Dlaczego nikt nie chce...

1. Data: 2004-03-26 08:31:14

Temat: Dlaczego nikt nie chce...
Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

lub nie wie jak pomoc znalezc materialy dotyczace AUTOIMMUNOLOGICZNEGO
zapalenia watroby?!?!?!:(

POlo

2. Data: 2004-03-26 08:50:20

Temat: Re: Dlaczego nikt nie chce...
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> napisał:
>
> lub nie wie jak pomoc znalezc materialy dotyczace AUTOIMMUNOLOGICZNEGO
> zapalenia watroby?!?!?!:(

http://tinyurl.com/2vrmc

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

3. Data: 2004-03-26 09:09:10

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c40qss$914$1@news.onet.pl...

> http://tinyurl.com/2vrmc

dzieki Andrzej za starania, ale juz guglalem, tam pisza o zapaleniu watroby
typu C lub B, ewentualnie o autoimmunologicznym zapaleniu po przeszczepie, a
i tak nie da sie wydrukowac, bo tak ulepili strone, ze nic nie
idzie.....szukam opracowan dotyczacych przyczyn powstania choroby i
leczenia....

Pozdrawiam
POl

4. Data: 2004-03-26 09:27:35

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i tak nie da sie wydrukowac, bo tak ulepili strone, ze nic nie
> idzie.....szukam opracowan dotyczacych przyczyn powstania choroby i

Najważniejsze, że jesteś zdrowy ;-). Kliknij "Widok--> Źródło" i skopiuj
potrzebny fragment tekstu.

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2004-03-26 11:34:15

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c40t2n$mp0$1@news.onet.pl...

> watroby
>
> Najważniejsze, że jesteś zdrowy ;-). Kliknij "Widok--> Źródło" i skopiuj
> potrzebny fragment tekstu.

rozwiazalem to inaczej, przeslalem do siebie strone mailem...;)..a jesli
chodzi o zdrowie, to nie ja, ale moja chrzesnica jest chra, ma dopiero 8
latek:(

POl

6. Data: 2004-03-26 13:54:20

Od: "Zbigniew Rudzki" <m...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

POlo napisał(a) w wiadomości: ...
>lub nie wie jak pomoc znalezc materialy dotyczace AUTOIMMUNOLOGICZNEGO
>zapalenia watroby?!?!?!:(

Diabelskie Panopticum (tzn Internet) nie zawiera raczej za wiele informacji
bezposrednich, a i te co sa niekoniecznie sa wiarygodne. Jest za to dostep
do paru niezlych baz danych z tradycyjna literatura (trzeba sie zatem ruszyc
od komputera, zeby dotrzec do zrodel). Polecam zwlaszcza Medline w wydaniu:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi

Wstukac "autoimmune hepatitis"
Zalozyc limity: przeszukiwanie tytulu, dzieci, jez. angielski, artykuly
przegladowe.

Zostanie kilkanascie prac. Przejrzec streszczenia. Tych kilka
interesujacych wydrukowac. Pojsc do jakiejkolwiek uniwersyteckiej
biblioteki medycznej. Zamowic odbitki (w praktyce oczekiwanie zabiera do
2-3 tygodni).

uklony

Z. Rudzki
specjalista patomorfolog

7. Data: 2004-03-26 14:41:20

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Rudzki" <m...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> interesujacych wydrukowac. Pojsc do jakiejkolwiek uniwersyteckiej
> biblioteki medycznej. Zamowic odbitki (w praktyce oczekiwanie zabiera do

o maj gaszzz...no sprobuje cos znalezc.....dzieki:)

POl

tłuszczak
Pytanie o VII nerw czaszkowy
Leczenie_uszu?