Dlaczego tak jest???

161. Data: 2009-12-23 00:06:12

Temat: Re: Dlaczego tak jest???
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hgr87b$e2u$1@node1.news.atman.pl...

> Zle zredagowałam to zdanie, nie o mnie pomyśli, a o Tobie.
> Napisałeś wprost, że jestem maglarką. Twój stosunek do mnie nie pozostawia
> złudzeń.

> Dosyć długo nie podobało mi sie Twoje wtrącanie między mnie a XL.
> Tez sie nie dowiedziałam, po co to robisz.
> Nie nie zamierzałam Cie z Qra skłócać.

> Od mojej krytycznej uwagi zaczął watek o poezji Izy. Qrze sie oberwało od
> Ciebie rykoszetem w dodatku niesłusznie i nie pisz mi, ze kłamię.

Paulinko- ustalmy: co chcesz uzyskać? Czy chcesz dojść do Prawdy- czyli bez
oceniania- suche fakty (te są dokładnie spisane- jeśli tego chcesz- problemu
nie będzie)- czy chcesz pokazać, ze masz rację?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

162. Data: 2009-12-23 05:01:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Paulinko- ustalmy: co chcesz uzyskać? Czy chcesz dojść do Prawdy-
> czyli bez oceniania- suche fakty (te są dokładnie spisane- jeśli tego
> chcesz- problemu nie będzie)- czy chcesz pokazać, ze masz rację?

Sądziłem, że już było kiedyś ustalone, że Twoja Prawda (przez duże P) jest
tylko Twoją subiektywną interpretacją zdarzeń.

michał

163. Data: 2009-12-23 08:27:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 06:01, "michal" <6...@g...pl> wrote:
> Sądziłem, że już było kiedyś ustalone, że Twoja Prawda (przez duże P) jest
> tylko Twoją subiektywną interpretacją zdarzeń.

Zaakceptowanie tego, co napisales, Michale, dla wielu
bedzie rownoznaczne z odrzuceniem swoich wczesniejszych
ustalen, uzgodnien, memow, a przede wszystkim wlasnego
pogladu na rzeczywistosc.

Mnie sie wreszcie udalo zapamietac, ze ludzie sa rozni.
:)
Mysle, ze niezaleznie od Twoich czy moich, zreszta
identycznych z Twoimi, pogladow na temat tak zwanej
prawdy, Chiron pozostanie soba, tak samo, jak Ty, czy ja.

Po prostu: MUSZA istniec roznice, bo bez nich
utknelibysmy w zupie nudnej identycznosci.
No i nie byloby tych wielosetpostowych flejmikow,
ktore tak uroczo ozywiaja jesienne mroczne dni.

A poza tym: wszystkiego dobrego :)

164. Data: 2009-12-23 08:32:00

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Osobiście cenię osoby, które mają poglady i je
> prezentują, pomimo tego, że mają świadomość narażenia się mi. Mogę z nimi
> dyskutować, ale ich poglady, o ile mnie nie obrażają osobiście ani moich
> idei czy bliskich, nie są dla mnie powodem do wkurzania się czy nienawiści.
> Nie tweirdzę, że mj spoisób rozmowy jest wyważony, ale jestem osobą wysoce
> emocjonalną i spontaniczną, jednak nie na tyle, aby z powodu różnic w
> odcziciach czy poglądach potępiac kogos w czambuł.

Jakos nie wierze.
Ale za to pasuje idealnie do projekcji, jakie tu czesto przedstawiasz w
komentarzach do wypowiedzi innych - np. "Jestes zaklamana".
I.

165. Data: 2009-12-23 09:07:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

utknelibysmy w zupie nudnej identycznosci.
No i nie byloby tych wielosetpostowych flejmikow,
ktore tak uroczo ozywiaja jesienne mroczne dni.

