Re: Dlaczego nie rodzą?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Dlaczego nie rodzą?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 14 Sep 2013 17:56:37 +0200

Dnia Sat, 14 Sep 2013 11:47:31 +0200, Trybun napisał(a):

> Nam lewicowcom przyświecają hasła typu Równość Wolność Braterstwo.

Czyli wypisz, wymaluj folwark zwierzęcy 3333-)

> Wam
> egoistyczne Bóg Honor Ojczyzna...

Gdzie ten egoizm?

> Czyli odnoszące się praktycznie do
> niczego.

Tylko dla Ciebie to jest "nic" - wg Ciebie Boga nie ma, honor to bliżej
nieokreślona mentalna wada, a Ojczyzna? - ot, przypadkowy zlepek czcionek w
gazecie niewyborczej...

> Rozkładówka na czynniki pierwsze - w czym niby ten Bóg na was
> wspomagać - w tym żebyście mogli wyrwać innym więcej niż jest to
> fizycznie możliwe? Honor - to honorem jest życie z czyjejś pracy, z
> czyjegoś potu? Ojczyzna, co to w ogóle jest, skoro waszą najsilniejszą
> cechą jest egoizm, a Ojczyzna to wg definicji "dobro wspólne".

> Nie kto, a co - zasady starego "dobrego" kapitalizmu.

Starego dobrego kapitalizmu nawet nie zobaczyliśmy i nawet nie dotkniemy
palcem - bo rządzi "stary dobry" socjalistyczny układ kolesi, a jedyne co
jest w tym nowe, to ich chałupy, żony, samochody, zegarki i garnitury od
Armaniego... :-D /śmiech tragiczny