Dlaczego rano dlugo zle sie czuje a wieczorem OK

21. Data: 2005-12-09 11:51:48

Temat: Re: Dlaczego rano dlugo zle sie czuje a wieczorem OK
Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam w klubie!
Nerwicowców oczywiście!

Przede wszystkim spróbuj sobie odpowiedzieć na pytanie - OD KIEDY masz takie
dziwne reakcje. Od miesiaca, dwóch... itp. Potem odpowiedz sobie na pytanie -
co się wtedy w Twoim życiu wydarzyło - dokładnie sobie przeanalizuj.
Pamiętaj - jeśli masz nerwicę - to znak, że COŚ CIĘ GRYZIE! Kluczowym momentem
będzie odnalezienie co to jest. Spróbuj się sam przed sobą do tego przyznać! To
tak jak u alkoholika stwierdzenie - Tak jestem alkoholikiem!
Nie bój się odkrycia przed sobą nawet najtrudniejszej prawdy!
Może dręczy Cię praca, a może nawet nieszczęśliwa miłość? Może zrobiłeś coś
złego i dręczy Cię poczucie winy?
Spróbuj sobie zrobić taką dogłębną, szczerą psychoanalizę. Jeśli odkryjesz
przyczynę - to już jesteś w domu!
Poza tym - zawsze jak napadną Cię Twoje stany lękowe - spróbuj, postaraj się
przemawiając do siebie je opanować. Na pewno są one na tle nerwowym - i jesteś
w stanie za pomocą własnej głowy je opanowac.
Ponadto polecam książkę "Moc pozytywnego myślenia", ale dopiero wtedy jak
odkryjesz co Cię gryzie!
Pozdrawiam,
Warren

22. Data: 2005-12-09 14:33:38

Od: Leonid <L...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Warren napisał(a):
> [...]
> w stanie za pomocą własnej głowy je opanowac.
> Ponadto polecam książkę "Moc pozytywnego myślenia", ale dopiero wtedy jak

Dzieki za wskazówki, choroba zaatakowała mnie 2 miesiące temu dokladnie
w dzień po tym jak ogłosiłem swoim rodzicom że mam zamiar zmienic stan
cywilny. Nie kojarze jednak tego wydarzenia w jakichs negatywnych
kolorach pomimo tego że jestem zapamiętałym kawalerem :(.

23. Data: 2005-12-09 17:01:21

Od: "Warren" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cywilny. Nie kojarze jednak tego wydarzenia w jakichs negatywnych
> kolorach pomimo tego że jestem zapamiętałym kawalerem :(.

No to pięknie!
Czy czasem nie stresuje Cię fakt przygotowań do slubu? Czy nie robisz tego na
przekór czemuś? Komuś?
Sobie?
A może stresuje Cię fakt, że sprzeniewierzasz się swoim "starokawalerskim
zasadom"? A może to lęk przed nowymi obowiazkami? "Co to będzie" po slubie?
Analizuj dalej!
Warren

ból kręgosłupa
Badanie