Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?

1. Data: 2003-04-23 10:43:01

Temat: Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego liczba czytelniczek pism kobiecych idzie w setki tysięcy, podczas
gdy "analogiczne" pisma dla mężczyzn mają kilku-kilkunastokrotnie niższą
liczbę czytelników?

P.

1. Data: 2003-04-23 10:54:07

Temat: Re: Dlaczego pisma kobiece są tak popularne?
Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego liczba czytelniczek pism kobiecych idzie w setki tysięcy, podczas
> gdy "analogiczne" pisma dla mężczyzn mają kilku-kilkunastokrotnie niższą
> liczbę czytelników?

Hmmm. Bo pisma kobiece sa znacznie tansze? Bo w pismach meskich jest wiecej
golizny, za czym idzie wieksza niechec sporej grupy mezczyzn do nich? A
nawet jesli nie niechec, to pewnie i tak spora liczba mezczyzn pewnie
kryguje sie czytajac takiego Playboya np. w autobusie czy zostawiajac go na
widoku publicznym? Bo kobiety niejako przymusowo musza zajmowac sie
kosmetykami i moda, a mezczyzni nie musza interesowac sie tego typu
pierdolami? A moze czytaja takie "meskie" czasopisma jak "Pilka Nozna",
"Wiadomosci Wedkarskie" itp.??

1. Data: 2003-04-23 10:57:33

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

tdrk <s...@g...pl>

A moze czytaja takie
> "meskie" czasopisma jak "Pilka Nozna", "Wiadomosci Wedkarskie" itp.??

Bez cudzysłowu.
Nie miałem na myśli tylko pisemek erotycznych.

P.

1. Data: 2003-04-23 11:22:15

Od: "PsychoOne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b85qkd$edv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dlaczego liczba czytelniczek pism kobiecych idzie w setki tysięcy, podczas
> gdy "analogiczne" pisma dla mężczyzn mają kilku-kilkunastokrotnie niższą
> liczbę czytelników?

Witam,

To moze postawie taka hipoteze:

Podzielmy pisma na jakies grupy:
- pisma zwiazane z zainteresowaniami, hobby
motoryzacja, sport, "mój pies", ogrodnictwo, sztuka
- pisma erotyczne i klony...
- pisma o wszystkim i o niczym, czyli pisma kobiece

Teraz przeformulujemy pytanie. Chodzilo o pisma kobiece. Zgodnie z
powyzszym podzialem sformulujemy je tak - dlaczego pisma poswiecone
konkretnym zainteresowaniom maja naklad mniejszy od pism
plotkarskich/kobiecych/.... ?
Bo duzo mniej osob ma jakies konkterne hobby (fotografia, lotnictwo) - w
porownaniu z potencjalna grupa odbiorcow pism ogolnych.
Zalozmy, ze stosunkowo ma zainteresowania, ktore przekladaja sie na
kupno specjalistycznych pism. Nie rozwazam tu zagadnienia, czy faceci
czesciej maja jakies hobby, czy czesciej kupuja takie pisma.
Wobec tego taka osoba nie kupujaca pism "branzowych" siega po jakas
lekture, ktora ja zainteresuje, pismo ogolne, dla kazdego. W przypadku
mezczyzn wybor wydaje mi sie ograniczony - jesli pominiemy hobby w
tradycyjnym tego slowa znaczeniu, to zostaja mu "swierszczyki". Kobieta ma
wszystko o modzie, pogodzie, plotkach, historiach milosnych i
nie_mam_pojecia_o_czym_tam_jeszcze w ramach jednego pisma. A wiec na polu
pism niezwiazanych z zainteresowaniem mamy erotyki dla panow kontra pisma
dla kobiet, w ktorych wiekszosc z nich znajdzie cos dla siebie. Jawna
dyskryminacja... :)
W dodatku tak jak napisal tdrk - w naszym cudownym, zdrowym swiecie
czytanie pisma "kobiecego" przez kobiete jest jak najbardziej na miejscu,
powiedzialbym nawet, ze "in plus". Facet ze swierszczykiem wzbudza pewne
kontrowersje...

Troche to wszystko uproscilem, prosilbym o uwagi...

Pozdrawiam,
PsychoOne

1. Data: 2003-04-23 11:26:12

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tdrk:
> ... Bo pisma kobiece sa znacznie tansze?

I dlatego kupuja je takze faceci. :)))))

Czarek

1. Data: 2003-04-23 11:47:02

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez cudzysłowu.
> Nie miałem na myśli tylko pisemek erotycznych.

Z cudzyslowem, bo pisma jak wczesniej wymienone (np. "Wiadomosci
Wedkarskie") sa przeznaczone dla wszytkich, ale i tak z 99% kupujacyc to
mezczyzni.

1. Data: 2003-04-23 13:34:24

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki"
> Dlaczego liczba czytelniczek pism kobiecych idzie w setki tysięcy, podczas
> gdy "analogiczne" pisma dla mężczyzn mają kilku-kilkunastokrotnie niższą
> liczbę czytelników?

bo kobiet jest więcej -> więcej kobiet umie czytać -> więcej kobiet ma
kasę -> więcej kobiet jest znudzonych swoim partnerem :) -> ...

jednym słowem... więcej :]

1. Data: 2003-04-23 13:55:56

Od: "yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl> napisał(a):

> "Paweł Niezbecki"
>
> bo kobiet jest więcej -> więcej kobiet umie czytać -> więcej kobiet ma
> kasę -> więcej kobiet jest znudzonych swoim partnerem :) -> ...
>
> jednym słowem... więcej :]
ech....żyzń jak mawiali rosjanie...Po prostu kobiety szukają(same dokładnie
nie wiedzą czego-ale z uporem maniaków szukają) i dlatego kupują te g...a

1. Data: 2003-04-23 14:02:39

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo kobiet jest więcej ->

niewiele wiecej

>więcej kobiet umie czytać ->

gdzie?

> więcej kobiet ma kasę ->

a feministki twierdza, ze kobiety takie niedowartosciowane, niedoceniane i
zabiedzone.

>więcej kobiet jest znudzonych swoim partnerem :) ...>

czyli kobiety czesciej zdradzaja swoich partnerow?

> jednym słowem... więcej :]

Tak!!! Wiecej czadu!

1. Data: 2003-04-23 14:30:11

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo kobiet jest więcej ->

niewiele wiecej, gora kilka procent

> więcej kobiet umie czytać ->

gdzie?

>więcej kobiet ma kasę ->

A feministki ciagle twierdza, ze kobiety sa niedocenianie,
niedowartosciowane, i zle oplacane, a tutaj takie odkrycie

> więcej kobiet jest znudzonych swoim partnerem :) -> ...

To pewnie czesciej ich zdradzaja niz oni je?

> jednym słowem... więcej :]

Taaak!! Wiecej czadu!

Syndrom człowieka z celi [AUTYZM] - jak wyrwać
Ludzie sa podli
jak to jest ?
Czy powinien, powinna przyjac kwiaty...
jeszcze dwa slowa o PLONK-ach