Dlaczego nie rodzą?

41. Data: 2013-09-17 16:26:08

Temat: Re: Dlaczego nie rodzą?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 14:07:41 +0200, Chiron napisał(a):

> Tak, w lutym powiedzieli "dość". No i zaczęli budować swoje nowe państwo.
> Znalazł się jednak Lenin- i w listopadzie wziął to bydło za mordę, budując
> system niewolniczy- jaki IMO nigdy na ziemi wcześniej nie istniał.

Dokładnie!

42. Data: 2013-09-17 19:48:09

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że dodatkową pszyczyną jest niedostosowanie się wspułczesnego
mężczyzny do panującego już w Polsce ruwno.uprawnienia.
Częśc mężczyzn wyniosła z domu pogardę do pracy domowej wykonywanej
tradycyjnie pszez kobiety. Naturalną odpowiedzią kobiety, by nie czuć się
gorszą, a mając możliwości kture dało ruwnouprawnienie, wybiera pracę
zawodową bo tam jest doceniona. W domu nie jest doceniona bo według
męższyzny nie można docenić pracy dowowej, według niego z natury gorszej.
W tej sytuacji kobieta ma 2 etaty zawodowy i domowy. W takim modelu
mężczyzna nie pomoże, bo pszecież praca domowa jest gorsza, nie dla
mężczyzny.
Jeśli jest już jedno dziecko, każde następne jest już tylko obciążeniem .
NIe pszyniesie niezbędnej do życia radości, bo rozwija się z dużym
prawdopodobieństwem jak starszy, a to jest nudne.
Tak więc każde następne jeśli jest to z pszypadku, nie z wyczekiwania.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

43. Data: 2013-09-17 20:08:51

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 września 2013 17:29:27 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> 1. Główny powód bo fanatycy na czele z politykami na siłę chcą je zmusić, to
odpowiedź na poniżające ustawy, które mają na celu uprzedmiotowienie kobiety do rangi
przedmiotu służącemu innym do swoich poniżających celów

w kilu punktach, po poltoramesiecznym pobycie w skandynawi gdzie dzietnosc jest duza,
a budynkach bylych kosciolow sa rozne formy dzialalosci, np. biboteki, szkoly... a
nawet knajpy!

-przegonic "czarna mafie".
-nauczyc ludzi ze nie warto dawac na "tace", bo lepiej przeznaczyc te kwoty na
-bliskie sasiedztwo niz na dokarmianie sytych i chciwych klechow
-budowac wiecej przedszkoli niz sie buduje kosciolow
-rozwiazac konkordat w trybie pilnym i stworzyc regulacje wspierajace dzietnosc, i
nie koncentrowac sie na bzdetach gloszonych przez kler

44. Data: 2013-09-18 14:50:49

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

piszecie o Polsce a problem zmniejszajacej sie dzietnosci jest w Europie i w Azji
(nie sprawdzalam na innych kontynentach)

Kiedys dzieci rodzily sie i wiele z nich umieralo przy porodzie i we wczesnym
dziecinstwie. Potem poziom zycia sie podniosl, higiena, antybiotyki i nadeszla
kontrola ilosci dzieci ze srodkami antykoncepcyjnymi. Wowczas jeszcze mozna bylo
mowic o duzej ilosci dzieci z powodu nizszego poziomu wyksztalcenia, poziomu
ekonomicznego, i jeszcze dzialal wplyw kosciola (kazdej religii). Dzisiaj gdy
absolutnie kazdy ma dostep do tanich srodkow antykoncepcyjnych wplyw kosciola jest
bardziej grzmiacy niz skuteczny. Fakt: mimo mocnego katolicyzmu Polki i nie tylko
Polki, mniej rodza.

Interesujace, ze nie tylko w krajach europejskich, ale takze w wielu krajach
islamskich dzietnosc spada. Religijnosc a nawet fanatyzm rosnie, a dzietnosc spada !
Zobaczcie co sie dzieje . Dane pomiedzy 1991 do 2011 roku w Azji

http://www.transazja.pl/azja_w_liczbach/15

Takiej tabeli odnoszacej sie do Euopy nie znalazlam, ale w Europie tez dzietnosc
spada.

Kiedys spytalam jedna bardzo wierzaca pania, jak to sie stalo ze ma tylko jedno
dziecko (miala wowczas juz kolo 50-tki). Odpowiedziala mi skromnie spuszczajac oczy:
Pan Bog nie dal. Moze i nie dal, ale nie w tak ogromnej skali wsrod wielu narodow.

Istnieje przyczyna wciaz zmniejszajacej sie dzietnosci, to nie przychodzi bez powodu:
spadek stopy zyciowej, niepewna przyszlosc, spadek optymizmu. Ludzie obawiaja sie
rodzic duzo dzieci i dlatego wszystkie koscioly wrzeszcza na alarm.