Bardzo ważna- o ile nie najważniejsza w naszych relacjach- jest prawdziwa
intencja. To nie ma znaczenia, co Ty myślisz. Ani ja, czy ktoś inny. Ważne
są towarzyszące temu emocje, uczucia, związane z nimi oczekiwania. Dla wielu
z nas to odbywa się mniej lub bardziej na gruncie podświadomości. Aby sobie
wyrobić na to pogląd- można obserwować owoce działań- to dużo wyjaśnia.
Czy masz identyczne z michalem poglądy? Śmiem wątpić. Odbieram Cię jako
osobę na tyle otwartą, żeby pomimo swojej niechęci do mnie (choć czy ona
jest do mnie czy do kogoś, kogo we mnie widzisz- to inna rzecz) w relacjach
ze mną starać się często zbliżyć do tej wykpiwanej przez Ciebie Prawdy (co w
tym Cię śmieszy- nie wiem. Ty wiesz?). Powoduje to, że oboje możemy te
relacje zmienić w pożądanym przez nas kierunku. Możemy.
Jeśli chodzi o michala- odbieram go jako kogoś w rodzaju złośliwego gnoma,
osobę zakłamaną i zasklepioną w swoim egoizmie. Jedyna forma relacji, jaką z
nim mam- to (jadąc Robakksem)- szarpanie się za jaja. Kilka razy już
starałem się michalowi wytłumaczyć, że ani mi to odpowiada, ani tego chcę-
na co on reagował jedynie kpiną, niezrozumieniem. Po prostu nie odpowiadam
już na te zaczepki- i nie mam nadziei, że nasze relacje się zmienią.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

166. Data: 2009-12-23 09:49:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 06:01:27 +0100, michal napisał(a):

> Sądziłem, że już było kiedyś ustalone, że Twoja Prawda (przez duże P) jest
> tylko Twoją subiektywną interpretacją zdarzeń.

A czym jest Twoja prawda?
--

Ikselka.

167. Data: 2009-12-23 09:53:53

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Trudno określić grupę wiekową. Moje pokolenie nie ma z tym problemów za
> zwyczaj.

Za to ma zazwyczaj problemy z pisaniem poprawna (czytaj: bez bledow
ortograficznych) polszczyzna. Ale to tez pewnie wplyw internetu, c'nie?

> Zauważyłem, że nawet bardzo inteligentni, młodzi ludzie nie są
> w stanie objąć w całości powyżej 3 zdań- i ich zrozumieć.

Zauwazylam, ze nawet bardzo inteligentni, mlodzi ludzie nie sa w stanie
napisac poprawna polszczyzna nawet 3 zdan.

> Młodszy- wydaje mi się, zę 10 lat i więcej.

Od jakiego wieku te co najmniej 10 lat mniej?
I.

168. Data: 2009-12-23 09:55:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 10:07:04 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> na co on reagował jedynie kpiną, niezrozumieniem. Po prostu nie odpowiadam
> już na te zaczepki- i nie mam nadziei, że nasze relacje się zmienią.

Z ust mi to...
--

Ikselka.

169. Data: 2009-12-23 09:58:17

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Ja też wysyłam SMSy - do znajomych, do dzieci, do męża. Ale nie w święta. A
> kiedy wysyłam, to zawsze i duże literki, i ogonki, i interpunkcja... I oni
> do mnie tak samo.

Jak to w idealnym swiecie...
I.

170. Data: 2009-12-23 10:08:07

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Czynnie podaje w wątpliwśoć moją prawdomówność, co
> mnie niesamowicie drażni.

Prszyganial kociol garnkowi.

> mam wrażenie, ze prowadzi jakąś akcję wręcz, aby
> mi cos wykazac. A nie ma szans. Moje życie i tak jest takie, jak opisuję -
> i vice versa.

LOL.

> Od dawna już nie jestem typem "zabiegającym o względy" i dlatego otwarcie
> pozwalam sobie na własne niezależne poglady i szczerość, cóż, czasem
> bolesną dla innych.

"Bolesna szczerosc"? Zwykle nieuzasadnione niczym imaginacje, mocno
przefiltrowane przez stare sito wlasnych doswiadczen i spostrzezen.

> Sparzyłam się na zabieganiu, kiedy to dawałam się lubić
> każdemu, kto tylko na mnie spojrzał życzliwiej.

Az tak bylas (choc wydaje sie, ze nadal jestes) niedowartoswiowana?

> Wtedy nie wierzyłam tak we
> własną wartość i siłę, jak dziś.

A co sie zmienilo, ze zaczelas?

> Ludzi, którzy DZIŚ mnie lubią, jest mimo
> to sporo

Yupi!
I.

ALE MAM ZABAWE...