.....
Na pytanie kiedy mżna na przykład rzec:
- może mama zapyta syna....
- nie wiem . trzeba by ...............(wstawić imię) zapytać
- myślimy nad tym
- za jakiś czas

Marzena

18. Data: 2002-02-06 10:29:13

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ))
Ja też jestem trzy lata po ślubie i też nie raz usłyszałam takie pytanie.
Mam na to taka odpowiedź: "Na razie biorę miarę i odpowiedni szalbon na
bobaska. Później działania praktyczne".

Może i głupkowate, ale skuteczne!!! Nikt reszty nie docieka -))
Pozdrowienia
Basia

19. Data: 2002-02-06 10:31:51

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@r...man.poznan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> Witajcie!
> Spotkałam dziś przypadkiem znajomą (daleką), z którą nie widziałam się
jakiś
> rok. No i padło nieśmiertelne pytanie: A co z dzidziusiem?

Moj slubny TZ ma jedną nieśiertelną odzywka, ktora pzasuje do baardzo wielu
sytuacji:

"JAK CZAS DOJRZEJE"

Mowi to ze swoim rozbrajacym usmiechem i zawsze działało (teraz mamy syna
wiec sie przestano nas "czepiac").

Jak pytaja MNIE o to (czyli np. kiedy coreczka) jego koledzy, to zawsze ich
odsylam do "autora" ;-)))))

pozdrawiam
anyia

20. Data: 2002-02-06 10:40:47

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3otat$jb$...@n...tpi.pl...

> I trochę obok tematu: my z TŻ wiecznie wysłuchujemy pytań, kiedy
> ślub. Odpowiedź jest krótka: "w sobotę" :)

Ja trochę obok tematu, ale sama jestem atakowana pytaniami o ślub - Hanko,
zwalam od Ciebie odpowiedź!!!
Baaaardzo mi sie podoba ta odpowiedź, to naprrrawdę ładna odpowiedź! v :-)

pozdrawiam
satia

Co to znaczy TZ?
Jaki Prezent?
trudny temat - pieniądze
dajcie się wyżalić...[bardzo długie i smętne]
przeczytajcie i skomentujcie