Dlaczego od piwa rośnie brzuch.

41. Data: 2006-10-21 19:23:32

Temat: Re: Dlaczego od piwa rośnie brzuch.
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:12wgoq52q6hfb.dlg@always.coca.cola...

> Według Twojego wyznania pewnie tak. Według sprawdzonej wiedzy medycznej
> - nie.

> Mózg jest w stanie metabolizować glukozę i - w stanach głodzenia - ciała
> ketonowe. Przejście mózgu z glukozy jako paliwa na ciała ketonowe typowo
> daje specyficzny skutek uboczny pod postacią euforii, wzmożonego
> samopoczucia i innych takich.

Tak, wiem, stan ketozy. Ale ten stan na 3+ lub 4 + jest bardzo groźny dla
organizmu człowieka odżywiającego się tradycyjnie... U optymalnych nie jest
groźne, wystarczy tylko zwiększyć podaz węglowodany, szczególnie prostych o
10/ 20 g na dobę i "po ketozie". Nie dziwne w rozumieniu "akademickiej
wiedzy" o ketozie w zderzeniu z wiedzą dra Kwaśniewskiego?
Pozdrawiam Jurek M.

42. Data: 2006-10-21 22:31:43

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ehe1e4$46p$1@news.interia.pl...

> Wszystko ładnie....tylko ciągle nie rozumię po co ładujesz w tej twojej
> diecie jajowej badrzo duże ilości tłuszczów.

Poczytaj książkę dra Kwaśniewskiego, to zrozumiesz te zasady proporcji BTW.
Dla optymalnych tłuszcz zwierzęcy, to jest energia, energia wodorowa, której
odpadem jest czysta woda. Natomiast przy energii z węglowodanów odpadem jest
CO2, dwutlenek węgla. To jedna sprawa jeżeli chodzi o jedzenie tłuszczów. A
po drugie, to optymalni jedzą więcej tłuszczu od innych, ponieważ
tłuszczami się szybciej nasycisz, jedząc małe ilości pokarmu.
Optymalni jedzą tylko 2 razy dziennie. Rzadziej 3 razy dziennie, ale i
bywa, że 1 raz dziennie.

> Owszem rozumiem iż niezbędne do życia jest te 20 aminokwasów, ale tłuszcz,
> to w dużych ilościach?.

I musisz wiedzieć, że jemy tłuszcz "nie w dużych ilościach" w dosłownym
rozumieniu tych słów, tylko jemy 2,5 do 3,5 g tłuszczu na 1 g białka.
(Ponieważ ja dużo biegam i trenuję tenisa stołowego kilka razy w tygodniu,
zjadam nawet 5 g tłuszczu na 1 g białka.

Dieta Atkinsa nie ma nic wspólnego z dietą optymalną jak niektórzy sugerują,
ponieważ podobieństwo polega tylko na jedzeniu niedużej ilości węglowodanów.
Atkins zalecał natomiast jedzenie dużych ilości białka zwierzęcego, a my
uważamy, że jest to szkodliwe dla organizmu, szczególnie dla wątroby.

> I czy to nie jest czasami tak iż zbawienną rolę w tym całym zamieszaniu ma
> białko,
> i jego należy spożywac jak najwięcej (np. wg diety kulturystów), a
> tłuszcze
> odgrywają rolę pomnejszą,
> a spożywanie w bardzo dużych ilościśach jest niewskazane.

Nadmiar tłuszczu organizm wydala. Optymalni jedząc dużo tłuszczu mają
świetne wyniki np. trójglicerydów i wszystkich frakcji cholesterolu. A
jreżeli mają świetne wyniki, to gdzie podziewa się tłuszcz?

> Istotą moich dociekań jest nabieranie masy, a nie chudnięcie z nadmiernego
> zapasu tłuszczu... (chociaż tematy są bardzo pokrewne), tak że musisz mnie
> troszkę zrozumieć.

Przy diecie optymalnej (nie mam teraz na myśli kulturystyki), każdy organizm
ma zapisaną tzw. wagę należną. I przy diecie optymalnej ta waga jest zawsze
prawidłowa, odchyłki są tak minimalne, że niewidoczne dla otoczenia. No i
uważamy, że wówczas jest najbardziej prawidłowa przemiana materii.
Pozdrawiam Jurek M.

43. Data: 2006-10-22 02:26:50

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nadmiar tłuszczu organizm wydala. Optymalni jedz?c dużo tłuszczu maj?
> ?wietne wyniki np. trójglicerydów i wszystkich frakcji cholesterolu. A
> jreżeli maj? ?wietne wyniki, to gdzie podziewa się tłuszcz?

