Dlaczego nie można nigdzie znaleźć...

11. Data: 2007-07-12 11:57:53

Temat: Re: Dlaczego nie można nigdzie znaleźć...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kama" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:f754j6$hvo$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> pamietalam

> No nie wiem, czy ona proponowała zakupy dla Ciebie... Odniosłaś takie
> wrażenie:>?
> K.

Odniosłem wrażenie, ze poprosiła o przysługę. A to zawsze można. I jest to
grzeczniejsze niż wsadzanie nosa do cudzej dupy.

12. Data: 2007-07-12 13:59:22

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Odniosłem wrażenie, ze poprosiła o przysługę. A to zawsze można. I jest to
> grzeczniejsze niż wsadzanie nosa do cudzej dupy.

A mnie się wydaje, że koleżanka Ikselka tylko dała cynk, że w rosmannie są
te kosmetyki w dużych ilościach. A rossmanów w Polsce jak mrówków, wystarczy
więc się rozejrzeć. Oczywiście mogę się mylić, bo słowa to tylko słowa i
można je dowolnie interpretować.

13. Data: 2007-07-12 14:15:02

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wystarczy
> więc się rozejrzeć. Oczywiście mogę się mylić, bo słowa to tylko słowa i

Nie macie się nad czym zastanawiać?
Ważne, że jedna chętna a druga zadowolona!
Jolka

14. Data: 2007-07-12 17:07:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):

> No nie wiem, czy ona proponowała zakupy dla Ciebie... Odniosłaś takie
> wrażenie:>?
> K.

A to spytaj ją sama, czy proponowała :-)
Ja odniosłam wrażenie, że nie leciałaby do Rossmanna tylko po to, aby mi
z całą satysfakcją pomachać marchewką przed nosem "Są!" Bo i cóż
miałabym zrobić z tą informacją? - no, pomyśl sama... Chyba nie
posądzasz Zazuli o zamiłowanie do znęcania się?
;-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

15. Data: 2007-07-12 17:07:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Odniosłem wrażenie, ze poprosiła o przysługę. A to zawsze można. I jest to
> grzeczniejsze niż wsadzanie nosa do cudzej dupy.

Howgh :-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

16. Data: 2007-07-12 20:02:38

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miałabym zrobić z tą informacją? - no, pomyśl sama... Chyba nie
> posądzasz Zazuli o zamiłowanie do znęcania się?

Nie ma sensu ta dyskusja, ale jeśli już bardzo chcesz, to ci powiem. Dla
mnie zwrot: "Bedac dzisiaj w Rossmanie, spacjalnie popatrzylam na Miss
Sporty" oznacza tyle, że była w rosmanie bo cośtam potrzebowała dla siebie i
PRZY OKAZJI rzuciła okiem na miss sporty, bo wcześniej przeczytała ten
wątek.
Sądzisz, że Zazula poleciała do sklepu tylko dlatego, żeby kupić dla obcej
sobie osoby jakieś szminki? Jeśli tak, to chylę czoła przed ludzką
bezinteresownością i poświęceniem czasu całkiem obcym sobie osobom. Gdybym
to ja była dziś w mieście i poszła do rosmana kupić sobie np lakier, to też
pamiętając o tym wątku zajrząłabym w tanie kosmetyki. I potem powiedziała
tutaj: słuchaj, w rosmanach nadal są te szminki, poszukaj w swoim mieście,
raczej znajdziesz. Co w tym dziwnego???? Uważam, że to już jest dośc
uprzejme, a nie wpadłabym na to, żeby ci te szminki od razu kupować...
Jakimiś bliskimi koleżankami nie jesteśmy. Ale może ty i Zazula jesteście,
nie wiem:)
Pozdrawiam
K.

17. Data: 2007-07-12 21:32:17

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):

> Nie ma sensu ta dyskusja, ale jeśli już bardzo chcesz, to ci powiem.

Nie chcę :-)
Bo ta dyskusja jest śmieszna.

> [...]
> raczej znajdziesz. Co w tym dziwnego???? Uważam, że to już jest dośc
> uprzejme, a nie wpadłabym na to, żeby ci te szminki od razu kupować...

To smutne i dziwne dla mnie.
Ale jeśli już chcesz, to Ci powiem: dla mnie, jeśli ktoś pisze:

