Dlaczego niektóre kobiety są takie?

41. Data: 2006-12-28 14:14:25

Temat: Re: Dlaczego niektóre kobiety są takie?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ntech" <u...@n...ssn.pl> napisał w wiadomości
news:slrnep7jup.cid.user@nocturn.ssn.pl...

> Jasne.Jego wina jest to ze nie jest samcem alfa na widok ktorego kazda
> samica rozklada nogi.Dokop mu w swojej wszystkowiedzacej wyzszosci.Nawet
> nie masz pojecia co ten czlowiek przezywa.
> Nie kazdemu odpowiada patrzenie na rodzine i zwiazek przez pryzmat zwiazku
> samicy i samca oraz relacji rodem z ksiazki o zachowaniu szympansow.
> Zycze wam wszystkim samcom alfa i wyrywaczom lasek takiego samego
> samozaparcia i wspanialych rad gdy to wasza zona sprzeda dupe i wyrwie
> wam dziecko razem z polowa serca.Wtedy moze do was cos dotrze.

Czujesz się jakiś gorszy ? Czy o co chodzi ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

42. Data: 2006-12-28 14:17:44

Temat: Re: Dlaczego niektóresą takie?
Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 28.12.2006 - autor: Maja - treść:

> Po pierwsze nic nie wiesz o osobach, które tu piszą, więc
> powstrzymaj się proszę, od osądów.
> Po drugie Twoja teza w skrócie brzmi:
> Nie ważne jaka matka, jaki ojciec, jakie relacje miedzy nimi, byleby
> dziecko miało rodziców.
> Po czym sam przeczysz sobie:

> "Dziecko to [...] najważniejsza osoba, którą musisz CHRONIĆ przed
> NIEODPOWIEDZIALNOŚCIĄ żony".
> Czyli jednak od nieodpowiedzialnej żony uciekać, tak? A wcześniej
> prezentowałeś całkiem odmienne stanowisko.

> Pozdrawiam,
> Maja
Gorzkie doswiadczenie.
Czemu tak bierzesz to do siebie ? Nie masz dzieci ?
Poczulas sie urazona tym ze uwazam rady osob bez dzieci za nieobiektywne i
juz z takim nastawieniem potraktowalas reszte wypowiedzi?

Niestety sytuacja w jakiej WK sie znalazl to pole minowe.
I mimo szczerych intencji w celu naprawienia relacji rodzinnych musi byc
przygotowany na najwieksza mine swojego zycia.Moze jej ominac albo
wykrecic jej zapalnik.

Zastanowmy sie spokojnie.Kobieta mowi ze go nie kocha.Ze chce rozwodu.
Czy nagle tak przestala go kochac?
Czy kogos ma?
Czy zamierza mieszkac z mezem i dzieckiem w nieskonczonosc?
Gdy zdecyduje sie na rozwod co zrobi z dzieckiem ?
Jezeli bedzie chciala dziecko zabrac ze soba to jakimi metodami sie
posluzy?
Jak bedzie wygladala sprawa w sadzie rodzinnym?
Kto ma wieksze szanse?

Postawa ktora mu zasugerowano w stylu "wez dupe w troki i znajdz se inna
panienke" ew. " jestes palant skoro dala dupy innemu" jest jak
najbardziej dziecinna i niedojrzala.Przystaje bardziej studentom
bzykajacym wszystko co sie rusza na popijawach w akademiku a nie ludzi
aspirujacych do tego by leczyc dusze.

Jaka jest roznica miedzy mna a takimi osobami ?
Bo dla nich to tylko teoria a dla mnie doswiadczenie.

Nie bierz tego tak osobiscie ;) I tak cie lubie...

