Dlaczego pozwalacie się okłamywać?

31. Data: 2014-12-15 15:16:33

Temat: Re: Dlaczego pozwalacie się okłamywać?
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-14 o 13:15, LeoTar pisze:

> Przemocą do uwolnienia się ze szponów nieświadomości i ujawnienia
> przyczyny, która tę przemoc eskalowała.

Ale uważasz że dobrze się na koniec końców stało czy źle? Prościej -
europejski wybór Chrześcijaństwa jako religii dominującej, to dobrze czy
źle?

32. Data: 2014-12-15 15:16:53

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-14 o 16:01, Rewolucja pisze:
> Trybun
> Podzielił i podpuszczał jednych na drugich i bezpoślednio brał udział w
ludobójstwie, do tej pory księża są ścigani po całym świecie, a obok pedofili jest to
współczesna największa afera kleru. Dlaczego tam udało się ludobójstwo, bo hutu
podpuszczana przez kler na tutsi było w większości, a to jest prawidłowość od wieków,
kler mordował jak osiągnął większość i gdyby nie był skompromitowany i miał obecnie w
europie większość to byś przywitał się ze stosem.

Powiedz mi skąd ty czerpiesz takie wiadomości? Ja naprawdę pierwsze
słyszę o tym aby za niedawną masakrą w Rwandzie stał Kościół Katolicki..

33. Data: 2014-12-15 15:17:24

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-14 o 13:25, LeoTar pisze:

> Czy zgodzisz sie XL utożsamić Boga ze Świadomością, która stwarza
> Materię, by mieć swój materialny dom? A później ten materialny dom
> wpływa na zmianę swojej Świadomości. I tak bez końca.

A Ty jak postrzegasz stwórcę - materia która sama z siebie stworzyła
życie wg wytyczonych schematów?

34. Data: 2014-12-15 18:02:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2014 11:17:50 +0100, Chiron napisał(a):

> Często intuicyjnie- jeszcze zanim dojdzie do ich inicjacji- szukają takich
> zawodów, w których będa mieli łatwy dostęp do dzieci. Czytałem kiedyś
> artykuł naszego kryminologa, który twierdził, że nawet przed 40 rokiem życia
> może dojść do takiej inicjacji. Wcześniej facet się powstrzymywał.

No jasne, także homoseksualiści często "objawiają" się dopiero po
nieudanych związkach hetero...

35. Data: 2014-12-15 18:07:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2014 12:41:54 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> poczuć to odraza, a nie zmieniać orientacje i nawracać się... Jednak nie
> należy robić znaku równości między różnymi dewiacjami - niektóre są
> absolutnie nie szkodliwe dla społeczeństwa.
>
> Wracając do pedofilii. Czy ten rodzaj dewiacji jest naprawdę szkodliwy..
> Przecież do niedawna nikt nie widział w tym nic złego, mało tego, w
> niektórych krajach nadal nie jest to traktowane jako coś złego. A więc
> czy tu aby nie ma miejsca zwykła nowomodna, tak naprawdę nie wnosząca
> nic poza ograniczeniem sporej grupie ludzi wolności osobistej?

Masz dziecko? - to poszukaj jakiegoś pedofila i mu stwórz wolność.

36. Data: 2014-12-15 20:45:07

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Ale uważasz że dobrze się na koniec końców stało czy źle? Prościej -
> europejski wybór Chrześcijaństwa jako religii dominującej, to dobrze czy
> źle?

Odpowiedź jest pośrednio ukryta w mojej poprzedniej wypowiedzi. Powiem
więc wprost: chrześcijaństwo było dobrym wyborem dla rozpadającej się
Europy przez... rozpętanie przemocy. Przemocą ku wyzwoleniu z pęt
nieświadomości to kierunek nadany Europie przez chrześcijaństwo.
Wladek Tarnawski, LeoTar
Jak to na wojence 1996-99 bywało. @ http://leotar.friko.pl/war_1996-99/

---
Avast.

37. Data: 2014-12-15 21:12:56

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> A Ty jak postrzegasz stwórcę - materia która sama z siebie stworzyła
> życie wg wytyczonych schematów?

Nie, najpierw była nieświadoma siebie Świadomość (Słowo, Myśl) ktora
stworzyła swój dom-Materię by w niej zamieszkać i nie zaginąć. A może
było na odwrót. Pewne jest jedno, że nieświadoma siebie Świadomość i
Materia nawzajem się kształtują w walce, której celem jest samopoznanie,
uświadomienie sobie kim/czym są a także poznanie swoich niezwykłych
stwórczych możliwości.