Taaa. Są takie świetne, że aż PAN wystosował swego czasu pismo, w którym
z*ebał dietę świętego Jana od Skwarek, nazywajac ja miażdżycorodna

44. Data: 2006-10-22 02:30:33

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ?wietnie, że podkre?liłe? żoł?dki krowy. Człowiek ma tylko jeden i to
> bardzo mały. I to jest dowod, że nie powinien zjadać duzych ilo?ci
> pożywienia. A je?ć mało i szybko nasycać się mozna tylko mięsem,
> jajami, podrobami, serem i tłuszczem (przy nuiewielkiej podaży ale
> koniecznej podaży gotowanych jarzyn codziennie).

Skoro wasz guru zaleca mięso, jaja, podroby, serca i tłuszcze i
jednocześnie twierdzi, że tak wygladała dieta ludzkich praprzodków, to
chyba sam musiał im z lodówki wyjmować to wszystko, bo te biedactwa, to
głupie i słabe były i nie było możliwoiści, by żarły co piszesz, bo
jakoś nie leżały sobie gotowe we trawie:->

45. Data: 2006-10-22 08:25:01

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (Ponieważ ja dużo biegam i trenuję tenisa stołowego kilka razy w tygodniu,
> zjadam nawet 5 g tłuszczu na 1 g białka.

Istotą kulturystyki jest to iż aby wypełnić zapotrzebowanie na białko należy
jeść
od 2 do 3 * waga ciała. Nie da się tego zrealizować trzema posiłkami, gdyż
jednorazowo
człowiek może przyswoić (jezeli ma zdrowe flaki) 30 g białka maksymalnie.

aby przyswoić np 2*80 kilowy człowiek = 160 g białka i należy niestety zjeść
5-6 posiłków...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

46. Data: 2006-10-22 09:02:04

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ehf9q4$jj2$1@news.interia.pl...

> [...]
> człowiek może przyswoić (jezeli ma zdrowe flaki) 30 g białka maksymalnie.
>
> aby przyswoić np 2*80 kilowy człowiek = 160 g białka i należy niestety

Ty mi ciągle w aspekcie kulturystyki, a ja Tobie piszę w aspekcie zdrowia i
prawidłowej przemiany materii. Jedzenie wielu posiłków dziennie źle wpływa
na organizm, pomnieważ ma za dużo pracy, niepotrzebnej pracy, przemian
chemicznych...
Nie patrz tylko w sensie wypakowania skóry, bo w pewnym momencie "zabawa z
kulturystyką" skończy się, a żyć z nieprawidłową przemianą materii trzeba
dalej...
Pozdrawiam Jurek M.

47. Data: 2006-10-22 09:28:15

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li"
>, bo te biedactwa, to głupie i słabe były i nie było możliwoiści, by żarły
>co piszesz, bo jakoś nie leżały sobie gotowe we trawie:->
Kiedyś widziałem angielski film o tych "biedactwach". Głupie one nie były.
Człowiek to drapieżnik bez kłów i pazurów. Dzięki sprytowi okradał tych z
kłami a jego przysmakiem był szpik z " gotowych we trawie" kości szpikowych.
Oczywiście używał narzędzi.
Pozdrowienia
Szczepan

48. Data: 2006-10-22 10:15:59

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> okradał tych z kłami a jego przysmakiem był szpik z " gotowych we
> trawie" kości szpikowych. Oczywiście używał narzędzi.

Aaa. Film angielski, No tak, to wszystko wyjaśnia.

49. Data: 2006-10-22 12:09:12

Od: "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kulturystyką" skończy się, a żyć z nieprawidłową przemianą materii trzeba

Bardzo słuszna uwaga :).

I stąd wypływa wniosek:
Albo wygląd, albo zdrowie, wybór należy do ciebie...:)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

50. Data: 2006-10-22 13:07:49

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp1(to_skasuj)@(to_skasuj)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ehfn1t$2st$1@news.interia.pl...

> Bardzo słuszna uwaga :).
>
> I stąd wypływa wniosek:
> Albo wygląd, albo zdrowie, wybór należy do ciebie...:)

W mądry sposób można połączyć jedno i drugie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

gronkowiecc
studia
Leasing urzadzen medycznych
Pytanie o astme......
Ból w ramieniu / w odcinku kostnym między łokciem a ramieniem