A w Izraelu dzietnosc wciaz rosnie. I myslicie ze dzieki religii? Pomylka. Najwyzsza
dzietnosc jest wsrod zydowskich rodzin laickich, nie religijnych i nie arabskich.
Dzieje sie to dzieki optymizmowi, dzieki wciaz wzrastajacej stopie zyciowej, mimo
powszechnemu wszystkich narzekan na wszystko.

Tak wiec szukajcie sobie winnych masonow i cyklistow, a nigdy nie znajdziecie
prawdziwej przyczyny wciaz zmniejszajacej sie dzietnosci. Dajcie ludziom powod do
optymizmu, uzasadniona rzeczywistoscia wiare, ze beda w stanie dac dzieciom dobre
zycie, a natychmiast takze Polki zaczna rodzic i kosciol bedzie mogl przestac bic na
alarm.

Ola

45. Data: 2013-09-18 16:21:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ola
Wypowiedziałaś się z punktu widzenia wykształcenia, że tam gdzie analfabetyzm tam
porodów najwięcej i to jest prawda, ale dla polski ten argument odpada, bo rodzi się
mniej niż w europie, a europa jest wyżej wyzwoleńczo-intelektualnie, czyli nie bardzo
to.
Drugi argument też odpada o ekonomii, bo polska aż taka biedna nie jest , za samej
komuny czy w krajach biedniejszych rodziło i rodzi się więcej, więc ciężko mówić o
argumencie ekonomicznym.
Jest jeden argument który tu pasuje , polska jest jedynym krajem w którym szaleje tak
powszechnie inkwizycja katolicka i nienawiść ten inkwizycji do kobiet, non stop
walczy się lub odbiera prawa kobietom że już zwierzęta mają więcej praw niż kobieta i
dlatego kobieta nie rodzi.

46. Data: 2013-09-18 21:47:42

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, September 18, 2013 5:21:59 PM UTC+3, glob wrote:
> [...]
walczy się lub odbiera prawa kobietom że już zwierzęta mają więcej praw niż kobieta i

widocznie zle skonstruowalam wypowiedz bo :

"tam gdzie analfabetyzm tam porodów najwięcej" - tak bylo w przeszlosci ale nie
teraz. Dzisiaj kazdy nawet na Saharze ma dostep do informacji o kontroli narodzin i
do tanich srodkow antykoncepcyjnych

"Drugi argument też odpada o ekonomii, bo polska aż taka biedna nie jest" -
probierzem jest nie jak jest dzisiaj w porownaniu z PRL-lem lecz jak jest dzisiaj w
porownaniu z ostatnimi 10-ma latami i w ktorym kierunku gospodarka sie rozwija.
Rozwarstwienie zdaje sie w Posce (i nie tylko w Polsce) wzrasta a to znaczy coraz
wiecej ludziom jest coraz gorzej i trudno w takim kraju o optymizm, nawet jesli
dochod globalny bedzie wzrastac.

Jesli jest tak jak mowisz z kosciolem, to jest to jescze jeden powod do niskiej
dzietnosci ale nie glowny.

Jak pogodzic ujemny stosunek kosciola do kobiety z nawolywaniem do plodzenia dzieci ?
Odpowiedzia chyba jest ze religia z logika nie maja wiele wspolnego.

Ola

47. Data: 2013-09-18 22:18:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ola
No właśnie nie bardzo, bo nawet najbiedniejsi mają w polsce więcej niż za komuny, z
tej przyczyny bo masz ogromną ilość produktów po bardzo niskich cenach. Tak na
zachodzie obroniono się przed komunizmem, tu każdy był biedny a na zachodzie
zlikwidowano proletariat, przez masową produkcje, więc tak tam puszki po piwie
wyrzucali a tu się puszki zbierało jako ozoba. Teraz puszki zbierają na złom
bezdomni. Czyli ogólnie się podniosło a dzietność spada.
Tak samo z wykształceniem i rozumieniem swoich praw, są nagminnie łamane przez
państwo, na zachodzie dawno by taki system rozjebano, a u nas korupcja, układy,
cwaniakiwanie, by ominąć chory system, bo nie ma świadomości wysokiej więc się
cwaniakuje i nic nie zmienia dla ludzi, tym samym...tu powinna być większa dzietność
bo niska świadomość, a jest odwrotnie.
Od upadku komunizmu kościół gwałtownie prowadzi propagande antykobiecą i wpływa na
odbieranie samodecydowania o swoim życiu, to się przekłada na to że polki są
najbardziej w europie agresywne i tym samym nie chcą rodzić. Mamy wojnę w polsce,
okupowane przez watykan są polki, gdzie ksiądz za lekarza decyduje że nie ma być
znieczulenia , cesarki, czy badań prenatalnych , a podziemie aborcyjne jest
największe w europie, więc tu jest wojna a podczas wojny mało kto chce rodzić.