"Nastepnym razem sprawdze
dokladnie, jesli Cie to interesuje oczywiście"

oznacza, że dopuszcza ewentualność swojej bezinteresownej pomocy dla
mnie i moje nią zainteresowanie. To wręcz oczywiste. Tak to odebrałam,
bo sądzę ludzi wg siebie.
Na marginesie: ku mojemu szczęściu kupiłam dziś dwa z szukanych 3
numerów pomadek, więc nie jestem z tych, co liczą tylko i wyłącznie na
bezinteresowność innych. Lepiej niech inni liczą na moją, lepiej się
wtedy czuję, bo wiem, że się nie przeliczą :-)
A swoją drogą - czemu tak strasznie nie doceniasz dobrych intencji
Zazuli? Nie znam jej osobiście, ale jakoś mam pewność co do jej intencji :-)
Dziwię się, że się dziwisz. Czy nie spotkało Cię coś tak "idiotycznego",
że Ci obca osoba pomogła w tak drobnej sprawie?
Tiaaa... Jak kiedyś podwiozłam jednego staruszka na drugi koniec miasta,
bo się bałam, że sam nie wróci do domu, to też się dziwił... Ludzie
zawsze się dziwią... Wnioski z tego są niewesołe - są po prostu
nienawykli do dobrych intencji innych i do zwykłych ludzkich gestów i
odruchów.
A, kończę. Śmieszna ta dyskusja :-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

18. Data: 2007-07-12 21:53:17

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Nastepnym razem sprawdze
> dokladnie, jesli Cie to interesuje oczywiście"

A dla mnie to oznacza, że koleżanka sprawdzi, czy te twoje numery nie
zostały np wycofane ze sprzedaży. W tamtym, a więc i w każdym innym
rossmanie. Atam, nieważne.

> A swoją drogą - czemu tak strasznie nie doceniasz dobrych intencji
> Zazuli? Nie znam jej osobiście, ale jakoś mam pewność co do jej intencji
:-)

Zazuli nie znam, chociaż dobrze kojarzę ją z tej grupy. Widziałam kilka razy
jej buzię, a konkretnie oczy pomalowane na rózne kolory;) Zazula lubi
pokazywać swoje osiągnięcia makijażowe, które zresztą są tego godne, bo ma
dziewczyna talent i cierpliwość do pacykowania się. I pamiętam, że
wymieniając kosmetyki których używa podawała dużo z najniższej półki, więc
się orientuje. Ale tu na grupie rzadko ktoś coś komuś kupuje (grupę śledzę
chyba ze 3 lata). Może dogadują się na priw, ale na ogólnym to duża
rzadkośc.

> Dziwię się, że się dziwisz. Czy nie spotkało Cię coś tak "idiotycznego",
> że Ci obca osoba pomogła w tak drobnej sprawie?

Cóz, myślę, myślę i ... nie. Nikt obcy znaczy się. Już prędzej ja obcym, co
denerwuje mojego TŻta. Ale kupować sama z siebie szminki i liczyć, że obca
osoba z netu zdecyduje się zrobić przelew... na takie cuda nie liczę. Bo
ludzie nieprzewidywalni są. Dziś czegoś szukają, a jutro im się odwidzi, a
ja zostaję z towarem, którego nie zużyję. W dodatku na własne życzenie.
Dlatego takie rzeczy nie przychodzą mi do głowy.

19. Data: 2007-07-12 23:01:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):

> Cóz, myślę, myślę i ... nie. Nikt obcy znaczy się. Już prędzej ja obcym, co
> denerwuje mojego TŻta. Ale kupować sama z siebie

No nie sama z siebie, przecież w porozumieniu z ew. chętną!

> [...]
> ja zostaję z towarem, którego nie zużyję. W dodatku na własne życzenie.
> Dlatego takie rzeczy nie przychodzą mi do głowy.

"Mi" przychodzą, bo to JA najpierw zrobiłabym przelew, a potem KTOŚ by
mi przysłał (lub nie ;-) ) te szminki :-)
Jeśli stracę 20 zł, to się świat dla mnie nie zawali, poza niewielkim
zawodem, a prawdopodobieństwo dobrych intencji u ludzi nadal jednak
uważam za większe, niż tych złych, nawet po moich wielu smutnych
doświadczeniach. Jasne, że domu czy samochodu przez internet bym raczej
nie opłacała, bo tu już głupota byłaby królem :-D

No, to pogdybałyśmy sobie, fajnie było :-D

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

20. Data: 2007-07-13 19:53:45

Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, to pogdybałyśmy sobie, fajnie było :-D

Zaciekawiona cala dyskusja spenetrowalam pobliskiego rossmana w poszukiwaniu
w/w pomadek. Byla seria granatowa. Byl nr 67, 65 nie bylo, a o 57
zapomnialam. Wysmarowalam sie kilkoma i nawet zakupilam na probe nr 121.
Masz racje Ikselko, do tej pory nie wiedzialam co to dobra pomadka. Ta
utrzymala sie na ustach przez 7 godzin (2 poprawki), zero zbrylania i
osiadania w zakamarkach ust, zero uczucia tlustosci ale nie suchosc. No
poprostu boska. Uprzedzajac kolejne dyskusje, tak - jezeli jestes
zainteresowana, to zakupie ci wybrane numery i wysle. Bezinteresownie. I tez
podwoze staruszki na drugi koniec miasta. ;-P
Pozdrawiam!
AsiaBe

Gdzie szukać torebki we Wrocku?
tipsy