43. Data: 2006-12-28 14:19:49

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 28.12.2006 - autor: Przemysław Dębski - treść:

> Użytkownik "ntech" <u...@n...ssn.pl> napisał w wiadomości

> Czujesz się jakiś gorszy ? Czy o co chodzi ?
Jako burek beta nie przepuszcze okazji aby ugryzc w ogon burka alfa gdy
mi nie odda ;)

44. Data: 2006-12-28 14:26:29

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadna kobieta nie odejdze od mezczyzny jezeli nie bedzie miala czegos w
> zanadrzu.Pamietaj ze milosc kobiety to wypadkowa dobrobytu
> materialnego,poczucia bezpieczenstwa(czymkolwiek ono jest),
> pieprzenia o niczym,uwodzenia jej i seksu.Czegos jej zabraklo.

Analiza dogłębna :)
Musiałeś to chyba studiowac nie jedną noc ....

Pozdrawiam
Vicky

45. Data: 2006-12-28 14:30:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski<p...@g...pl>
>
> [...]
>
> No nie wiem, rok (nie licząc wcześniejszego okresu utajonego) to całkiem długo
> jak na niechcianą szarpaninę.

Przy rozstaniach z reguły jest tak, że odchodzącego obarcza się winą. Rozpad
małżeństwa z dzieckiem, to nie bylejakie brzemię - warto więc, aby to ta druga
strona odeszła, mimo że to ja mam dość. Wystarczający powód do "umilenia"
wspólnego życia.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

46. Data: 2006-12-28 14:35:36

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> [...]
> Rozpad małżeństwa z dzieckiem, to nie bylejakie brzemię - warto więc,
> aby to ta druga strona odeszła, mimo że to ja mam dość. Wystarczający

Ofkos. Ale na niektórych to jak widać nie działa nawet po roku. Pat.

P.

47. Data: 2006-12-28 14:35:41

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czujesz się jakiś gorszy ? Czy o co chodzi ?

O skopaną męską dumę - bo przecież to tylko Wy faceci możecie zdradzać :-]

Pozdrawiam
Vicky

48. Data: 2006-12-28 14:35:45

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 28.12.2006 - autor: bogdan no - treść:

> A czy ja nie napisalem tego ? (cytat wyzej). Chodziło mi o podwazenie tezy,
> ze byle jaka rodzina jest lepsza dla dziecka niz samotnie wychowywane.
> Uwazam (i wiem), ze dziecko mimo ze jest dzieckiem doskonale czuje atmosfere
> w domu i wychowywane w takiej nijakiej rodzinie tylko spsuje mu perspektywe
> wyrośnięcia na porządnego czlowieka.

> To taka moja prywatna myśl.
> pozdrawiam
> Boddan
Podwazasz tym samym lata obserwacji i zyciowych doswiadczen tysiecy
ludzi oraz ogrom pracy naukowej poswieconej temu zagadnieniu.
Dokonales poza tym splycenia calego problemu do prostego stwierdzenia
"byle jaka rodzina" i rodzine autora zaklasyfikowales do takiej.

Efekty wychowania w rozbitej rodzinie sa niepodwazalne i twoje prywatne
zdanie tego nie zmieni.To nie dysputa teologiczna na temat troistej
istoty bostwa ale czyjes zycie.
Czujesz roznice ?

49. Data: 2006-12-28 14:38:57

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> małżeństwa z dzieckiem, to nie bylejakie brzemię - warto więc, aby to ta
> druga strona odeszła, mimo że to ja mam dość. Wystarczający powód do

Masz dzieci?

Pozdrawiam
Vicky

50. Data: 2006-12-28 14:39:53

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 28.12.2006 - autor: Vicky - treść:

> O skopaną męską dumę - bo przecież to tylko Wy faceci możecie zdradzać :-]

Z kolei tylko wy kobiety mozecie w imie milosci odbierac dzieci ojcom
prawda ?

Bedziemy sie tak obsypywali piaskiem? Ostrzegam ze ma w zanadrzu grabki
i lopatke ;)

prosze o pomoc
SlOmIanY ZapAl
mail franka farrelly'ego - bezczelny forward, sorry
cenzurka?
alkoholik w rodzinie-poradzcie