48. Data: 2013-09-18 22:53:05

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, September 18, 2013 11:18:23 PM UTC+3, glob wrote:
> [...]
największe w europie, więc tu jest wojna a podczas wojny mało kto chce rodzić.

Jesli zarowno prosperity jak i dzietnosc zaczely spadac w ostatnim dziesiecioleciu w
Polsce to mam racje - a jesli nie ma korelacji to Ty masz racje.

Ola

49. Data: 2013-09-19 23:02:25

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 14:07, Chiron pisze:
> [...]
> państwo. Znalazł się jednak Lenin- i w listopadzie wziął to bydło za
> mordę, budując system niewolniczy- jaki IMO nigdy na ziemi wcześniej

To byłoby tak jak dzisiaj Tuska zastąpiłby Kaczyński, co na tym chłop
czy robotnik zyska?. Tylko całkowita amputacja zarazy zwanej
kapitalizmem mogło zmienić status owego "bydła" no i dzięki Leninowi to
się stało. Chiron, naprawdę czasem sie zastanawiam czy Ty wcześniej
pomyślisz zanim coś napiszesz. "Bydło" z sług/pucybutów jaśniepanów
stało się panami samymi sobie. Mogli darmowo kształcić się i wcale nie
pracować na roli. Mogli robić absolutnie wszystko, być dyrektorami,
generałami itd.. tak to za sprawą Lenina stali się wreszcie
pełnoprawnymi ludźmi.

50. Data: 2013-09-19 23:04:46

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 16:25, Ikselka pisze:

> Kiedyś ci ludzie DOSTAWALI mieszkania, za które (ani za korzystanie z
> których) nie płacili - za ich luksusy płacili tacy jak ja, płaciliśmy tylko
> dlatego, że my coś MIELIŚMY swojego, bo umieliśmy samodzielnie coś
> wypracować dla SIEBIE.

Pierwsze słyszę żeby ktoś w PRLu rozdawał mieszkania za darmo. Ludzie w
taki czy inny sposób je kupowali, niestety zmiana systemu i spowodowana
tym drożyzna sprawiła że dzisiaj nie stać ich nawet na opłacenie
czynszu. Powoli mieszkanie w porządnym lokalu staje się w tym kraju
luksusem na który stać coraz mniej ludzi.

> Ja byłam okradana przez komunistów. Regularnie. Dziś muszę spłacać ich
> długi i spłacać je bedą także moje dzieci i ich dzieci, itd.
> A co do banków - jak się ktoś daje im okradać, to na własne życzenie. Nie
> uczył się widać matematyki, kiedy jeszcze szkoła była za darmo :->

Konkrety - co Ci ukradły te komuchy i jakie ich długi spłacasz?
Czyli co?, w raju który nastał po komuchach zalecasz każdemu z Polaków
kursy księgowości, po to aby nie byli okradanie w bankach i innych tego
typu instytucjach?

> Przed wojną też tak było, plus były lasy państwowe. O co Ci chodzi?
> WSZYSTKO jest CZYJEŚ i tak być powinno. Masz mieszkanie? - to powieś sobie
> na drzwiach taką samą tabliczkę, masz przecież prawo do tego takie samo,
> jak gdybyś miał las czy jezioro :-)

I ten bandytyzm trzeba było zlikwidować, cos takiego jak właściciel
ziemi, jezior czy lasów tak naprawdę nie istnieje, jest to tylko nędzny
uzurpator, który wymaga leczenia, oczywiście w normalnym kraju, w
kapitalizmie to normalne - jesteś "lepszy" tylko o to co zdołasz wydrzeć
innym ludziom.
I proszę - nie wyjeżdżaj w tym kontekście z mieszkaniem czy domem, czy
ew. jakąś działeczka rekreacyjną bo to nijak się nie ma do tego o czym
piszę.

> Bo praca jest dobrem; w komunizmie praca była czymś należnym. I dlatego
> nikt jej nie szanował. Za to dziś PŁACIMY.

Co płacimy - idiotycznymi terminami, gdy to kapitalista-pracybiorca jest
nazywany na opak pracodawcą?

> To, co mamy, ma się do kapitalizmu jak pięść do nosa - to rządy
> nowobogackiej bandy kolesi pochodzenia komuszego oraz ich potomków.

Klasyczne zasady kapitalizmu. Rodowód kapitalisty nie ma żadnego znaczenia.

...i na do widzenia.
Cza-a-as jak rzeka, jak rze-e-e-eka płynie...
Na dzień dobry :-)
Jakbym MŚK słyszała :-D
Okupacja