Dlaczego tak jest?

1. Data: 2004-03-25 00:09:05

Temat: Dlaczego tak jest?
Od: "kasia" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Moze to nie jest za bardzo pytanie na ta grupe, ale... a wiec: dlaczego moj
chlopak nie chce jeczec w lozku podczas stosunku, ja jestem jedyna ktora wydaje
dzwieki. podnieca mnie to niesamowicie, raz sprobowal, bylo super, ale pozniej
znow sie powstrzymal i mimo tego ze go prosilam nie dal sie namowic.
chce sie wiec zapytac, czy tylko moj chlopak jest taki dziwny, czy tez wielu
mezczyzn tak reaguje?
i czy mam nalegac aby jeczal, czy tez lepiej zostawic to?

wiec jak to jest?

pozdrawiam

kasia

2. Data: 2004-03-25 00:28:47

Temat: Re: Dlaczego tak jest?
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia napisał:
> [...]
> mezczyzn tak reaguje?
> i czy mam nalegac aby jeczal, czy tez lepiej zostawic to?

Nie potrafię Ci nic poradzić, bo nie mam tego typu oczekiwań od
mężczyzn, ale spróbuj na pl.soc.seks.moderowana

--
pzdr tapta
GG:4082847

3. Data: 2004-03-25 07:08:39

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@y...com> napisał w wiadomości

> i czy mam nalegac aby jeczal, czy tez lepiej zostawic to?

A gdyby Twój chłopak chciał, żebyś gwizdała podczas stosunku, bo go to kręci
(a Ciebie - np. rozprasza) to wołałabyś, żeby nalegał czy raczej to zostawił
??

pozdrawiam

Monika

4. Data: 2004-03-25 09:37:20

Od: "chomik" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia"

> [...]
wielu
> mezczyzn tak reaguje?
> i czy mam nalegac aby jeczal, czy tez lepiej zostawic to?

Może dla niego jest to żenujące, wstydzi się.

Aga

5. Data: 2004-03-25 09:50:00

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar 2004 01:09:05 +0100 I had a dream that kasia <k...@y...com>
wrote:
> [...]
> mezczyzn tak reaguje?
> i czy mam nalegac aby jeczal, czy tez lepiej zostawic to?

Najlepiej będzie, jak po prostu sobie z nim porozmawiasz, może przyczyna
jest jakaś zupełnie prozaiczna.

6. Data: 2004-03-25 10:00:14

Od: "Szpakowaty Pan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj Kasiu,Kasiu. Naoglądałaś się za dużo filmów. Nie jęczy, bo nie ma takiej
potrzeby, a ty nie potrafisz docenić jego sposobu przeżywania.
Oglądałaś kiedyś mecz tenisowy? Niektórzy zawodowcy stękają przy każdym
serwisie. I wielu amatorów teraz za standard i obowiązek przyjęło stękanie
przy swoim pożal się boże serwisie.
Czeka Cię dużą przykrość, gdy Twój chłopak w końcu się zastanowi i zrozumie
że Twoje jęki nie są efektem jego "pracy", tylko Twoim wyobrażeniem o
standardach. I znajdzie taką, która reaguje spontanicznie i adekwatnie do
aktualnych przeżyć.

Pozdrawiam i życzę wielu jeszcze udanych, sorry, udawanych orgazmów.

Szpakowaty Pan

7. Data: 2004-03-25 10:30:25

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Szpakowaty Pan wrote:

> [...]
> aktualnych przeżyć.
>
> Pozdrawiam i życzę wielu jeszcze udanych, sorry, udawanych orgazmów.

Prawdę mówiąc to ja nie znalazłam niczego w wypowiedzi Kasi, co by
świadczyło o tym, że ona udaje.

Gosia

8. Data: 2004-03-25 10:43:48

Od: "Szpakowaty Pan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdę mówiąc to ja nie znalazłam niczego w wypowiedzi Kasi, co by
> świadczyło o tym, że ona udaje.
>
> Gosia

Ojejku, rzeczywiście. No to skąd mi to przyszło do głowy. Aż się sam sobie
dziwie. Może to wiek, lata doświadczeń i umiejętność rozpoznawania tego typu
kobiet po kilku zdaniach ich głębokich przemyśleń?

9. Data: 2004-03-25 12:46:28

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpakowaty Pan" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c3ud54$b7n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
typu
> kobiet po kilku zdaniach ich głębokich przemyśleń?

Coś w tym musi być, bo po przeczytaniu postu kasi pomyślałam sobie, że to
nastolatka, która jeszcze mało wie o seksie, a to co wie, przeczytała w
Bravo Girl, gdzie było wyraźnie zapisane, że on jęczy, ona krzyczy, więc bez
względu na to jak jest (fajnie w łóżku czy nie), ona musi krzyczeć, a on
powinien jęczeć...

A potem kobiety mówią, np. po 5 latach związku, tym biednym facetom, że
nigdy z nimi orgazmu nie miały (a przecież było 5 lat jęków i krzyków)....

pozdrawiam

Monika

10. Data: 2004-03-25 13:57:32

Temat: Re: Rycząca 40-stka
Od: "Szpakowaty Pan" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, ładniejszym językiem to powiedziałaś i bardziej przystępnie.
Przeczytałem przy okazji parę Twoich postów Moniko na inne tematy.
No nie zawsze się zgadzam z Twoimi odpowiedziami, ale ogólnie jestem pod
wrażeniem zdrowego rozsądku i prób obiektywizmu.
Chyba przestanę uogólniać swoje wypowiedzi, skoro są tu takie kobiety.

Pozdrawiam
SP

Decyzja o dziecku
Rycząca 40-stka
bez temtu
rodzina meza=moja rodzina
Ankieta - Bariery Komunikacyjne w malzenstwie