Wladek Tarnawski, LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

38. Data: 2014-12-15 21:20:43

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
> [...]

Powiedz mi skąd ty czerpiesz takie wiadomości? Ja naprawdę pierwsze
słyszę o tym aby za niedawną masakrą w Rwandzie stał Kościół Katolicki..

Wielokrotnie na ten temat tu wątki były, nawet wklejałem wyroki jakie Trybunał orzekł
do księży za ludobójstwo w Rwandzie. To jest obok pedofili największa afera kleru
współcześnie. Zbrodniarze przyprowadzone dzieci do kościoła gwałcili, a następnie
maczetami obcinali ręce, nogi, głowy. W Rwandzie już nie ma katolicyzmu, kościoły to
muzea ludobójstwa.

39. Data: 2014-12-15 21:43:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Podobno nic się nie dzieje bez przyczyny. Jednak jak na razie takie
> zagadnienia dla ludzi są zagadką. - To dlaczego natura potrafi
> przydzielać niektórym egzemplarzom różnego rodzaju fiksacje. Tylko nie
> pisz że ktoś się stał pedałem czy nekrofilem, to skutek odpowiedniego
> wychowania przez matkę, czy braku takiego wychowania...

Tego nie napiszę ale zaproponuję abyś ro rozważył. ;-)

> W większości krajów arabskich (a juz szczególnie w plemionach
> koczowniczych) dziecko traktowane jest na równi z dorosłym, czy na tym
> dziecko coś traci w stosunku do dziecka żyjącego w prawach i obyczajach
> obowiązujących w Europie i USA?

Wśród tych koczowników dominuje na zewnątrz silny, patriarchalny model
rodziny co oznacza, że pod namiotem musi panować silny matriarchat (w
myśl zasady: złapał kozak Tatarzyna a Tatarzyn za łeb trzyma). A sam
matriarchat wprawdzie na zewnątrz wygląda na bardzo równościowy to
jednak wewnątrz rodziny stawia mężczyznę w roli niewolnika kobiety . W
matriarchacie dzieci są wprawdzie hołubione i traktowane równościowo
przez kobiety ale ucząc się przez obserwowanie i doświadczanie,
przyjmują jako normę niewolniczą pozycję mężczyzny w stosunku do
kobiety. Koczownicy to dużo niżej rozwinięta struktura społeczna w
stosunku do nas; podobnie jak hinduisci czy inne kultury agrarne).
W krajach Zachodu ten mit dobrej kobiety-matki został juz prawie obalony
dzięki edukacji i emancypacji kobiet i meżczyzn, a więc i ich dzieci.

> Sorry, ale o jakim oprawcy piszesz? Przecież nie piszemy o jakichś
> gwałtach, przemocy i innych sprawach gdy to ktoś ponosi osobistą krzywdę
> na skutek działania drugiego, tylko o jak najzupełniejszej obopólnej
> zgodzie na takie związki, zachowanie, czy jak to tam zwał.

Pierwszym i najokrutniejszymi oprawcami dziecka sa rodzice, a przede
wszystkim matka, która zaspokaja dzięki dziecku swoje deficyty
emocjonalne wyniesione z domu rodzinnego.

40. Data: 2014-12-17 15:34:35

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-15 o 21:43, LeoTar pisze:

> Tego nie napiszę ale zaproponuję abyś ro rozważył. ;-)

Niestety, to mnie przerasta. I myślę że każdego człowieka. Bo przecież
stanowcze odpowiedzi na pytania zawarte w takie zagadnieniach będą
świadczyć nie o stanie faktycznym a o poważnych zakłóceniach w
równowadze psychicznej pytanego.

> [...]
> W krajach Zachodu ten mit dobrej kobiety-matki został juz prawie
> obalony dzięki edukacji i emancypacji kobiet i meżczyzn, a więc i ich

No dobrze, ale jak to sie ma do tego czy mamy popaść w samozadowolenie
że my tak mądrze wychowujemy dzieci na tle tych koczowników? Bo przecież
chyba wszystkim wiadomo kto w tej "kulturze zachodu" ma najwięcej do
powiedzenia o wychowywaniu potomstwa....

> Pierwszym i najokrutniejszymi oprawcami dziecka sa rodzice, a przede
> wszystkim matka, która zaspokaja dzięki dziecku swoje deficyty
> emocjonalne wyniesione z domu rodzinnego.

No nie wiem, chyba jednak generalnie nie można powiedzieć że wszystkie
związki muszą być zdominowane przez jednego z rodziców, np matkę..

Co za naród?
Film Nicka Cave,a
Tato, nie kąp dziecka!
Psycholog prawd... plamę ci powie!!